eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszkówPodniesienie jakości udzielanych świadczeń w zakresie leczenia uzależnień w Oddziale Leczenia Uzależnień poprzez wykonanie robót budowlanych w poziomie -1 bud. WOTUW



Ogłoszenie z dnia 2024-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Podniesienie jakości udzielanych świadczeń w zakresie leczenia uzależnień w Oddziale Leczenia Uzależnień poprzez wykonanie robót budowlanych w poziomie -1 bud. WOTUW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie

1.3.) Oddział zamawiającego: MSCZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000687617

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 2/4

1.5.2.) Miejscowość: Pruszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-802

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 739 13 84

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mscz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mscz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mscz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Podniesienie jakości udzielanych świadczeń w zakresie leczenia uzależnień w Oddziale Leczenia Uzależnień poprzez wykonanie robót budowlanych w poziomie -1 bud. WOTUW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2556a85e-cdfd-429d-926e-1b72039c55ea

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539227

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00101283/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa bezpieczeństwa użytkowego i funkcjonalnego w Oddziale Leczenia Uzaleznień WOTUW - bud. 36

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496302

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/AM/22/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 251219,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót ogólnobudowlanych, polegających na podniesieniu jakości udzielanych świadczeń w zakresie leczenia uzależnień w Oddziale Leczenia Uzależnień poprzez: częściową wymianę drzwi wewnętrznych, okien, montaż rolet zacieniających wewnętrznych, wymianę częściową nawierzchni podłogowej w poziomie -1 bud. WOTUW na nawierzchnię łatwościeralną oraz towarzyszących robót budowlanych w Wojewódzkim Ośrodku Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia, zlokalizowanym w MSCZ przy ul. Partyzantów 2/4, których zakres jest szczegółowo opisany w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia wraz z Załącznikiem nr 2.1 – Inwentaryzacja Pawilonu X - rzut sutereny, przekrój A-A, Elewacja północna i zachodnia, Załącznikiem nr 2.2 – Dokumentacja fotograficzna oraz Załącznikiem nr 2.3 – Przedmiar, stanowiącymi jego integralną część.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266527,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266527,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266527,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARGALO P.H.U. Robert Kurpiewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231025458

7.3.3) Ulica: Ks. Popiełuszki 16c

7.3.4) Miejscowość: Żanecin

7.3.5) Kod pocztowy: 08-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266527,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-08

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.