Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00427429/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dwóch stawów zlokalizowanych na terenie Parku im. Pierwszych Mieszkańców Kobylnicy wraz z budową infrastruktury towarzyszącej niezbędnej do ich prawidłowego funkcjonowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobylnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979832
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 20
1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 858 62 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kobylnica@kobylnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kobylnica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9583691.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dwóch stawów zlokalizowanych na terenie Parku im. Pierwszych Mieszkańców Kobylnicy wraz z budową infrastruktury towarzyszącej niezbędnej do ich prawidłowego funkcjonowania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dd3cb80-c512-4b51-8d59-15cbd6ce00af
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539300
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037684/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Przebudowa dwóch stawów zlokal. na terenie Parku im. Pierwszych Mieszkańców Kobylnicy wraz z budową infrastr. towarzyszącej niezbędnej do ich prawidłowego funkcjonowania w trybie zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00427429
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.RB-9.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w trybie zaprojektuj i wybuduj pn.: Przebudowa dwóch stawów zlokalizowanych na terenie Parku im. Pierwszych Mieszkańców Kobylnicy wraz z budową infrastruktury towarzyszącej niezbędnej do ich prawidłowego funkcjonowania.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje jest zaprojektowanie i wykonanie, w oparciu o opracowaną dokumentację projektową, robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa dwóch stawów zlokalizowanych na terenie Parku im. Pierwszych Mieszkańców Kobylnicy wraz z budową infrastruktury towarzyszącej niezbędnej do ich prawidłowego funkcjonowania”, zgodnie z ustawą Prawo budowlane, w szczególności:
1) wykonanie dokumentacji projektowej (zwanej dalej Dokumentacją) umożliwiającej rozpoczęcie robót budowlanych na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego (zwanego dalej PFU), stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ,
2) wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie dwóch stawów zlokalizowanych w Parku im. Pierwszych Mieszkańców Kobylnicy wraz z budową infrastruktury towarzyszącej niezbędnej do ich prawidłowego funkcjonowania, obejmujących:
a) oczyszczenie dna zbiorników wraz z usunięciem namułów z powierzchni stawów (miąższość średnia namułu około 0,9 m),
b) przebudowę rurociągów i budowli regulacyjnych na istniejących zbiornikach w tym:
budowę brzegowego ujęcia wód burzowych w skarpie rzeki Kamieniec wraz z rurociągiem doprowadzającym wodę do zbiornika nr 1 (ujęcie bez piętrzenia wody) oraz piaskownikiem betonowo – zimnym zabezpieczonego kratą pomostową,
połączenie zbiorników nr 1 i nr 2 za pomocą dwóch rurociągów:
pierwszy rurociąg do napowietrzenia i ruchu obiegowego w stawie nr 2,
drugi rurociąg jako budowla upustowa (mnich z osadnikiem i leżakiem),
c) odprowadzenie wody ze stawu nr 2 do rzeki Kamieniec poniżej istniejącego progu pomłyńskiego za pomocą mnicha upustowego wraz z leżakiem rurowym,
d) nasadzenia roślin wodnych i przybrzeżnych z gatunków: grzybień biały - Nymphaea alba odm. `Attraction`, `Clyde Ikins`, `Denver` - po 8 szt z każdej odmiany, kosaciec syberyjski – Iris sibirica – 120 szt, kosaciec żołty – Iris pseudacorus 120 szt. oraz krwawnica pospolita odm. `Robert` - Lythrum salicaria `Robert` - 180 szt.,
e) nasadzenia krzewów ozdobnych z gatunków: różanecznik – Rhododendron – 10 szt, hortensja bukietowa – Hydrangea paniculata `Diamant Rouge` - 30 szt., dereń biały – Cornus alba `Sibirica` - 50 szt., dereń rozłogowy – Cornus sericea `Flaviramea` - 30 szt., bez czarny – Sambucus nigra `Black Beauty` - 15 szt.,
f) odbudowę zniszczonych skarp stawów po robotach budowlanych –
około 625 m2,
g) obsiew skarp oraz terenu po wykopach mieszanką traw – około 697 m2,
h) usunięcie karpin-karcz po usuniętych drzewach,
i) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz
z przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
j) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji odbiorowej,
o której mowa w § 9 ust. 2 pkt 2 lit. c projektu umowy, stanowiącego załącznik
nr 9 do SWZ,
k) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zakończenia robót dla przedmiotu umowy,
l) wykonanie wszelkich innych robót towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy w szczególności określonych w opracowanej Dokumentacji.
3. W ramach zadania inwestycyjnego Wykonawca zobowiązany jest zaprojektować i wykonać tablicę informacyjną o dofinansowaniu inwestycji z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 oraz zapewnić utrzymanie jej w stanie należytym przez cały okres budowy.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie tzn. sporządzenie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich niezbędnych, decyzji, pozwoleń, zezwoleń, opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków technicznych, zatwierdzeń i innych dokumentów (zgodnie z obowiązującymi przepisami, należy przewidzieć konieczność przeprowadzenia postępowania zmierzającego do wydania pozwolenia wodnoprawnego, decyzji środowiskowej, w tym (jeżeli to będzie konieczne) opracowanie Karty informacyjnej przedsięwzięcia i/lub Raportu oddziaływania na środowisko) i wykonanie robót budowalnych (w tym, w zależności od potrzeb: przygotowanie materiałów do wniosku o pozwolenie na użytkowanie wraz z jego uzyskaniem i / lub dokonanie zawiadomienia o zakończeniu budowy oraz uzyskanie zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu zgodnie z art. 54 ustawy Prawo budowlane), a ponadto sporządzenie dokumentacji powykonawczej służącej zgłoszeniu wykonania robót właściwym organom oraz rozliczeniu uzyskanego dofinansowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzyskiwania od Wykonawcy informacji o postępie prac i przyjętych rozwiązaniach w trakcie projektowania, jak również prawa do zgłaszania swoich uwag, które Wykonawca uwzględni w dalszych pracach nad projektem.
5. Wykonawca zabezpieczy w ramach wynagrodzenia umownego kompleksową obsługę geodezyjną oraz sporządzi oraz sporządzi w 3 egzemplarzach inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500 lub 1:1000 (w przypadku braku w zasobach państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego map w skali 1:500) wraz
z przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. W przypadku sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na mapie w skali 1:1000, Wykonawca sporządzi dodatkową inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie
w skali 1:500, na potrzeby Zamawiającego.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 478780,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 492000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 478780,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych REWERS Agnieszka Wojciech Formela spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882202440
7.3.4) Miejscowość: Bożepole Wielkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 478780,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KOBYLNICA
- Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby obiektów Gminy Kobylnica i jej jednostek
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Kobylnica i jej jednostek organizacyjnych
- Rozbudowa placu zabaw w Kruszynie
- Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług społecznych w zakresie przygotowania i dostarczenia posiłków dla dzieci i młodzieży
więcej: przetargi KOBYLNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w m. Górki Noteckie, ul. Kurowska
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.