Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00508717/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Środki transportowe oraz urządzenia zaplecza technicznego dla Zakładu Zieleni Miejskiej w Katowicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD ZIELENI MIEJSKIEJ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003545711
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 138
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-523
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zzm.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zzmkce.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zzm1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Środki transportowe oraz urządzenia zaplecza technicznego dla Zakładu Zieleni Miejskiej w Katowicach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ea50246-c359-429c-b22a-bcb3235d1b45
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539119
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00102452/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.1 Środki transportowe oraz urządzenia zaplecza technicznego dla potrzeb Zakładu Zieleni Miejskiej w Katowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00508717
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZI.261.42.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 422764,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia dla Części Nr 1 określa Załącznik Nr 1 do SWZ – Część Nr 1 – „Samochód ciężarowy typu FURGON - 1 sztuka”4.5.3.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
4.5.5.) Wartość części: 203252,03 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia dla Części Nr 2 określa Załącznik Nr 2 do SWZ – Część Nr 2 – „Samochód osobowy segmentu SUV – 1 sztuka”4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 89430,89 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia dla Części Nr 3 określa Załącznik Nr 3 do SWZ – Część Nr 3 – „Samochód osobowy typu hatchback – 1 sztuka”4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 97560,98 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia dla Części Nr 4 określa Załącznik Nr 4 do SWZ – Część Nr 4 – „Przyczepa towarowa lekka – 1 sztuka”4.5.3.) Główny kod CPV: 34200000-9 - Nadwozia pojazdów, przyczepy lub naczepy
4.5.5.) Wartość części: 12195,12 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia dla Części Nr 5 określa Załącznik Nr 5 do SWZ – Część Nr 5 – „Przyczepa towarowa ciężka – 1 sztuka”4.5.3.) Główny kod CPV: 34200000-9 - Nadwozia pojazdów, przyczepy lub naczepy
4.5.5.) Wartość części: 20325,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia otwarcia ofert tj. 3 października 2024 roku do godz. 10:00 dla Części Nr 1 nie złożono żadnej oferty w przedmiotowym postępowaniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM Cars Kościuszki Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241929551
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 253
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-690
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-23Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia otwarcia ofert tj. 3 października 2024 roku do godz. 10:00 dla Części Nr 3 nie złożono żadnej oferty w przedmiotowym postępowaniu.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia otwarcia ofert tj. 3 października 2024 roku do godz. 10:00 dla Części Nr 4 nie złożono żadnej oferty w przedmiotowym postępowaniu.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia otwarcia ofert tj. 3 października 2024 roku do godz. 10:00 dla Części Nr 5 nie złożono żadnej oferty w przedmiotowym postępowaniu.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- KWP w Katowicach - modernizacja budynków A, B i C - KWP w Katowicach przy ul. Lompy 19 - I etap - przystosowanie do przepisów przeciwpożarowych - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
- Dostawa ekranu holograficznego
- Dostawa punktów dostępu bezprzewodowego
- Dostawa systemu teleinformatycznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach"
- Dostawa czasopism zagranicznych w roku 2025
- Dostawa do pracowni transportu kolejowego w postaci symulatora pojazdu kolejowego oraz wyposażenia symulatora ruchu kolejowego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie - trzecie postępowanie
- Zakup 1 sztuki pojazdu samochodowego typu PICKUP
- Zakup ambulansu sanitarnego, samochodów osobowych i krzesła transportowego dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni zawodowych do Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej - samochód osobowy
- Zakup i dostawa samochodów osobowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Krakowie.
- Dostawa mikrobusu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.