Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00671201/01 - Wynik z dnia 2024-12-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa energii elektrycznej dla Związku Komunalnego Gmin „Czyste Miasto, Czysta Gmina” wraz z usługą bilansowania na odkupie energii w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK KOMUNALNY GMIN "CZYSTE MIASTO, CZYSTA GMINA"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250810478
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Świętego Józefa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@orlistaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czystemiasto.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
środowisko
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Enmedia Aleksandra Adamska
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7821016514
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: ul. Hetmańska 26/3
1.11.4.) Miejscowość: Poznań
1.11.5.) Kod pocztowy: 60-252
1.11.6.) Województwo: wielkopolskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: a.adamska@enmedia.org.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: enmedia.org.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa energii elektrycznej dla Związku Komunalnego Gmin „Czyste Miasto, Czysta Gmina” wraz z usługą bilansowania na odkupie energii w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31939dcc-c9db-4389-90ae-a07f32bf2efb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538868
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023590/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawa energii elektrycznej dla ZKG "Czyste Miasto, Czysta Gmina" wraz z usługą bilansowania na odkupie energii w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9938723.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/993872
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w niniejszym postępowaniu w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/993872
2 Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie zakupowej w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformie zakupowej przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
5. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej tj.:
5.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
5.2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
5.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
5.4. włączona obsługa JavaScript,
5.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
5.6. szyfrowanie na platformie zakupowej odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.,
5.7. oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia:
6.1. akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący,
6.2. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformy zakupowej, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.
Pełna informacja w powyższym zakresie podana jest w Rozdziale 10 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Związek Komunalny Gmin „Czyste Miasto, Czysta Gmina”,
1.2. w sprawie ochrony swoich danych osobowych może Pan/Pani kontaktować się z wyznaczonym przez zamawiającego Inspektorem Ochrony Danych Osobowych. Inspektorem ochrony danych osobowych w Związku Komunalnym Gmin „Czyste Miasto, Czysta Gmina” można się skontaktować e-mailowo: iod@orlistaw.pl, telefonicznie 62 763 56 75, pisemnie na adres: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw”, Orli Staw 2, 62-834 Ceków,
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa energii elektrycznej dla Związku Komunalnego Gmin „Czyste Miasto, Czysta Gmina” wraz z usługą bilansowania na odkupie energii w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego,
1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu ustawę Pzp,
1.5. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego,
1.6. Niezależnie od postanowień pkt 1.5. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego,
1.7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
1.8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.9. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
1.10. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1.11. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UA.271.1.19.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1. dostawa energii elektrycznej do obiektów wymienionych w Załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia. Zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. wynosi: 820 000 kWh (zamówienie podstawowe),
2. usługa bilansowania handlowego (dalej również usługą POB) dla punktu poboru energii (dalej również PPE) z zainstalowaną instalacją oze „elektrociepłownia biogazowa na biogaz składowiskowy” o łącznej mocy wytwórczej 0,80 MW. Produkcja energii odbywa się przez cały rok, 24 godziny na dobę (z wyjątkiem przerw konserwacyjnych i awarii). Ilość energii wyprodukowana przez instalację oze i oddana do sieci wynosi: 850 000 kWh. Informacja o ilości energii wytwarzanej i oddanej do sieci została opisana w Załączniku nr 1 do SWZ. Energia będzie zużywana na potrzeby własne zamawiającego. Pozostałe informacje dotyczące instalacji oze:
a) zamawiający jest podmiotem – wytwórcą energii w instalacji oze o mocy wytwórczej 0,80 MW – wpisanym Rejestru Wytwórców Energii w Małej Instalacji nr MIOZE/URE00597/2018,
b) zamawiający posiada zawartą umowę dystrybucyjną zawartą w dniu 27 marca 2023 r. na okres do 24 miesięcy od dnia wejścia w życie umowy. Po wyłonieniu wykonawcy w niniejszym postępowaniu na dostawę energii elektrycznej zostanie zawarta umowa na Zakup Energii Elektrycznej zwana dalej również także Umową Zakupu Energii wytworzonej w instalacji oze (odkup) na czas określony, z terminem rozpoczęcia odkupu energii wyprodukowanej i oddanej do sieci od dnia 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. Umowa Zakupu Energii wytworzonej w instalacji oze (odkup) nie podlega regulacjom Pzp. Umowa ta zostanie zawarta zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu cywilnego,
c) z wykonawcą wyłonionym w niniejszym postępowaniu zostanie zawarta Umowa Sprzedaży energii elektrycznej wraz z usługą POB energii wytworzonej przez instalację oze zamawiającego i oddaną do sieci – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. Umowa Sprzedaży energii elektrycznej wraz z usługą POB energii wytworzonej przez instalację oze i oddaną do sieci zostanie zawarta na czas określony z terminem rozpoczęcia sprzedaży od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.,
d) ilość energii elektrycznej, dla której będzie świadczona usługa POB to faktyczna ilość energii, która zostanie oddana do sieci dystrybucyjnej. Rozliczenie ilości zakupionej przez wykonawcę energii elektrycznej odbywać się będzie na podstawie faktycznie oddanej do sieci dystrybucyjnej energii elektrycznej w okresach rozliczeniowych o długości 1 miesiąca, ustalonej przez OSD na podstawie wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych i zapisów umów o świadczenie usług dystrybucji.
2. Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się do zakupu energii elektrycznej wytworzonej w instalacji oze zamawiającego. Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się do zawarcia z zamawiającym umowy na sprzedaż przez zamawiającego na rzecz wykonawcy energii elektrycznej wytworzonej w instalacji oze zamawiającego - Umowy Zakupu Energii. Zawarcie Umowy Zakupu Energii musi nastąpić przed zawarciem Umowy Sprzedaży energii elektrycznej, na wzorze zaproponowanym przez wykonawcę z uwzględnieniem zapisów postanowień dla Umowy Zakupu Energii, stanowiących załącznik nr 3 do Projektowanych postanowień Umowy Sprzedaży energii elektrycznej, które stanowią załącznik nr 2 do SWZ.
3. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w Projektowanych postanowieniach Umowy Sprzedaży energii elektrycznej – załącznik nr 2 do SWZ.
Pełna informacja o przedmiocie zamówienia zawarta została w Rozdziale 4 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09310000-5 - Elektryczność
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W toku realizacji Umowy zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia łącznej ilości zakupionej energii/oddanej do sieci w zakresie: do 30%, , względem zużycia/oddania do sieci energii elektrycznej wskazanej w ust 4.1. pkt 4.1.1. i 4.1.2 SWZ. Zaistnienie okoliczności, o których mowa powyżej, spowoduje odpowiednio zwiększenie wynagrodzenia należnego wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia. Zakres i zasady dokonania zmian:- zwiększenie ilości energii elektrycznej wynikające ze zużycia/oddania do sieci energii wg bieżących odczytów z licznika, które będzie różne od ilości energii elektrycznej wskazanej w ust. 4.1. pkt 4.1.1. i 4.1.2 SWZ odbędzie się na zasadach opcji, zgodnie z zapisami w załączniku nr 2 do SWZ Projektowanie postanowienia umowy w § 1 ust. 5 pkt 1.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny oferty brutto za realizację przedmiotu zamówienia obliczonej przez Wykonawcę zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa, zasadami określonymi w Rozdziale 16 SWZ i podanej w formularzu ofertowym (wzór – wg załącznika nr 3 do SWZ). Ocena będzie dotyczyła sumarycznej wartości brutto złożonej oferty tj. dostawy energii oraz usługi POB (na potrzeby oceny ofert zamawiający uwzględni sumaryczną wartość brutto złożonej oferty, tj. dostawy energii i usługi POB dla zamówienia podstawowego, czyli bez prawa opcji).
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta wynosi 100,00 pkt równa jest określonej wadze kryterium w %. Przyjmuje się, że 1,00% = 1,00 punkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętym kryterium.
3. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku - jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę. Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następującej zasady:
Zamawiający ofercie o najniższej łącznej cenie brutto spośród ofert ocenianych przyzna 100,00 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
C = najniższa oferowana cena / cena badanej oferty x 100,00.
4. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę z najniższą ceną, wśród ofert nie odrzuconych i wykonawców, którzy nie zostali wykluczeni z postępowania
o udzielenie zamówienia.
5. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp oraz w niniejszej SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, na podstawie koncesji wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne.
b) W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o zamówienie warunek z ppkt a) zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,
4. zdolności technicznej lub zawodowej: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, których mowa w Rozdziale 7 Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1.1. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ,
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podmiotowy środek dowodowy, wymieniony w pkt 1.1 powyżej (tj. na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia), na wezwanie zamawiającego składa każdy z wykonawców występujących wspólnie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale 6 Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1.1. koncesji do wykonywania działalności w zakresie obrotu energią elektryczną, wydanej przez Prezesa URE, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne,
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podmiotowy środek dowodowy, wymieniony na potwierdzenie spełnienia warunków udziału, o którym mowa w pkt 1.1 powyżej, składa wykonawca na wezwanie zamawiającego, w zakresie w jakim wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga od wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wraz z ofertą stanowiącą załącznik nr 3 do SWZ formularz ofertowy wykonawca składa:1.1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków w postępowaniu w zakresie wskazanym w Rozdziale 6 i 7 SWZ – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do oferty,
1.2. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych. Warunek ten dotyczy również odpowiednio osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz podwykonawców. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Umocowanie wymagane jest na każdym etapie prowadzonego postępowania,
1.3. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (jeżeli dotyczy) - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa niniejszym punkcie, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów),
1.4. oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do oferty (jeżeli dotyczy),
1.5. zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum wykonawców, spółki cywilne). Zamawiający nie wymaga od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty.2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1 powyżej wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem ze skutkiem dla wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. W odniesieniu do warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy (oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do oferty).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami w załączniku nr 2 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy) w par. 8 ust. 1 , 2 i 4.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-22 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/993872
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-22 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-20
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Dostawa gadżetów na potrzeby Uniwersytetu Kaliskiego
- Modernizacja obiektu otwartego toru kolarskiego przy ul. Wał Jana Matejki 2-4 w Kaliszu.
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Kępno ul. Wyczółkowskiego, gm. Kępno
- Usługi szkoleniowe dla nauczycieli akademickich z zakresu kompetencji cyfrowych oraz zielonej transformacji
- Dostawa testów do identyfikacji, określania lekowrażliwości drobnoustrojów i drobnego sprzętu zużywalnego wraz z dzierżawą automatycznego aparatu oraz podłoży do posiewów krwi
- Rozszerzenie licencji oprogramowania Axence nVision o moduł DataGuard oraz zakup wsparcia technicznego dla modułów Network, Inventory, Users, HelpDesk, DataGuard
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej do budynków Ośrodka Szkolenia PIP
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Łaszczowie
- Dostawy energii elektrycznej
- Dostawa energii elektrycznej
- Budowa instalacji fotowoltaicznej na zrekultywowanej części składowiska odpadów Barycz
- "Dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej dla obiektów Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A."
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.