Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00472873/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w Gierałtowie i Zagajniku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowogrodziec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821581
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowogrodziec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-730
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757380678
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.jaworska@nowogrodziec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodziec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f439d5a3-807c-4899-9786-f9aea11f7ece1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w Gierałtowie i Zagajniku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f439d5a3-807c-4899-9786-f9aea11f7ece
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539291
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00082252/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. nr 14 ul. Wesoła Zagajnik
1.1.7 Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. nr 255 w Gierałtowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00472873
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 określają:1) projekt budowlany,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
3) przedmiar robót – jako materiał pomocniczy.
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. nr 255 w Gierałtowie posiadającej nawierzchnię tłuczniową na nawierzchnię betonowo - asfaltową o łącznej długości 293 mb oraz szerokości 3 mb.
W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje następujące prace :
a) prace przygotowawcze: roboty geodezyjne przed i powykonawcze,
b) roboty ziemne: ścinka poboczy, korytowanie,
c) konstrukcja jezdni bitumicznej: wykonanie warstwy odcinającej z piasku grub. 10 cm, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grub. 20 cm, ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grub. 3 cm, ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 4 cm,
d) konstrukcja zjazdów o nawierzchni bitumicznej: wykonanie warstwy odcinającej z piasku grub. 10 cm, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grub. 20 cm, ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grub. 3 cm, ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 4 cm,
e) roboty wykończeniowe: uzupełnienie poboczy niesortem kamiennym na grub. 20 cm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 217055,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. nr 14 – ul. Wesoła Zagajnik, posiadającej nawierzchnię tłuczniową na nawierzchnię betonowo - asfaltową o łącznej długości 549 mb oraz szerokości 3 mb.W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje następujące prace:
1) prace przygotowawcze: roboty geodezyjne przed i powykonawcze,
2) roboty ziemne: ścinka poboczy, korytowanie,
3) konstrukcja jezdni bitumicznej: wykonanie warstwy odcinającej z piasku grub. 10 cm, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grub. 20 cm, ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grub. 3 cm, ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 4 cm,
4) konstrukcja zjazdów o nawierzchni bitumicznej: wykonanie warstwy odcinającej z piasku grub. 10 cm, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grub. 20 cm, ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grub. 3 cm, ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 4 cm,
5) roboty wykończeniowe: uzupełnienie poboczy niesortem kamiennym na grub. 20 cm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 354121,92 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217055,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299037,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217055,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARTYN-DROG SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6161569292
7.3.3) Ulica: RZĄSINY
7.3.4) Miejscowość: GRYFÓW ŚLĄSKI
7.3.5) Kod pocztowy: 59-620
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217055,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354121,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 565148,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354121,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIEBIORSTWO BUDWONICTWA DROGOWEGO FRANCISZEK MICHALIK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6161568312
7.3.3) Ulica: AKACJOWA
7.3.4) Miejscowość: GRYFOW ŚLĄSKI
7.3.5) Kod pocztowy: 59-620
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Franciszek Michalik
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Franciszek Michalik
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354121,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI NOWOGRODZIEC
więcej: przetargi NOWOGRODZIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ulicy Kawaleryjskiej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z niezbędną infrastrukturą oraz rozbiórką i budową sieci wodociągowej - bez chodnika
- Przebudowa z rozbudową remizy i świetlicy wiejskiej w Kunowie
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dudyńce w gminie Bukowsko.
- Przebudowa drogi gminnej nr 313002T ul. Słoneczna w miejscowości Lipie wraz z budową chodnika i oświetlenia
- Budowa ulic Widokowej (nr 110658C) i Jasnej (nr 110653C) w ramach zadania pn. "Budowa ulic Spacerowej, Równinnej, Widokowej i Jasnej na os. Panorama w Golubiu-Dobrzyniu"
- Przebudowa drogi gminnej na os. Parkowym w km od 0+000.00 do km 0+352.80 w miejscowości Miechów, gm. Miechów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.