Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00464262/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi geodezyjne wykonywane na nieruchomościach będących w Zasobie KOWR OT w Bydgoszczy, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, z podziałem na części - 4 zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hetmańska 38
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-039
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4144391.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi geodezyjne wykonywane na nieruchomościach będących w Zasobie KOWR OT w Bydgoszczy, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, z podziałem na części - 4 zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-649932cc-730b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539040
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00114321/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi geodezyjne wykonywane na nieruchomościach, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, z uwzględnieniem podziału na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00464262
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BYD.WOP.260.23.2023.MB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 99100 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 11. Lokalizacja- działka nr 1/2 o pow. 121,4298 ha, obręb Bąkowo, gmina Dąbrowa Biskupia powiat Inowrocławski. Księga Wieczysta – BY1I/00048767/6. Nieruchomość rolna niezabudowana. MPZP: nie obowiązuje. STUDIUM: tereny rolne. Zakres prac: Podział działki nr 1/2 obręb Bąkowo o pow. 121,4298 ha polegać będzie na wydzieleniu jedenastu (10) nowych działek zgodnie z projektem wraz z wyniesieniem znaków granicznych. Przy podziale należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi (poza działkami które uzyskają dostęp przez wydzielone części z działki nr 131 i 133 w obrębie Pieranie). Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wypis i wyrys do celów prawnych dla nowo powstałych działek.
2. Lokalizacja- działka nr 131 o pow. 7,3300 ha, obręb Pieranie gmina Dąbrowa Biskupia powiat Inowrocławski. Księga Wieczysta – BY1I/00048780/3. Nieruchomość rolna niezabudowana. MPZP: nie obowiązuje. STUDIUM: tereny rolne. Zakres prac: Podział działki nr 131 obręb Pieranie o pow. 7,3300 ha polegać będzie na wydzieleniu dwóch (2) nowych działek zgodnie z projektem wraz z wyniesieniem znaków granicznych. Przy podziale należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wypis i wyrys do celów prawnych dla nowo powstałych działek.
3. Lokalizacja- działka nr 133 o pow. 6,4300 ha, obręb Pieranie gmina Dąbrowa Biskupia powiat Inowrocławski. Księga Wieczysta – BY1I/00048780/3. Nieruchomość rolna niezabudowana. MPZP: nie obowiązuje. STUDIUM: tereny rolne. Zakres prac: Podział działki nr 133 obręb Pieranie o pow. 6,4300 ha polegać będzie na wydzieleniu dwóch (2) nowych działek zgodnie z projektem wraz z wyniesieniem znaków granicznych. Przy podziale należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wypis i wyrys do celów prawnych dla nowo powstałych działek
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 32200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 21. Lokalizacja- działka nr 5/2 o pow. 43,4025 ha, obręb Bąkowo, gmina Dąbrowa Biskupia powiat Inowrocławski. Księga Wieczysta – BY1I/00048767/6. Nieruchomość rolna niezabudowana. MPZP: nie obowiązuje. STUDIUM: tereny rolne. Zakres prac: Podział działki nr 5/2 obręb Bąkowo o pow. 43,4025 ha polegać będzie na wydzieleniu czterech (4) nowych działek zgodnie z projektem wraz z wyniesieniem znaków granicznych. Przy podziale należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wypis i wyrys do celów prawnych dla nowo powstałych działek.
2. Lokalizacja- działka nr 6/3 o pow. 75,7300 ha, obręb Bąkowo, gmina Dąbrowa Biskupia powiat Inowrocławski. Księga Wieczysta – BY1I/00048767/6. Nieruchomość rolna niezabudowana. MPZP: nie obowiązuje. STUDIUM: tereny rolne. Zakres prac: Podział działki nr 6/3 obręb Bąkowo o pow. 75,7300 ha polegać będzie na wydzieleniu dziewięciu (9) nowych działek zgodnie z projektem wraz z wyniesieniem znaków granicznych. Przy podziale należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi (poza działkami które uzyskają dostęp przez wydzielone części z działki nr 1 w Głojkowie). Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wypis i wyrys do celów prawnych dla nowo powstałych działek.
3. Lokalizacja- działka nr 1 o pow. 15,4200 ha, obręb Głojkowo, gmina Dąbrowa Biskupia powiat Inowrocławski. Księga Wieczysta – BY1I/00048807/09. Nieruchomość rolna niezabudowana. MPZP: nie obowiązuje. STUDIUM: tereny rolne. Zakres prac: Podział działki nr 1 obręb Głojkowo o pow. 15,4200 ha polegać będzie na wydzieleniu trzech (3) nowych działek zgodnie z projektem wraz z wyniesieniem znaków granicznych. Przy podziale należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wypis i wyrys do celów prawnych dla nowo powstałych działek.
4. Lokalizacja- działka nr 7/3 o pow. 32,2699 ha, obręb Głojkowo, gmina Dąbrowa Biskupia powiat Inowrocławski. Księga Wieczysta – BY1I/00048807/09. Nieruchomość rolna niezabudowana. MPZP: nie obowiązuje. STUDIUM: tereny rolne. Zakres prac: Podział działki nr 7/3 obręb Głojkowo o pow. 32,2699 ha polegać będzie na wydzieleniu dwóch (2) nowych działek zgodnie z projektem wraz z wyniesieniem znaków granicznych. Przy podziale należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi (poza działkami które uzyskają dostęp przez wydzielone z działki nr 1 w Głojkowie). Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wypis i wyrys do celów prawnych dla nowo powstałych działek
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 41300,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 31. Lokalizacja- działka nr 242/1 o pow. 45,6400 ha, obręb Łojewo, gmina Inowrocław powiat Inowrocławski. Księga Wieczysta – BY1I/00048789/6. Nieruchomość rolna niezabudowana. MPZP: nie obowiązuje. STUDIUM: tereny rolne. Zakres prac: Podział działki nr 242/1 obręb Łojewo o pow. 45,6400 ha polegać będzie na wydzieleniu czterech (4) nowych działek zgodnie z projektem ( 3x ok.11 ha i 1 x ok. 12,64 ha) wraz z wyniesieniem znaków granicznych. Przy podziale należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wypis i wyrys do celów prawnych dla nowo powstałych działek.
2. Lokalizacja- działka nr 267/1 o pow. 27,3100 ha, obręb Łojewo, gmina Inowrocław powiat Inowrocławski. Księga Wieczysta – BY1I/00048789/6. Nieruchomość rolna niezabudowana. MPZP: nie obowiązuje. STUDIUM: tereny rolne. Zakres prac: Podział działki nr 267/1 obręb Łojewo o pow. 27,3100 ha polegać będzie na wydzieleniu trzech (3) nowych działek zgodnie z projektem ( 2x ok.9 ha i 1 x ok. 9,31 ha) wraz z wyniesieniem znaków granicznych. Przy podziale należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wypis i wyrys do celów prawnych dla nowo powstałych działek
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 16100,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 41. Lokalizacja - działka nr 11/37 o pow. 38,8168 ha, obręb Mała Nieszawka, gmina Wielka Nieszawka powiat toruński Księga Wieczysta – TO1T/00127444/0. Nieruchomość gruntowa niezabudowana. Częściowo jest objęta MPZP : teren oznaczony jako B 72 R, A 93 R– tereny rolnicze. Studium: Strefa G – tereny dla potencjalnej lokalizacji portu rzecznego. Zakres prac: Podział działki nr 11/37 obręb Mała Nieszawka o pow. 38,8163 ha polegać będzie na wydzieleniu dwóch (2) działek o przybliżonej powierzchni: ok.24 - max 25,00 ha i 14,00-15,00 ha. Przy podziale należy uwzględnić ukształtowanie i deniwelacje terenu oraz ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wypis i wyrys do celów prawnych dla nowo powstałych działek.
2. Lokalizacja - działka nr 11/38 o pow. 38,7390 ha, obręb Mała Nieszawka, gmina Wielka Nieszawka powiat toruński Księga Wieczysta – TO1T/00127444/0. Nieruchomość gruntowa niezabudowana. MPZP – brak. Studium: Strefa G – tereny dla potencjalnej lokalizacji portu rzecznego. Zakres prac: Podział działki nr 11/38 obręb Mała Nieszawka o pow. 38,7390 ha polegać będzie na wydzieleniu trzech (3) działek o przybliżonej powierzchni: ok.16, 13, 11 ha. Przy podziale należy uwzględnić ukształtowanie i deniwelacje terenu oraz ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wypis i wyrys do celów prawnych dla nowo powstałych działek
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 9500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60270,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Geodezyjno-Kartograficzne POMIAR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 968-023-56-74
7.3.3) Ulica: Hanki Sawickiej 60/2
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE "POMIAR" ZENON TRZĘSAŁA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE "POMIAR" ZENON TRZĘSAŁA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73062,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Geodezyjno-Kartograficzne POMIAR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 968-023-56-74
7.3.3) Ulica: Hanki Sawickiej 60/2
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE "POMIAR" ZENON TRZĘSAŁA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE "POMIAR" ZENON TRZĘSAŁA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Geodezyjno-Kartograficzne POMIAR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 968-023-56-74
7.3.3) Ulica: Hanki Sawickiej 60/2
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE "POMIAR" ZENON TRZĘSAŁA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE "POMIAR" ZENON TRZĘSAŁA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HM Biuro Hulek Mirosław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5541530290
7.3.3) Ulica: Lelewela 35/7
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-652
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- 11/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Fordońskiej 432 lok. 10, 12, 88, 114 zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów
- 5/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kanałowej 2 w Bydgoszczy
- Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy - pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 6 części.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawy sukcesywne rękawic chirurgicznych na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa budynku Centrum Aktywności Międzypokoleniowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Heweliusza 1-3 w Toruniu".
- Modernizacja windy szpitalnej w budynku ,,I" w ramach zadania Modernizacja Kliniki Ortopedii w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- "Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu/przebudowy dróg dla miejscowości zlokalizowanych na terenie Gminy Chojnów"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Tarnogród.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy Sali Wielofunkcyjnej w Lwóweckim Ośrodku Kultury
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.