Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne – korepetycji z języka polskiego ,języka niemieckiego, języka angielskiego, matematyki, fizyki i chemii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590654486
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jarosława Dąbrowskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 732 31 64
1.5.8.) Numer faksu: 44 732 31 64
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@powiat-piotkowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcprpiotrkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne – korepetycji z języka polskiego ,języka niemieckiego, języka angielskiego, matematyki, fizyki i chemii
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56692c4b-88ba-4a1f-8ada-7675234742c1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539433
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00410175/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Korepetycje - język polski, język niemiecki, język angielski, matematyka, fizyka, chemia w ramach projektu pn. „Rodzina w Centrum”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. ,,Rodzina w Centrum” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021 – 2027 Priorytet FELD.07 „Fundusze europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkiem” Działanie FELD.0712 „Usługi na rzecz rodziny”. Nr projektu FELD.07.12-IP.01-0035/23
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-56692c4b-88ba-4a1f-8ada-7675234742c13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Niniejsze postępowanie oznaczone jest numerem OR.2321.2.2024. Wykonawcy powinni we wszystkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podany numer lub numer ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającymi a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy e-Zamówienia działającej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane wSW Z
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: pcprpiotrkow.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisany w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie korepetytorów prowadzących indywidualne zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne - korepetycje dla dzieci, w ramach projektu pn. „Rodzina
w Centrum” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021 – 2027 Priorytet FELD.07 „Fundusze europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkiem” Działanie FELD.0712 „Usługi na rzecz rodziny” nr projektu FELD.07.12-IP.01-0035/23 z następujących przedmiotów: język polski, język angielski, język niemiecki, matematyka, fizyka i chemia.
2. Celem korepetycji jest pełne zrozumienie i utrwalenie materiału tematycznego z wybranych przedmiotów oraz wypracowanie specjalnych metod pracy dla 52 dzieci.
3. Czas trwania korepetycji – w okresie od 01.11.2024 r. do 31 maja 2027 r. Jedna godzina lekcyjna = 1 godzina zegarowa. Zajęcia prowadzone przez cały rok z przerwą na wakacje (lipiec/sierpień).
4. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia liczby godzin z przedmiotów. Zmiany te wymagać będą formy Aneksu.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wskazania nowej osoby w przypadku, gdy uczestnik korepetycji zrezygnuje z udziału w zajęciach lub zmiany liczby uczestników biorących udział w korepetycjach w trakcie trwania projektu oraz ilości godzin w tygodniu.
6. Zamówienie zostało podzielone przez Zamawiającego następująco:
a Język polski 1 080 godzin:
1) 80 h w 2024 r. (tj. 10 zajęć x 4 tyg. x 2 m-ce),
2) 400 h w 2025 r. (tj. 10 zajęć x 4 tyg. x 10 m-cy),
3) 400 h w 2026 r. (tj. 10 zajęć x 4 tyg. x 10 m-cy),
4) 200 h w 2027 r. (tj. 10 zajęć x 4 tyg. x 5 m-cy).
b język angielski 3 456 godzin:
5) 256 h w 2024 r. (tj. 32 zajęć x 4 tyg. x 2 m-ce),
6) 1280 h w 2025 r. (tj. 32 zajęć x 4 tyg. x 10 m-cy),
7) 1280 h w 2026 r. (tj. 32 zajęć x 4 tyg. x 10 m-cy),
8) 640 h w 2027 r. (tj. 32 zajęć x 4 tyg. x 5 m-cy).
c język niemiecki 216 godziny:
9) 16 h w 2024 r. (tj. 2 zajęcia x 4 tyg. x 2 m-ce),
10) 80 h w 2025 r. (tj. 2 zajęcia x 4 tyg. x 10 m-cy),
11) 80 h w 2026 r. (tj. 2 zajęcia x 4 tyg. x 10 m-cy),
12) 40 h w 2027 r. (tj. 2 zajęcia x 4 tyg. x 5 m-cy).
d matematyka 2808 godzin:
13) 208 h w 2024 r. (tj. 26 zajęcia x 4 tyg. x 2 m-ce),
14) 1040 h w 2025 r. (tj. 26 zajęcia x 4 tyg. x 10 m-cy),
15) 1040 h w 2026 r. (tj. 26 zajęcia x 4 tyg. x 10 m-cy),
16) 520 h w 2027 r. (tj. 26 zajęcia x 4 tyg. x 5 m-cy).
e fizyka 432 godziny:
17) 32 h w 2024 r. (tj. 4 zajęcia x 4 tyg. x 2 m-ce),
18) 160 h w 2025 r. (tj. 4 zajęcia x 4 tyg. x 10 m-cy),
19) 160 h w 2026 r. (tj. 4 zajęcia x 4 tyg. x 10 m-cy),
20) 80 h w 2027 r. (tj. 4 zajęcia x 4 tyg. x 5 m-cy).
f chemia 324 godzin:
21) 24 h w 2024 r. (tj. 3 zajęć x 4 tyg. x 2 m-ce),
22) 120 h w 2025 r. (tj. 3 zajęć x 4 tyg. x 10 m-cy),
23) 120 h w 2026 r. (tj. 3 zajęć x 4 tyg. x 10 m-cy),
24) 60 h w 2027 r. (tj. 3 zajęć x 4 tyg. x 5 m-cy).
Łączna ilość godzin do zrealizowania w latach 2024 -2027 wynosi 8 316 godz.
7. Uczestnicy projektu, skierowani do udziału w korepetycjach, uczęszczają do takich szkół jak: szkoły podstawowe oraz szkoły ponadpodstawowe. Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać wiedzę z etapu kształcenia, na którym jest dziecko. Wśród uczestników biorących udział w korepetycjach są również osoby niepełnosprawne.
8. Korepetytorzy będą udzielać korepetycji indywidualnie (Zamawiający nie wyraża zgody na prowadzenie zajęć grupowych).
9. Ten sam korepetytor może udzielać korepetycji zarówno jednej osobie jak i kilku osobom. Może prowadzić zajęcia zarówno z jednego jak i kilku przedmiotów, pod warunkiem, że posiada stosowne uprawnienia i wykształcenie.
10. Z uwagi na fakt, że zamówienie dotyczy pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z Ustawą
z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniu przestępczością na tle seksualnym
i ochronie małoletnich (tj. Dz.U.2023 poz. 1304 ze zm.), Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na tle Seksualnym (RSPTS). Zamawiający nie dopuszcza również realizacji zamówienia przez osobę figurującą
w Krajowym Rejestrze Karnym.
11. Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie jedynie za faktyczne godziny udzielania korepetycji. Zamawiający nie pokrywa żadnych dodatkowo poniesionych kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym kosztów dojazdu.
12. Wykonawca wskaże koordynatora do kontaktów z Zamawiającym. Koordynator będzie miał obowiązek ściśle współpracować z zespołem projektowym, w szczególności kierownikiem projektu i opiekunami uczestników oraz na bieżąco przekazywać informacje
o problemach w realizacji przedmiotu zamówienia w celu wprowadzenia działań naprawczych.
13. Dokładne terminy i godziny udzielania korepetycji ustalane będą na bieżąco z uczestnikami projektu lub ich opiekunami, stosownie do ich tempa pracy oraz czynionych postępów.
14. Wykonawca ma zagwarantować zastępstwo innych osób o równoważnych kwalifikacjach w przypadku nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających realizację usługi przez osoby wskazane w ofercie, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
15. Wykonawca jest zobowiązany do odrobienia godzin zajęć niezrealizowanych w wyniku choroby dziecka, dodatkowych zajęć szkolnych, konsultacji medycznych itp., których nie można było wcześniej przewidzieć.
16. Wykonawca jest zobowiązany do zamieszczania informacji o fakcie współfinansowania projektu z EFS na wszelkiego rodzaju dokumentach, zgodnie z wzorami przekazanymi przez Zamawiającego w tym:
1) na prowadzonej dokumentacji,
2) oraz na wszystkich innych dokumentach nie wymienionych wyżej, które Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu.
17. Korepetycje mają być prowadzone zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem. Wykonawca powiadamia Zamawiającego o wszelkich odstępstwach od harmonogramu w ciągu 5 dni po zakończeniu miesiąca informując jednocześnie o ich przyczynach wraz z informacją o terminach odrobienia niezrealizowanych godzin.
18. Zamawiający wymaga:
1) Dostosowania programu nauczania dla każdego uczestnika korepetycji przy uwzględnieniu poziomu wiedzy z danego przedmiotu.
2) Zapewnienia kadry prowadzącej, posiadającej odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia korepetycji, tj. posiadającej wykształcenie wyższe kierunkowe oraz co najmniej 2 letnim stażem zawodowym związanym z prowadzeniem lekcji z przedmiotów objętych zamówieniem. Spełnienie warunku opisanego powyżej będzie oceniane na podstawie Oświadczenia Wykonawcy spełnianiu warunków umożliwiające prowadzenie zajęć. Kwalifikacje i umiejętności wykładowców powinny być adekwatne do zakresu programowego prowadzonych przez nich zajęć.
3) W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 usługę w zakresie prowadzenia korepetycji zgodnych z przedmiotem zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę, kierowanych do dzieci lub młodzieży będących na etapie kształcenia podstawowego lub ponadpodstawowego w wymiarze nie niższym – 3000 godzin.
Przez usługę należy rozumieć umowę na wykonanie usługi pomiędzy Zamawiającym
a Wykonawcą, których należyte wykonanie potwierdzone zostanie przez Wykonawcę stosownymi dokumentami, np. referencjami.
4) Prowadzenia korepetycji w miejscu zamieszkania uczestników projektu w godzinach uzgodnionych z uczestnikami zajęć. Uczestnicy projektu zamieszkują teren powiatu piotrkowskiego. Powiat Piotrkowski obejmuje 11 gmin. Najbliższa gmina od Piotrkowa Trybunalskiego ok 10 km , najdalsza 40 km. Dzieci w rodzinach zastępczych mieszkają prawie w każdej gminie. W cenie zapłaty za godzinę zajęć zawarty jest koszt dojazdu na zajęcia.
5) Prowadzenia ewidencji godzin i dziennika zawierającego tematykę zajęć oraz listę obecności w ramach realizacji zamówienia.
6) W uzasadnionych przypadkach, po uzgodnieniu z Zamawiającym, przeprowadzania korepetycji online za pośrednictwem środków komunikacji na odległość.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-11-01 do 2027-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium Liczba osób prowadzących zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne-korepetycje
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium „Klauzule społeczne” – zatrudnienie osoby bezrobotnej w ramach realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Opisane w SWZ5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Opisane w SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opisane w SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Opisane w SWZ5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
zgodnie z art.128 ustawy pzp5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Opisane w SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Opisane w SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Opisany w SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e - zamowienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-18 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- NAPRAWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Dostawa mięsa wieprzowego i drobiowego, wędlin wieprzowych i drobiowych oraz konserw do Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim
- Sukcesywna dostawa produktów mięsnych i wędliniarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim
- Zakup dwóch ciągników rolniczych i ładowacza czołowego z łyżką
- Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących.
- Zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Piotrkowie Trybunalskim i Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim na 2025 rok.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Dostawa sprzętu, oprogramowania i rozwiązań IT wraz z instalacją, wdrożeniem, oraz wykonanie audytów oraz szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczne Miasto Dynów
- Świadczenie usług w zakresie korzystania z Krytej Pływalni przez uczniów ze szkół prowadzonych przez Gminę Miejską Kłodzko w ramach zajęć wychowania fizycznego w roku 2025.
- Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach AKADEMII CYFROWYCH KOMPETENCJI oraz prowadzenie zajęć dodatkowych z robotyki dla uczestników projektu
- Indywidualna pomoc psychologiczno-pedagogiczna, przeprowadzenie warsztatów grupowych z zakresu doskonalenia umiejętności wychowawczych, zajęcia indywidualne w formie doradztwa edukacyjno-zawodowego
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.