Og³oszenie z dnia 2024-10-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00509082/01 - Og³oszenie z dnia 2024-09-20
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Druk i dostawa kalendarzy ¶ciennych P³ock 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA - MIASTO P£OCK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016086
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@plock.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://nowybip.plock.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9850441.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Druk i dostawa kalendarzy ¶ciennych P³ock 20252.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-83fac83f-6821-4de5-8fac-830a42a21988
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00539512
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00065041/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.19 Druk i dostawa kalendarzy ¶ciennych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00509082
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.99.2024.AG
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 45337,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa kalendarzy ¶ciennych na rok 2025, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilo¶ci:
- kalendarze 13-planszowe – 1 300 sztuk,
- kalendarze trójdzielne – 1 700 sztuk,
- kalendarze plakatowe (jednoplanszowe) – 800 sztuk.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30199792-8 - Kalendarze
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 40975,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 66100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40975,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miranex Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781387456
7.3.4) Miejscowo¶æ: Sady
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 40975,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) w celu weryfikacji kolorystycznej i jako¶ciowej, Wykonawca wykona i dostarczy do siedziby Zamawiaj±cego próbki wydruku kalendarzy maksymalnie w ci±gu: 5 dni roboczych od przekazania przez Zamawiaj±cego projektów graficznych wykonywanych przez Zamawiaj±cego lub 5 dni roboczych od zaakceptowania projektów graficznych przygotowywanych przez
Wykonawcê. Zamawiaj±cy dokona weryfikacji/akceptacji próbek wydruków w ci±gu 3 dni roboczych; za dni robocze w rozumieniu niniejszej umowy Strony uznaj± dni od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
b) w przypadku naniesienia przez Zamawiaj±cego poprawek na przedstawione próbki, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do za¿±dania ponownych wydruków, które Wykonawca wykona i dostarczy do siedziby Zamawiaj±cego maksymalnie w ci±gu 3 dni roboczych od przekazania Wykonawcy poprawek. Zamawiaj±cy dokona weryfikacji/akceptacji wydruków w ci±gu 3 dni roboczych;
c) wydrukowanie i dostarczenie do siedziby Zamawiaj±cego kalendarzy – w ci±gu 15 dni roboczych (zgodnie z ofert± Wykonawcy) od zatwierdzenia przedstawionych próbnych wydruków.
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- "Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na budowie przy³±cza kanalizacji deszczowej oraz instalacji zewnêtrznych przy ul. Dobrzyñskiej w P³ocku "
- Zakup wyposa¿enia wypo¿yczalni sprzêtu ogrodowego i czyszcz±cego w ramach realizacji projektu pn. "Zak³ad Aktywno¶ci Zawodowej w P³ocku - tu rozkrêcamy kariery zawodowe"
- Wykonanie i dostarczenie materia³ów promocyjnych dla Wydzia³u Promocji i Sportu Urzêdu Miasta P³ocka.
- Sukcesywna dostawa odczynników i pod³o¿y dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w P³ocku
- Dostawa sprzêtu medycznego, zestawów do zabiegów ablacji dla potrzeb Klinicznego Oddzia³u Kardiologii w WSZ w P³ocku.
- Remont sal lekcyjnych w budynku Szko³y Podstawowej nr 6 im. Druha Wac³awa Milke w P³ocku.
wiêcej: przetargi w P³ocku »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.