Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00619159/01 - Wynik z dnia 2024-11-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania do modernizacji systemu IT w Polskim Laboratorium Antydopingowym.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKIE LABORATORIUM ANTYDOPINGOWE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382177975
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Księcia Ziemowita 53 lokal bud. 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-885
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (+48 22) 290 29 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@antydopinglab.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://antydopinglab.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania chemiczne obiektów i materiałów biologicznych przeznaczonych do badań, wyrobów konsumpcyjnych przeznaczonych dla ludzi.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i oprogramowania do modernizacji systemu IT w Polskim Laboratorium Antydopingowym.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0b5345b-86df-4019-b508-fce9ed00fc51
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539063
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00097260/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa sprzętu i oprogramowania do modernizacji systemu IT
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://antydopinglab.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://antydopinglab.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie
dokumentów lub oświadczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy
Marketplanet OnePlace na portalu https://antydopinglab.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet. Wszelkie informacje o środkach komunikacji elektronicznej pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcą zostały opisane w Rozdziale I punkt 12. SWZ. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP.,
podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci
elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także
oświadczenie o jakim mowa w SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy
przekazują elektronicznie za pomocą platformy dostępnej pod adresem
https://antydopinglab.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet. Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zawarta jest w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zawarta jest w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PLAD.P.5.2024.MC
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały dokładnie wskazane i opisane w Załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia i Załączniku nr 8 do SWZ – wzór umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: 19.2.2. Dodatkowe funkcjonalności serwera
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Stack
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada udokumentowane doświadczenie tj.: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną [1] dostawę polegającą na dostawie która obejmowała swoim zakresem dostawę serwerów i oprogramowania do nich, o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz przedstawi dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz wykonanych dostaw stanowi Załącznik nr 6 do niniejszego Zapytania. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walucie innej niż wskazana przez Zamawiającego należy przeliczyć według średniego kursu NBP na dzień opublikowania w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualne na dzień składania
ofert oświadczenia oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie
wskazanym w Załączniku Nr 3 do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców patrz SWZ.
3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia oświadczenie
podmiotu udostępniającego zasoby.
4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w SWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zastosowanie mają dla niego właściwe przepisy Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i
Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń,
jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (D.U. z 2020 r. poz. 2415).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenia
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3
do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w
postępowaniu. 2 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o którym mowa w SWZ
składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie
warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji. 3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji
podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w SWZ, także oświadczenie podmiotu
udostępniającego zasoby, potwierdzające odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w
zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Dokumenty składane na wezwanie zamawiającego - Zamawiający
wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie,
aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych: 1. 1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających
czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - Załącznik nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowe środki dowodowe, które należy dołączyć do oferty:1. dla Serwerów - ISO-9001 oraz ISO-14001, aktualne karty katalogowe, specyfikacja zaoferowanego sprzętu oraz w przypadku zaoferowania punktowanej "dodatkowej funkcjonalności" - Zamawiający wymaga potwierdzenia producenta zgodności oferowanych serwerów z ww. oprogramowaniem. Oraz w przypadku gwarancji -> Wymagane jest pisemne oświadczenie producenta potwierdzające realizacje wymaganego poziomu serwisu
2. dla przełączników - aktualne karty katalogowe oraz w przypadku gwarancji -> Wymagane jest pisemne oświadczenie producenta potwierdzające realizacje wymaganego poziomu serwis
3. dla komputerów przenośnych oraz komputerów stacjonarnych - wyniki pkt z Passmark CPU Mark oraz karty katalogowe.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. dla Serwerów - ISO-9001 oraz ISO-14001, aktualne karty katalogowe, specyfikacja zaoferowanego sprzętu oraz w przypadku zaoferowania punktowanej "dodatkowej funkcjonalności" - Zamawiający wymaga potwierdzenia producenta zgodności oferowanych serwerów z ww. oprogramowaniem. Oraz w przypadku gwarancji -> Wymagane jest pisemne oświadczenie producenta potwierdzające realizacje wymaganego poziomu serwisu2. dla przełączników - aktualne karty katalogowe oraz w przypadku gwarancji -> Wymagane jest pisemne oświadczenie producenta potwierdzające realizacje wymaganego poziomu serwis
3. dla komputerów przenośnych oraz komputerów stacjonarnych - wyniki pkt z Passmark CPU Mark oraz karty katalogowe.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Zawartość oferty / dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w terminie składania ofert:a) Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SWZ). W przypadku złożenia oferty bez użycia załączonych formularzy, złożona oferta musi zawierać co najmniej
informacje wymagane w SWZ służące ocenie oferty.
b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik
- forma pełnomocnictwa patrz SWZ,
c) pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w ofercie informacji - tajemnica przedsiębiorstwa (o ile dotyczy);
c)oświadczenia składanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie;
d) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby ( o ile dotyczy)
e) potwierdzenie wpłaty wadium.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.2. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 zł (siedem tysięcy złotych).
3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: (zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp,):
a) w pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm.).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek zamawiającego prowadzony przez BGK
nr 37 1130 1017 0020 1526 8620 0003; środki finansowe powinny wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do dnia otwarcia ofert pod rygorem odrzucenia oferty Wykonawcy z postępowania;
z zaznaczeniem:
„Wadium w przetargu na dostawę sprzętu i oprogramowania do modernizacji systemu IT w Polskim Laboratorium Antydopingowym” – nr postępowania PLAD.P.5.2024.MC.
6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków
na rachunku zamawiającego.
7. Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 4. ppkt. b) – c) powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy Wykonawca:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji warunków zamówienia;
c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
d) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 4. ppkt. b) – c) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Wadium takie musi obejmować cały okres związania ofertą i obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Jako beneficjenta wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia należy wskazać: Polskie Laboratorium Antydopingowe; Adres: ul. Księcia Ziemowita 53 bud. 4; 03-885 Warszawa; NIP: 118-21-86-754; regon: 382177975.
8. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy zgodnie z art. 98 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 98 ust 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonychw Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej
umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ. 2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego
zobowiązaniem zawartym w ofercie. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści
wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w Projektowanych postanowieniach
umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiącym Załącznik nr 8
do SWZ. 4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 5. Zakres i
warunki zmian opisane są w Załączniku nr 8 do SWZ pn. Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-17 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy pod adresem https://antydopinglab.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-17 13:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców: którzy nie wykażą, że nie zachodzą wobec nich przesłanki określonew art. 7 ust. 1 Ustawa z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługi pedagoga świadczącego pomoc pedagogiczną dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów w podziale na 6 części
- CI.ZP.261.17.2024 Sprzedaż i dostarczenie urządzeń sieciowych do Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej
- Zakup dekodera do analizy ruchu sieciowego i dużych zbiorów wiadomości e-mail.
- Wykonanie instalacji oddymiającej klatki schodowej B i E w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1 - Etap I prace przygotowawcze i projektowe
- Usługi Pocztowe
- Wykonanie dok. projekt-kosztorys. termomodernizacji budynku P-la nr 376 przy ul. Admiralskiej 17 wraz z montażem inst. fotowoltaicznej oraz przyg. budynku do instalacji Systemu do Zarządzania Energią
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- CI.ZP.261.17.2024 Sprzedaż i dostarczenie urządzeń sieciowych do Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej
- Dostawa serwerów
- Zakup, dostawa i konfiguracja serwera dla UCSUM w Bytomiu
- Dostawa oprogramowania antywirusowego z modułem EDR.
- Zakup dostępu do systemu analizy danych rynkowych
- Dostawa i instalacja infrastruktury informatycznej w ramach projektu "Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa Gminy Kielce"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.