Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00462543/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych wraz z nasadzeniami zieleni związanych z zagospodarowaniem otoczenia stawu przy ul. Krzewowej – ETAP 1, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 2010240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zzm.krakow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych wraz z nasadzeniami zieleni związanych z zagospodarowaniem otoczenia stawu przy ul. Krzewowej – ETAP 1, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c90c538-b2a4-47e2-b131-84f7d1c95670
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539519
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050765/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Roboty budowlane w zakresie zagospodarowania terenu wokół stawu przy ul. Krzewowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462543
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.69.24.UK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych wraz z nasadzeniami zieleni związanych z zagospodarowaniem otoczenia stawu przy ul. Krzewowej – ETAP 1, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.69.24.UK.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest inwestycja związana z realizacją zadania pn.: ZZM/DIW/O-VIII-4/23 Zagospodarowanie terenu wokół stawu przy ul. Krzewowej, część działki ewidencyjnej nr: 206/13, 206/10 obręb P-2, jednostka ewidencyjna Podgórze. Zakres zamierzenia obejmuje:
1.2.1 roboty elektroenergetyczne związane z budową linii kablowej, budową szafki sterowniczej niezbędnymi pomiarami i sprawdzeniami. Projekt nie obejmuje żadnych prac/czynności związanych z samą pompownią,
1.2.2 budowę tarasów drewnianych oraz pomostu przy stawie,
1.2.3 wykonanie ścieżki ze zrębki drewnianej oraz kostki betonowej jako dowiązanie do ul. Krzewowej. Lokalizacja, przebieg, powierzchnia ścieżek zrębkowych ma być zgodna z opisem technicznym i rysunkiem PT_PZT_01 załączonym i znajdującym się w pliku w formacie 7z o nazwie Załącznik nr 9\dokumentacja, projektowa\5_PB\PT\III\RYSUNKI\PDF\4g_Krzewowa_PT_PZT_01. Do wyceny należy przyjąć pozycje z przedmiaru,
1.2.4 przygotowanie podłoża pod nasadzenia,
1.2.5 sadzenie drzew zgodnie z projektem zieleni w ramach nasadzeń zastępczych,
1.2.6 przywrócenie terenu do stanu istniejącego po zakończonych robotach budowlanych,
1.2.7 Zamawiający informuje, iż dopuszcza zmianę na inny rodzaj drewna np. drewna modrzewiowego impregnowanego ciśnieniowo, pod warunkiem, że będzie ono wykazywało nie mniejsze parametry od tych przyjętych w projekcie. Zmiana na inny rodzaj drewna oraz sposobu jego zabezpieczenia/impregnacji jest dopuszczalna pod warunkiem zapewnienia analogicznych parametrów wytrzymałości i odporności (w tym na warunki atmosferyczne) oraz utrzymania spójnej kolorystyki dla wszystkich elementów drewnianych ujętych w projekcie.
1.3 Dokumentacja obejmuje niezbędne opinie, uzgodnienia i decyzje w tym zaświadczenie o niewniesieniu sprzeciwu wykonania robót budowlanych z dnia 19.01.2024 r. znak AU_AU-01-6.6743.6.642.2023.JKA.
1.4 Prace należy realizować zgodnie z dokumentacja projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwana w skrócie STWiORB) oraz zgodnie z dołączonymi załącznikami graficznymi.
1.5 Integralną częścią SWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SWZ, a w szczególności dokumentacja projektowa wraz z uzgodnieniami, STWiORB, przedmiary, tabele elementów wytworzonych (utrzymanie, majątek), wzory kart zatwierdzenia materiałów, wzory oświadczeń o podwykonawstwo, wzory protokołów, wytyczne, tabela równoważności i inne stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ (1 plik w formacie zip). Zamawiający zaznacza, iż ma prawo do aktualizacji wzorów w trakcie postępowania oraz w trakcie trwania budowy.
1.6 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary mają jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i obliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB.
1.7 Opis wymagań i warunków związanych z wykonaniem zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu został przedstawiony w pkt 5) 7., SWZ i Załączniku nr 9 do SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl – adres profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/zzm.krakow.
UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, jak również musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77211600-8 - Sadzenie drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369769,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 525034,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 369769,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo- Handlowa MAG-POL Małgorzata Szostak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6831723626
7.3.3) Ulica: Marszowice 71
7.3.4) Miejscowość: Gdów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-420
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Przedsiębiorstwo Budownictwa i Robót Ziemnych Wiesław Szostak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAŁGORZATA SZOSTAK FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA "MAG-POL"
jakie przetargi wygrała firma
MAŁGORZATA SZOSTAK FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA "MAG-POL"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 369769,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kamer przemysłowych wraz z osprzętem dla Laboratorium Robotyki CDSI - DE-dzp.272-652/24
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pod nazwą: "Budowa i przebudowa oświetlenia na terenie Dzielnicy VIII" - (...) na odcinku ul. Czerwone Maki (...)
- DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWYCH NIESTERYLNYCH WG 2 PAKIETÓW
- Dostawy artykułów mrożonych - ZP-36/24
- Świadczenie usług ochrony Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Zakup wraz z dostawą 8 komorowego aparatu do drenażu limfatycznego.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dachu i szybu windy Lecznictwa Kolejowego - s.p.z.o.z. Bielsku- Białej przy Placu Wolności 5 w Czechowicach-Dziedzicach Modernizacja Instalacji odgromowej w Obwodzie Lecznictwa ..
- "Modernizacja energetyczna Miejskiego Ośrodka Kultury w Zambrowie"
- Dostawa i montaż oranżerii na terenie PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Modernizacja pomieszczeń przychodni celem Utworzenia Działu Rehabilitacji w Niedźwiadzie - 3 zadania
- Remont dachu budynku remizy OSP w miejscowości Krępa.
- Przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr 105338B - ul. Nadrzecznej w Wasilkowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.