Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00465824/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
- 2024/BZP 00482968/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA ZABYTKOWEGO BUDYNKU MIEJSKIEGO DOMU KULTURY W KALETACH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KALETY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398706
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury, 2
1.5.2.) Miejscowość: Kalety
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-660
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 352 76 30
1.5.8.) Numer faksu: 34 352 76 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kalety.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kalety.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-01c2686e-b255-4d58-8a47-75d5553cdb601.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA ZABYTKOWEGO BUDYNKU MIEJSKIEGO DOMU KULTURY W KALETACH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01c2686e-b255-4d58-8a47-75d5553cdb60
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539073
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00570660/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja zabytkowego budynku Miejskiego Domu Kultury w Kaletach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465824
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZBM.271.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Modernizacji zabytkowego budynku Miejskiego Domu Kultury w Kaletach”. Zamówienie jest etapem programu modernizacji Miejskiego Domu Kultury w Kaletach. Obejmuje kompleksowy remont techniczny sceny. Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje: Remont sztankietu scenicznego z napędem ręcznym z przeciwwagą, most oświetleniowy nad sceną.
Zadanie inwestycyjne polega na ochronie zabytkowego budynku Miejskiego Domu Kultury w Kaletach. Obiekt z 1947 r. wpisany jest do gminnej ewidencji zabytków.
Zakres prac obejmuje w szczególności:
montaż mostów oświetleniowych nad sceną elektryczny w oparciu o wciągarkę do zastosowań scenicznych , instalacja, udźwig użytkowy 250 kg (udźwig całkowity 320kg), prędkość jazdy regulowana max. 0,15m/s, konstrukcja aluminiowa TRI290 L=6,5m (RAL9005) z instalacją na konstrukcji, wys. podnoszenia do 6,0m, oznakowanie;
montaż mechanizmu kurtyny głównej elektryczny z wewnętrznym prowadzeniem linki;
montaż mechanizmów kulisowych obrotowych z mocowaniem do belki sztankietowej;
montaż systemów sterowania mostami oświetleniowymi oraz mechanizmem kurtynowym z poziomem bezpieczeństwa SIL3 dla funkcji STOP;
remont sztankietu scenicznego z napędem ręcznym z przecziwwagą (bez przeciwwag i obciążników).
W razie wystąpienia prac nie ujętych w przedmiarze robót należy wykazać je w kosztorysie ofertowym jako dodatkowa pozycja.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót stanowiące załącznik nr 9 do niniejszego SWZ.
W dokumentacji technicznej oraz przedmiarach robót mogą występować nazwy konkretnych produktów, wyrobów lub określenia sugerujące wyroby konkretnych firm Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45237000-7 - Roboty budowlane w zakresie scen
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 713400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1405986,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 713400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lookban Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7792527180
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 713400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Inwestycja finansowana z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- "Dostawa wraz z demontażem i montażem dźwigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań"
- Budowa windy zewnętrznej dla nieruchomości mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
- Dostawa i montaż klimatyzacji, wentylacji wywiewnej oraz czujek ppoż. - wraz z robotami towarzyszącymi - w pomieszczeniu serwerowni budynku IBE przy ul. Górczewskiej 8 w Warszawie.
- "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Giby"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.