eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłaboszówTermomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów



Ogłoszenie z dnia 2024-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Słaboszów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010671

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słaboszów 57

1.5.2.) Miejscowość: Słaboszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-218

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@slaboszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaboszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminaslaboszow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-950d1ba3-1577-42c5-85b5-b72f299f2ebb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539494

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064540/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406830

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROŚI.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1
1) Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów. Budynek świetlicy wiejskiej w m. Jazdowice
W ramach planowanego zakresu robót przewiduje się wykonanie min:
- Docieplenie ścian zewnętrznych budynku dot. starej części budynku
- Wymiana stolarki drzwiowej od strony wschodniej
- Wymiana stolarki okiennej oraz wstawienie 2 szt. okien w części sklepowej od strony północnej
- Montaż daszków nad stolarką drzwiową zewnętrzną
- Wykonanie instalacji odgromowej
- O paska wokół budynku
- Montaż instalacji fotowoltaicznej
- Montaż źródła ciepła
-Montaż przepływowych podgrzewaczy wody
oraz pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania wskazane w PFU
2) Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów. Budynek remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w m. Kalin a Wielka
W ramach planowanego zakresu robót przewiduje się wykonanie min:
- Docieplenie ścian zewnętrznych budynku
- Wymiana stolarki drzwiowej i okiennej
- Docieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem
- Wykonanie instalacji odgromowej
- Wymiana źródła ciepła
- Montaż wentylacji pomieszczeń w piwnicy
oraz pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania wskazane w PFU

3) Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów. Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w m. Kropidło
W ramach planowanego zakresu robót przewiduje się wykonanie min:
- Docieplenie ścian zewnętrznych budynku
- Wymiana drzwi wejściowych do budynku
- Wymiana 2 szt. okien na strychu budynku
- Docieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem
- Wykonanie opaski wokół budynku
oraz pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania wskazane w PFU


4) Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów. Budynek świetlicy wiejskiej w Grzymałowie
W ramach planowanego zakresu robót przewiduje się wykonanie min:
- Docieplenie ścian zewnętrznych budynku
- Docieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem
- Wykonanie okładzin podestu
-docieplenie podłogi na gruncie
- Wykonanie nowych schodów zewnętrznych
- Montaż źródła ciepła
oraz pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania wskazane w PFU

5) Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów . Budynek świetlicy wiejskiej w m. Rędziny Borek
W ramach planowanego zakresu robót przewiduje się wykonanie min:
- Wykonanie opaski od strony drogi powiatowej
- Montaż źródła ciepła budynku
- Wymiana drzwi zewnętrznych
- Montaż instalacji fotowoltaicznej
oraz pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania wskazane w PFU

6) Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów. Budynek świetlicy wiejskiej oraz budynek garażowy w Słupowie
W ramach planowanego zakresu robót przewiduje się wykonanie min:
BUDYNEK ŚWIETLICY
-Docieplenie ścian fundamentów
-Montaż źródła ciepła
oraz pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania wskazane w PFU

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 1660065,55 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2
1) Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów. Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Janowicach
W ramach planowanego zakresu robót przewiduje się wykonanie min:
- Docieplenie ścian zewnętrznych budynku
- Docieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem
- Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej
- Wymiana stolarki okiennej w garażu od strony elewacji zachodniej
- Wykonanie instalacji odgromowej
- O paska wokół budynku
- Montaż instalacji fotowoltaicznej
- Wymiana nagrzewnic na grzejniki
oraz pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania wskazane w PFU

2) Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów. Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Śladowie.
W ramach planowanego zakresu robót przewiduje się wykonanie min:
- Docieplenie ścian zewnętrznych budynku
- Wymiana stolarki drzwiowej
- Docieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem
- Wymiana zadaszenia nad drzwiami wejściowymi do budynku
- Wykonanie opaski wokół budynku
- Zwiększenie mocy instalacji fotowoltaicznej
oraz pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania wskazane w PFU

3) Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów. Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Święcicach
W ramach planowanego zakresu robót przewiduje się wykonanie min:
- Docieplenie ścian zewnętrznych budynku
- Wymiana stolarki okiennej n a strychu i na klatce schodowej od strony wschodniej oraz nad drzwiami wejściowymi
- Docieplenie ścian fundamentowych
- Docieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem
- Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej
- Wykonanie opaski wokół budynku
- Montaż źródła ciepła
-montaż podgrzewacza wody
oraz pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania wskazane w PFU

4) Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów. Budynek Ośrodka Zdrowia w Kalinie Wielkiej. Budynek wpisany do Gminnej Ewidencji Zabytków
W ramach planowanego zakresu robót przewiduje się wykonanie min:
- Ocieplenie budynku z zachowaniem dotychczasowej formy elewacji
- Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej
-Wymiana stolarki okiennej
- Docieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem
- Wymiana źródła ciepła wraz z pracami koniecznymi do dostosowania kotłowni do nowego źródła ciepła
- Zwiększenie mocy instalacji fotowoltaicznej
- Wymiana instalacji odgromowej
- Przełożenie kabla zasilającego do instalacji fotowoltaicznej
- Wykonanie opaski wokół budynku wraz ze schodami zewnętrznymi do
pomieszczenia kotłowni
oraz pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania wskazane w PFU

5) Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów . Budynek świetlicy wiejskiej w Maciejowie
W ramach planowanego zakresu robót przewiduje się wykonanie min:
- Docieplenie ścian zewnętrznych budynku,
-Wymiana bram garażowych,
- Docieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem
-montaż źródła ciepła,
- Wykonanie opaski wokół budynku
oraz pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania wskazane w PFU

6) Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów. Budynek świetlicy wiejskiej w Rzemiędzicach. Budynek wpisany do Gminnej Ewidencji Zabytków.
W ramach planowanego zakresu robót przewiduje się wykonanie min:
- Docieplenie ścian zewnętrznych budynku
- Wymiana stolarki drzwiowej budynku
- Wymiana stolarki okiennej budynku
- Docieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem
- Wykonanie opaski wokół budynku
oraz pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania wskazane w PFU

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 1987100,70 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3
1) Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów. Budynek Administracyjny Urzędu Gminy w Słaboszowie
W ramach planowanego zakresu robót przewiduje się wykonanie min:
- Docieplenie ścian zewnętrznych budynku
- Docieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem
- Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej drzwi wejściowe
- Wymiana stolarki okiennej
-wykonanie izolacji ścian w pomieszczeniach archiwum
oraz pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania wskazane w PFU

2) Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów. Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Nieszkowie
W ramach planowanego zakresu robót przewiduje się wykonanie min:
-Docieplenie ścian zewnętrznych budynku
- Docieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem
- Zwiększenie mocy instalacji fotowoltaicznej
- Montaż źródła ciepła
oraz pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania wskazane w PFU

3) Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów. Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Słaboszowie
W ramach planowanego zakresu robót przewiduje się wykonanie min:
- Docieplenie ścian zewnętrznych budynku
- Wykonanie nowego zadaszenia nad wejściem
- Docieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem
oraz pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania wskazane w PFU

4) Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów. Budynek świetlicy wiejskiej w Buszkowie
W ramach planowanego zakresu robót przewiduje się wykonanie min:
- Docieplenie ścian zewnętrznych budynku
- Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniu sklepu
- Zamurowanie istniejącego okna w pomieszczeniu sklepu.
- Opaska wokół budynku
- Likwidacja drzwi zewnętrznych do zaplecza dawnego sklepu
- Wymiana drzwi zewnętrznych do dawnego sklepu
- Montaż instalacji odgromowej
- Docieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem
- Montaż instalacji fotowoltaicznej
-montaż źródła ciepła
-montaż przepływowych podgrzewaczy wody na potrzeby przygotowania CWU
oraz pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania wskazane w PFU

5) Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słaboszów. Budynek świetlicy wiejskiej w Wymysłowie,
W ramach planowanego zakresu robót przewiduje się wyk onanie min:
- Docieplenie ścian zewnętrznych budynku
- Wykonanie suchej zabudowy ścian wewnątrz budynku
- Malowanie ścian wewnątrz budynku
- Montaż ogrzewania budynku
-wykonanie izolacji podłogi na gruncie i warstw wykończeniowych
-montaż instalacji fotowoltaicznej
oraz pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania wskazane w PFU

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 1954394,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1413313,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2918175,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1413313,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DACHY-GALIŃSKI Zbigniew Galiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 6561178566

7.3.3) Ulica: Słupia 207B

7.3.4) Miejscowość: Słupia

7.3.5) Kod pocztowy: 28-350

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1413313,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2266110,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2875740,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2266110,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa GER-BUD Grzegorz Kucharek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 9491565502

7.3.3) Ulica: Struga 1A/6

7.3.4) Miejscowość: Secemin

7.3.5) Kod pocztowy: 29-145

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2266110,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2358391,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2874510,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2358391,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REM-BUD Piotr Kołodziejczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 9491731886

7.3.3) Ulica: Żelisławice 69

7.3.4) Miejscowość: Secemin

7.3.5) Kod pocztowy: 29-145

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2358391,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.