eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiPrzeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne - korepetycji z języka polskiego ,języka niemieckiego, języka angielskiego, matematyki, fizyki i chemii



Ogłoszenie z dnia 2024-10-10

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne – korepetycji z języka polskiego ,języka niemieckiego, języka angielskiego, matematyki, fizyki i chemii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590654486

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jarosława Dąbrowskiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 732 31 64

1.5.8.) Numer faksu: 44 732 31 64

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@powiat-piotkowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcprpiotrkow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne – korepetycji z języka polskiego ,języka niemieckiego, języka angielskiego, matematyki, fizyki i chemii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56692c4b-88ba-4a1f-8ada-7675234742c1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539433

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00410175/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Korepetycje - język polski, język niemiecki, język angielski, matematyka, fizyka, chemia w ramach projektu pn. „Rodzina w Centrum”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt pn. ,,Rodzina w Centrum” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021 – 2027 Priorytet FELD.07 „Fundusze europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkiem” Działanie FELD.0712 „Usługi na rzecz rodziny”. Nr projektu FELD.07.12-IP.01-0035/23

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-56692c4b-88ba-4a1f-8ada-7675234742c1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Niniejsze postępowanie oznaczone jest numerem OR.2321.2.2024. Wykonawcy powinni we wszystkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podany numer lub numer ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającymi a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy e-Zamówienia działającej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane wSW Z

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: pcprpiotrkow.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisany w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie korepetytorów prowadzących indywidualne zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne - korepetycje dla dzieci, w ramach projektu pn. „Rodzina
w Centrum” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021 – 2027 Priorytet FELD.07 „Fundusze europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkiem” Działanie FELD.0712 „Usługi na rzecz rodziny” nr projektu FELD.07.12-IP.01-0035/23 z następujących przedmiotów: język polski, język angielski, język niemiecki, matematyka, fizyka i chemia.

2. Celem korepetycji jest pełne zrozumienie i utrwalenie materiału tematycznego z wybranych przedmiotów oraz wypracowanie specjalnych metod pracy dla 52 dzieci.

3. Czas trwania korepetycji – w okresie od 01.11.2024 r. do 31 maja 2027 r. Jedna godzina lekcyjna = 1 godzina zegarowa. Zajęcia prowadzone przez cały rok z przerwą na wakacje (lipiec/sierpień).

4. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia liczby godzin z przedmiotów. Zmiany te wymagać będą formy Aneksu.

5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wskazania nowej osoby w przypadku, gdy uczestnik korepetycji zrezygnuje z udziału w zajęciach lub zmiany liczby uczestników biorących udział w korepetycjach w trakcie trwania projektu oraz ilości godzin w tygodniu.

6. Zamówienie zostało podzielone przez Zamawiającego następująco:

a Język polski 1 080 godzin:
1) 80 h w 2024 r. (tj. 10 zajęć x 4 tyg. x 2 m-ce),
2) 400 h w 2025 r. (tj. 10 zajęć x 4 tyg. x 10 m-cy),
3) 400 h w 2026 r. (tj. 10 zajęć x 4 tyg. x 10 m-cy),
4) 200 h w 2027 r. (tj. 10 zajęć x 4 tyg. x 5 m-cy).
b język angielski 3 456 godzin:
5) 256 h w 2024 r. (tj. 32 zajęć x 4 tyg. x 2 m-ce),
6) 1280 h w 2025 r. (tj. 32 zajęć x 4 tyg. x 10 m-cy),
7) 1280 h w 2026 r. (tj. 32 zajęć x 4 tyg. x 10 m-cy),
8) 640 h w 2027 r. (tj. 32 zajęć x 4 tyg. x 5 m-cy).
c język niemiecki 216 godziny:
9) 16 h w 2024 r. (tj. 2 zajęcia x 4 tyg. x 2 m-ce),
10) 80 h w 2025 r. (tj. 2 zajęcia x 4 tyg. x 10 m-cy),
11) 80 h w 2026 r. (tj. 2 zajęcia x 4 tyg. x 10 m-cy),
12) 40 h w 2027 r. (tj. 2 zajęcia x 4 tyg. x 5 m-cy).
d matematyka 2808 godzin:
13) 208 h w 2024 r. (tj. 26 zajęcia x 4 tyg. x 2 m-ce),
14) 1040 h w 2025 r. (tj. 26 zajęcia x 4 tyg. x 10 m-cy),
15) 1040 h w 2026 r. (tj. 26 zajęcia x 4 tyg. x 10 m-cy),
16) 520 h w 2027 r. (tj. 26 zajęcia x 4 tyg. x 5 m-cy).
e fizyka 432 godziny:
17) 32 h w 2024 r. (tj. 4 zajęcia x 4 tyg. x 2 m-ce),
18) 160 h w 2025 r. (tj. 4 zajęcia x 4 tyg. x 10 m-cy),
19) 160 h w 2026 r. (tj. 4 zajęcia x 4 tyg. x 10 m-cy),
20) 80 h w 2027 r. (tj. 4 zajęcia x 4 tyg. x 5 m-cy).
f chemia 324 godzin:
21) 24 h w 2024 r. (tj. 3 zajęć x 4 tyg. x 2 m-ce),
22) 120 h w 2025 r. (tj. 3 zajęć x 4 tyg. x 10 m-cy),
23) 120 h w 2026 r. (tj. 3 zajęć x 4 tyg. x 10 m-cy),
24) 60 h w 2027 r. (tj. 3 zajęć x 4 tyg. x 5 m-cy).

Łączna ilość godzin do zrealizowania w latach 2024 -2027 wynosi 8 316 godz.

7. Uczestnicy projektu, skierowani do udziału w korepetycjach, uczęszczają do takich szkół jak: szkoły podstawowe oraz szkoły ponadpodstawowe. Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać wiedzę z etapu kształcenia, na którym jest dziecko. Wśród uczestników biorących udział w korepetycjach są również osoby niepełnosprawne.

8. Korepetytorzy będą udzielać korepetycji indywidualnie (Zamawiający nie wyraża zgody na prowadzenie zajęć grupowych).

9. Ten sam korepetytor może udzielać korepetycji zarówno jednej osobie jak i kilku osobom. Może prowadzić zajęcia zarówno z jednego jak i kilku przedmiotów, pod warunkiem, że posiada stosowne uprawnienia i wykształcenie.

10. Z uwagi na fakt, że zamówienie dotyczy pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z Ustawą
z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniu przestępczością na tle seksualnym
i ochronie małoletnich (tj. Dz.U.2023 poz. 1304 ze zm.), Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na tle Seksualnym (RSPTS). Zamawiający nie dopuszcza również realizacji zamówienia przez osobę figurującą
w Krajowym Rejestrze Karnym.

11. Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie jedynie za faktyczne godziny udzielania korepetycji. Zamawiający nie pokrywa żadnych dodatkowo poniesionych kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym kosztów dojazdu.

12. Wykonawca wskaże koordynatora do kontaktów z Zamawiającym. Koordynator będzie miał obowiązek ściśle współpracować z zespołem projektowym, w szczególności kierownikiem projektu i opiekunami uczestników oraz na bieżąco przekazywać informacje
o problemach w realizacji przedmiotu zamówienia w celu wprowadzenia działań naprawczych.

13. Dokładne terminy i godziny udzielania korepetycji ustalane będą na bieżąco z uczestnikami projektu lub ich opiekunami, stosownie do ich tempa pracy oraz czynionych postępów.

14. Wykonawca ma zagwarantować zastępstwo innych osób o równoważnych kwalifikacjach w przypadku nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających realizację usługi przez osoby wskazane w ofercie, po uzgodnieniu z Zamawiającym.

15. Wykonawca jest zobowiązany do odrobienia godzin zajęć niezrealizowanych w wyniku choroby dziecka, dodatkowych zajęć szkolnych, konsultacji medycznych itp., których nie można było wcześniej przewidzieć.

16. Wykonawca jest zobowiązany do zamieszczania informacji o fakcie współfinansowania projektu z EFS na wszelkiego rodzaju dokumentach, zgodnie z wzorami przekazanymi przez Zamawiającego w tym:
1) na prowadzonej dokumentacji,
2) oraz na wszystkich innych dokumentach nie wymienionych wyżej, które Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu.

17. Korepetycje mają być prowadzone zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem. Wykonawca powiadamia Zamawiającego o wszelkich odstępstwach od harmonogramu w ciągu 5 dni po zakończeniu miesiąca informując jednocześnie o ich przyczynach wraz z informacją o terminach odrobienia niezrealizowanych godzin.



18. Zamawiający wymaga:

1) Dostosowania programu nauczania dla każdego uczestnika korepetycji przy uwzględnieniu poziomu wiedzy z danego przedmiotu.

2) Zapewnienia kadry prowadzącej, posiadającej odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia korepetycji, tj. posiadającej wykształcenie wyższe kierunkowe oraz co najmniej 2 letnim stażem zawodowym związanym z prowadzeniem lekcji z przedmiotów objętych zamówieniem. Spełnienie warunku opisanego powyżej będzie oceniane na podstawie Oświadczenia Wykonawcy spełnianiu warunków umożliwiające prowadzenie zajęć. Kwalifikacje i umiejętności wykładowców powinny być adekwatne do zakresu programowego prowadzonych przez nich zajęć.

3) W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 usługę w zakresie prowadzenia korepetycji zgodnych z przedmiotem zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę, kierowanych do dzieci lub młodzieży będących na etapie kształcenia podstawowego lub ponadpodstawowego w wymiarze nie niższym – 3000 godzin.
Przez usługę należy rozumieć umowę na wykonanie usługi pomiędzy Zamawiającym
a Wykonawcą, których należyte wykonanie potwierdzone zostanie przez Wykonawcę stosownymi dokumentami, np. referencjami.
4) Prowadzenia korepetycji w miejscu zamieszkania uczestników projektu w godzinach uzgodnionych z uczestnikami zajęć. Uczestnicy projektu zamieszkują teren powiatu piotrkowskiego. Powiat Piotrkowski obejmuje 11 gmin. Najbliższa gmina od Piotrkowa Trybunalskiego ok 10 km , najdalsza 40 km. Dzieci w rodzinach zastępczych mieszkają prawie w każdej gminie. W cenie zapłaty za godzinę zajęć zawarty jest koszt dojazdu na zajęcia.
5) Prowadzenia ewidencji godzin i dziennika zawierającego tematykę zajęć oraz listę obecności w ramach realizacji zamówienia.

6) W uzasadnionych przypadkach, po uzgodnieniu z Zamawiającym, przeprowadzania korepetycji online za pośrednictwem środków komunikacji na odległość.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-11-01 do 2027-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium Liczba osób prowadzących zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne-korepetycje

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium „Klauzule społeczne” – zatrudnienie osoby bezrobotnej w ramach realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Opisane w SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Opisane w SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opisane w SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Opisane w SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

zgodnie z art.128 ustawy pzp

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Opisane w SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Opisane w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Opisany w SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e - zamowienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-18 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.