Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00496302/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Podniesienie jakości udzielanych świadczeń w zakresie leczenia uzależnień w Oddziale Leczenia Uzależnień poprzez wykonanie robót budowlanych w poziomie -1 bud. WOTUW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
1.3.) Oddział zamawiającego: MSCZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000687617
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 2/4
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-802
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 739 13 84
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mscz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mscz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mscz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Podniesienie jakości udzielanych świadczeń w zakresie leczenia uzależnień w Oddziale Leczenia Uzależnień poprzez wykonanie robót budowlanych w poziomie -1 bud. WOTUW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2556a85e-cdfd-429d-926e-1b72039c55ea
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539227
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00101283/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Poprawa bezpieczeństwa użytkowego i funkcjonalnego w Oddziale Leczenia Uzaleznień WOTUW - bud. 36
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496302
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/AM/22/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 251219,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót ogólnobudowlanych, polegających na podniesieniu jakości udzielanych świadczeń w zakresie leczenia uzależnień w Oddziale Leczenia Uzależnień poprzez: częściową wymianę drzwi wewnętrznych, okien, montaż rolet zacieniających wewnętrznych, wymianę częściową nawierzchni podłogowej w poziomie -1 bud. WOTUW na nawierzchnię łatwościeralną oraz towarzyszących robót budowlanych w Wojewódzkim Ośrodku Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia, zlokalizowanym w MSCZ przy ul. Partyzantów 2/4, których zakres jest szczegółowo opisany w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia wraz z Załącznikiem nr 2.1 – Inwentaryzacja Pawilonu X - rzut sutereny, przekrój A-A, Elewacja północna i zachodnia, Załącznikiem nr 2.2 – Dokumentacja fotograficzna oraz Załącznikiem nr 2.3 – Przedmiar, stanowiącymi jego integralną część.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266527,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266527,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266527,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARGALO P.H.U. Robert Kurpiewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231025458
7.3.3) Ulica: Ks. Popiełuszki 16c
7.3.4) Miejscowość: Żanecin
7.3.5) Kod pocztowy: 08-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARGALO P.H.U. KURPIEWSKI ROBERT
jakie przetargi wygrała firma
MARGALO P.H.U. KURPIEWSKI ROBERT
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266527,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-088.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- "Dostawa artykułów do utrzymania higieny na potrzeby Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie"
- Zakup i dostawa leków, z możliwością składania ofert częściowych
- Wykonanie nasadzeń roślin na terenie zieleni miejskiej w Pruszkowie
- Sukcesywna dostawa materiałów do biopsji piersi
- Koszenie traw w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego
- Zakup i dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stabilizacja osuwiska nr 122067 wraz z odbudową drogi gminnej nr 160530K - Do "Akacyjek" w m. Piotrkowice Małe w km 0+190 do 0+310 i odbudową sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I"
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Modernizacja zagospodarowania dziedzińca Wydziału Humanistycznego przy ul. K. Orbitza 1 w Olsztynie, etap 1
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania oraz wodno-kanalizacyjnej w budynku WOMP w Kielcach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.