eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrybówIR.ZP.271.25.2024 Likwidacja barier architektonicznych i komunikacyjnych w budynku administracyjnym Urzędu Gminy Grybów



Ogłoszenie z dnia 2024-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
IR.ZP.271.25.2024 Likwidacja barier architektonicznych i komunikacyjnych
w budynku administracyjnym Urzędu Gminy Grybów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRYBÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892268

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jakubowskiego 33

1.5.2.) Miejscowość: Grybów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-330

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 448 42 10

1.5.8.) Numer faksu: 18 445 04 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminagrybow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrybow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-grybow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

IR.ZP.271.25.2024 Likwidacja barier architektonicznych i komunikacyjnych
w budynku administracyjnym Urzędu Gminy Grybów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04577515-78f9-49b5-ae34-8fa64f681d21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539476

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001668/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Likwidacja barier architektonicznych i komunikacyjnych w budynku administracyjnym Urzędu Gminy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509364

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.ZP.271.25.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i wykończeniowych w ramach zadania pn.: Likwidacja barier architektonicznych i komunikacyjnych w budynku administracyjnym Urzędu Gminy Grybów.
2. Przedmiot zamówienia objęty jest projektem pn.: Likwidacja barier architektonicznych i komunikacyjnych w budynku administracyjnym Urzędu Gminy Grybów” dofinansowanym ze środków PFRON w ramach programu "Dostępna przestrzeń publiczna".
3. Zakres robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem obejmuje m.in.:
1) roboty rozbiórkowe i demontażowe, posadzkarskie, podłogowe, malarskie, tynkarskie, okładzinowe, wymiana stolarki wewnętrznej,
2) wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej, demontaż i montaż lamp oświetleniowych i osprzętu elektrycznego instalacji teletechnicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu, w terminie wyznaczonym na składanie ofert wpłynęło 5 ofert:
1. F.H.U. Kruczek, Wojciech Kruczek, ul. Hugo Kołłątaja 18/13, 33-300 Nowy Sącz na kwotę 612 187,53 zł.
2. SD Budownictwo Sp. z o.o. Jana Pawła II 23, 33-300 Nowy Sącz na kwotę 697 800,00 zł.
3. Firma Usługowo-Handlowa WITEX, Józef Witek, Siołkowa 437, 33-330 Grybów na kwotę 647 000,00 zł.
4. KESON Budownictwo Ogólne Piotr Cabak, Łabowa 72A, 33-336 Łabowa na kwotę 748 637,93 zł.
5. Roboty Budowlano-Wykończeniowe Zdzisław Kantor, Stróże 507, 33-331 Stróże na kwotę 647 136,00 zł.
Wszystkie złożone oferty przekraczają kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia tj. 400 940,94 zł., której Zamawiający nie może zwiększyć.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.