Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00487342/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa bankowa budżetu Powiatu Słubickiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Słubicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967366
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Słubice
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatslubicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatslubicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-83d496f4-535c-4b4e-91f9-b7c439a585f21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa bankowa budżetu Powiatu Słubickiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83d496f4-535c-4b4e-91f9-b7c439a585f2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539022
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00372301/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Obsługa bankowa budżetu Powiatu Słubickiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487342
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.1.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 528824 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Powiatu Słubickiego i niżej wymienionych jednostek organizacyjnych:
1) Powiat Słubicki - Starostwo Powiatowe w Słubicach
2) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słubicach
3) Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach
4) Zarząd Dróg Powiatowych w Słubicach
5) Centrum Usług Wspólnych Powiatu Słubickiego
6) Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Słubicach
7) Zespół Szkół Licealnych im. Zbigniewa Herberta w Słubicach
8) Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Ośnie Lubuskim
9) Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Słubicach
10) Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Słubicach
11) Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza „Nasza Chata” w Słubicach
12) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Słubicach
13) Dzienny Dom ”Senior+” w Słubicach
14) Dom Dziennego Pobytu "Zielona Przystań" w Cybince
przy czym Zamawiający przewiduje w okresie realizacji zamówienia możliwość utworzenia nowych jednostek organizacyjnych Powiatu Słubickiego a tym samym zwiększenia ilości tych jednostek (dla których realizowany będzie zakres przedmiotu zamówienia) o maksymalnie dwie jednostki organizacyjne. W przypadku utworzenia nowej jednostki organizacyjnej Powiatu Słubickiego wybrany wykonawca będzie realizował zakres zamówienia także dla tej nowej jednostki.
2. Zakres zamówienia dla każdej jednostki obejmuje:
a) otwarcie, likwidację i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych, przy czym zamawiający wymaga spełniania następujących warunków:
- możliwość otwierania dodatkowych rachunków podstawowych i pomocniczych również w walutach obcych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, na warunkach zadeklarowanych w ofercie,
- możliwość obrotu walutowego między rachunkami jak również za pośrednictwem poleceń przelewu,
- potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych,
- oprocentowanie środków PLN na rachunkach, liczone jako stawka WIBID 1M, przy czym kapitalizacja odsetek następować będzie raz na koniec każdego miesiąca, tj. w ostatnim dniu kalendarzowym,
- prawo do lokowania przez zamawiającego nadwyżki środków pieniężnych w innych bankach,
- oprocentowanie rachunków walutowych wg stawek obowiązujących w banku wykonawcy dla tych rachunków,
- sporządzanie wyciągów bankowych wraz z papierowym wtórnikiem na koniec dnia, w którym nastąpił obrót na rachunku, przy czym wyciągi bankowe z rachunków podstawowych wykonawca dostarczać będzie do siedziby zamawiającego
oraz jego jednostek organizacyjnych w terminie do 2 dni roboczych - po każdym dniu, w którym nastąpił obrót na rachunku (w przypadku braku oddziału banku w Słubicach),
b) przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych (przy czym te wpłaty i wypłaty realizowane będą w formie otwartej),
c) realizacja przelewów przekazywanych w formie elektronicznej jak i papierowej, na następujących zasadach:
- przelewy dokonywane przy pomocy systemu bankowości elektronicznej muszą być realizowane w czasie rzeczywistym,
- przelewy złożone w formie papierowej do godziny 15:00 powinny być realizowane w tym samym dniu,
- możliwość dokonywania poleceń przelewów zagranicznych,
d) wdrożenie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych dla co najmniej 84 stanowisk, w tym:
- zainstalowanie systemu bankowości elektronicznej,
- przeniesienie bazy danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu proponowanego przez bank,
- serwis oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, przy czym reakcja serwisu od chwili zgłoszenia powinna nastąpić w ciągu 12 godzin,
- w przypadku awarii systemu lub braku łączności z bankiem - przyjmowanie i wydawanie zleceń płatniczych składanych na zewnętrznych nośnikach danych lub w formie pisemnej bez dodatkowych opłat,
- przeszkolenie osób wskazanych przez zamawiającego, w zależności od zgłoszonych potrzeb,
ww. system bankowości elektronicznej powinien zapewniać co najmniej:
- dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu roboczym,
- dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym,
- możliwość dokonywania przelewów bankowych,
- generowanie (wydruk) wyciągów bankowych wraz załącznikami,
- pełną informację o dacie i godzinie operacji,
- przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu,
- umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym,
- wykonywanie analiz i raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością ich drukowania,
- system ten musi być systemem bezpiecznym, o dostępie chronionym hasłami,
- system w wersji „on-line"),
e) wydawanie książeczek (blankietów) czekowych,
f) wydawanie kart płatniczych do rachunku bieżącego oraz generowanie (wydruk) transakcji
z karty płatniczej,
g) zerowanie rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na wskazanych rachunkach na rachunek Powiatu Słubickiego - Starostwa Powiatowego w Słubicach,
h) przeksięgowanie skapitalizowanych odsetek od rachunków bankowych na rachunek Powiatu Słubickiego - Starostwa Powiatowego w Słubicach, zgodnie ze złożonymi dyspozycjami
w tym zakresie,
i) wydawanie opinii i zaświadczeń na wniosek posiadacza rachunku
3. Ponadto w odniesieniu do Powiatu Słubickiego - Starostwa Powiatowego w Słubicach zamówienie obejmuje dodatkowo możliwość udzielenia w rachunku bieżącym, w każdym roku budżetowym, kredytu krótkoterminowego na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego, do wysokości określonej w każdym roku w uchwale budżetowej przez Radę Powiatu – jednak nieprzekraczającej kwoty 3 mln PLN. Szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa, przy czym muszą być spełnione następujące wymagania zamawiającego:
- zabezpieczeniem kredytu będzie tylko weksel wystawiony przez zamawiającego,
- koszty obsługi kredytu stanowić będą odsetki od wykorzystanego kredytu,
- kredyt powinien zostać postawiony do dyspozycji w ciągu 3 dni od daty podpisania odrębnej umowy kredytowej,
- wysokość oprocentowania kredytu będzie naliczana wg stopy WIBOR 1M + marża,
gdzie WIBOR należy przyjąć z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc, na który ustanowione jest oprocentowanie,
- odsetki naliczanie i pobierane będą miesięcznie, kwota odsetek płatna w ostatnim dniu miesiąca od kwoty wykorzystanego kredytu - niedopuszczalne jest pobieranie odsetek
w pierwszym dniu kolejnego miesiąca,
- bank przygotuje projekty umów na obsługę bankową oraz na kredyt krótkoterminowy zgodnie z założeniami określonymi w niniejszej SWZ oraz danymi zawartymi
w ofercie.
- nie dopuszcza się prowizji od udzielonego kredytu.
4. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego winien posiadać oddział w Słubicach, bądź - w innym przypadku - zapewnić codziennie dostarczanie dokumentów i gotówki z poszczególnych jednostek do banku i z banku do tych jednostek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
66112000-8 - Usługi depozytowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 434059,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 434059,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 434059,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BANK SPÓŁDZIELCZY W OŚNIE LUBUSKIM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5980003670
7.3.3) Ulica: ul. BOLESŁAWA CHROBREGO 5
7.3.4) Miejscowość: OŚNO LUBUSKIE
7.3.5) Kod pocztowy: 69-220
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W OŚNIE LUBUSKIM
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W OŚNIE LUBUSKIM
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 434059,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SŁUBIC
- Modernizacja i doposażenie pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w NZOZ Szpital im. Prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o.
- Budowa boiska sportowego przy Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Słubicach
więcej: przetargi w Słubicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup minikoparki w formie leasingu operacyjnego
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
- Kredyt długoterminowy - 205 mln (usługa udzielenia kredytu).
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.