Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00501774/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-16
- 2024/BZP 00509596/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-20
- 2024/BZP 00512223/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup pojazdu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych ramach projektu pn. „Likwidacja barier transportowych w Warsztacie Terapii Zajęciowej w Dominikanówce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRASNOBRÓD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 36
1.5.2.) Miejscowość: Krasnobród
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-440
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@krasnobrod.pl, zamowienia@krasnobrod.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnobrod.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b85efebc-df26-41ea-8e98-4b882e1ae5781.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup pojazdu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych ramach projektu pn. „Likwidacja barier transportowych w Warsztacie Terapii Zajęciowej w Dominikanówce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b85efebc-df26-41ea-8e98-4b882e1ae578
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539169
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042664/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych przystosowany do przewozu osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00501774
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.271.1.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa fabrycznie nowego autobusu – 20 miejscowego (w tym specjalnie przystosowanego do przewozu 1 osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim) + 1 kierowca.
4.2. Szczegółowy opis parametrów technicznych i wyposażenia pojazdu, o którym mowa w ust. 4.1, określa Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.3. Pojazd musi spełniać warunki określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 poz. 1047 z późn. zm.) oraz odpowiadać warunkom technicznym określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.).
4.4. Pojazd stanowiący przedmiot zamówienia winien:
4.4.1. być fabrycznie nowy, kompletny, w pełni sprawny, gotowy do użytku, nie był rejestrowany ani używany przed dniem dostarczenia (z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia dostosowań do wymagań Zamawiającego/Użytkownika), a także jest dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych;
4.4.2. spełniać warunki techniczne zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami dla samochodów poruszających się po drogach publicznych oraz warunki określone w przepisach prawa wspólnotowego Unii Europejskiej;
4.4.3. spełniać wymagania określone w polskich normach dotyczące parametrów technicznych, budowy i rozwiązań konstrukcyjnych dla tego typu pojazdów, posiada właściwe świadectwo dopuszczenia do użytkowania i homologacje wydane zgodnie z obowiązującym w tej mierze przepisami;
4.4.4. być wolny od wad prawnych i fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych), praw obciążeń ze strony osób trzecich oraz nie toczy się względem niego żadne postępowanie sądowe zabezpieczające, egzekucyjne ani inne, którego przedmiotem jest ten pojazd, ani nie stanowi on przedmiotu zabezpieczenia oraz że jest wolny od wszelkich roszczeń osób trzecich, a zainstalowane w nim urządzenia posiadają stosowne atesty i certyfikaty;
4.4.5. być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami umowy o dofinansowanie ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze D, zawartej pomiędzy Zamawiającym a Powiatem Zamojskim.
Uwaga:
Długość okresu gwarancji na: zespoły elektryczne, elektroniczne i mechanizmy, łącznie z układem jezdnym, przeniesienia napędu, silnikiem, układem hamulcowym i zawieszeniem, podzespoły pojazdu, obejmującej funkcjonowanie pojazdu, zabudowę służącą do przewozu osób niepełnosprawnych, wady materiałowe i fabryczne oraz na powłokę lakierniczą bez limitu kilometrów - stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 24 miesięcy (termin minimalny) do 36 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
Gwarancja na perforację nadwozia wyłączona jest z ww. kryterium oceny ofert i wynosi min. 60 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 428778,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 508974,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 428778,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRUCK IMPORT-EXPORT WYNAJEM SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7011020346
7.3.3) Ulica: Żurawia
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-680
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRUCK IMPORT-EXPORT WYNAJEM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TRUCK IMPORT-EXPORT WYNAJEM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 728778,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
INNE PRZETARGI KRASNOBRÓD
więcej: przetargi KRASNOBRÓD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup autobusu do przewozu pasażerów
- Dostawa używanego autobusu dla potrzeb Gminy Łubnice
- Zakup autobusu do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej.
- Likwidacja barier transportowych w Warsztacie Terapii Zajęciowej w Sędku poprzez zakup autobusu
- Zakup pojazdu typu autobus
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Raniżów
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.