Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00469172/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w zakresie 2 części: cz. 1 - remont pomieszczeń w budynku nr 1
w k. w. przy ul. Szkolnej w Woli Uhruskiej, cz. 2 - remont pomieszczeń w budynku nr 3 w k. w. w Chełmie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 261 181 536
1.5.8.) Numer faksu: 261 181 607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.p
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/32wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane w zakresie 2 części: cz. 1 - remont pomieszczeń w budynku nr 1w k. w. przy ul. Szkolnej w Woli Uhruskiej, cz. 2 - remont pomieszczeń w budynku nr 3 w k. w. w Chełmie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e37ea92d-26c2-4527-bd1b-49c34deafdd3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539571
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00239066/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 K-878 Chełm- Remont pomieszczeń ma potrzeby kancelarii tajnej i ST PMN 2.0
1.1.23 K-8765 Wola Uhruska - budynek nr 1 remont pomieszczeń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00469172
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/51/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 528455,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Remont pomieszczeń w budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Szkolnej w Woli UhruskiejZakres robót:
Roboty rozbiórkowe
- wykucie z muru ościeżnic drzwi,
- demontaż armatury sanitarnej;
- demontaż instalacji elektrycznej, opraw i osprzętu elektrycznego;
- demontaż instalacji ciepłej i zimnej wody;
- demontaż instalacji kanalizacji sanitarnej;
- rozebranie okładziny ściennej i podłogowej z płytek;
- poszerzenie otworów drzwiowych;
- wyburzenie ścianek działowych;
- częściowe skucie tynków wewnętrznych i istniejącej glazury;
- skucie nierówności podłogi betonowej;
- rozebranie posadzek z deszczułek z oderwaniem listew ściennych
- wykucie otworów w ścianach pod drzwi;
- częściowe skucie podłóg i istniejącej terakoty (wykucie bruzd pod instalacje kanalizacyjne);
Roboty ogólnobudowlane
- wykonanie dozbrojeń, wzmocnień w miejscach przewidzianych na ścianki działowe;
- murowanie ścianek działowych;
- zamurowania otworów drzwiowych i wnęk powstałych w wyniku przesunięcia drzwi;
- montaż nadproży na ściankach działowych i konstrukcyjnych;
- wykonanie tynków wewnętrznych zwykłych;
- wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzkę i posadzki samopoziomującej;
- wykonanie izolacji w płynie wraz z wklejeniem taśm narożnych;
- wykonanie posadzki z płytek;
- wykonanie okładziny ściennej z płytek;
- wykonanie posadzek z deszczułek;
- wykonanie gładzi wraz z gruntowaniem;
- dwukrotne malowanie ścian i sufitów;
- montaż stolarki drzwiowej;
- montaż armatury łazienkowej;
- montaż okładzin podłogowych i ściennych z gumowych płyt;
Instalacje sanitarne
- wymiana podejść dopływowych pod zawory czerpalne i płuczkę ustępową;
- montaż rurociągów PP, PE, PB;
- montaż odpływów liniowych;
- montaż rurociągów PCW;
- montaż zaworów przelotowych i zwrotnych;
- przeróbka instalacji c.o.;
- montaż baterii umywalkowych;
- montaż umywalek;
- montaż baterii prysznicowych;
- montaż misek ustępowych;
- montaż grzejników c.o.;
- montaż zaworów grzejnikowych;
- płukanie instalacji;
- próba instalacji c.o.;
- zakup i montaż osprzętu łazienki: pojemniki na ręczniki, lustra, zasłonki prysznicowe.
Instalacja elektryczna
- montaż przewodów kabelkowych wciąganych w kanały zamknięte;
- przygotowanie podłoża pod montaż opraw oświetleniowych;
- montaż opraw oświetleniowych;
- przygotowanie podłoża pod montaż łączników i gniazd;
- montaż łączników i gniazd.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ:
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - branża ogólnobudowlana, sanitarna, elektryczna - w zakresie części nr 1 stanowiąca Załącznik nr 1a do SWZ;
Rysunek - remont pomieszczeń łazienki, siłownia stanowiący Załącznik nr 1 do STWOIR - dotyczy części nr 1
Przedmiar robót – w zakresie części nr 1 stanowiący Załącznik nr 2a do SWZ;
Zamawiający wymaga zatrudnienia na okres obowiązywania Umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy kodeks pracy
z dnia 26 czerwca 1974 roku (Dz.U.2023.1465 t. j.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności:
dla części 1:
a) Roboty budowlane:
Roboty rozbiórkowe,
Roboty izolacyjne,
Roboty wykończeniowe,
Roboty murarskie, malarskie,
Naprawa posadzek, tynków;
Montaż stolarki drzwiowej;
b) Roboty sanitarne:
- Wykonanie remontu instalacji sanitarnych
c) Roboty elektryczne:
Wykonanie remontu instalacji elektrycznej
z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2024.725 t. j.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 243902,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Remont pomieszczeń w budynku nr 3 w kompleksie wojskowymw Chełmie
Zakres robót:
Roboty ogólnobudowlane:
- roboty rozbiórkowe i demontażowe,
- roboty izolacyjne (izolacje przeciwwilgociowe),
- wydzielenie pomieszczeń,
- niezbędne zamurowania i wykucia,
- wykonanie posadzek w pomieszczeniach,
- wykonanie tynku i gładzi,
- dwukrotne malowanie ścian i sufitów;
- zabezpieczenie szyb okiennych folią mleczną
- montaż drzwi, okien, krat,
- remont instalacji elektrycznej
- remont instalacji wodociągowej (ciepłej i zimnej), kanalizacji sanitarnej wraz
z przyłączami do istniejących złącz lub studzienek.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ:
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) – branża ogólnobudowlana, sanitarna, elektryczna – w zakresie części nr 2 stanowiąca Załącznik nr 1b do SWZ;
Przedmiar robót – w zakresie części nr 2 stanowiący Załącznik nr 2b do SWZ
Zamawiający wymaga zatrudnienia na okres obowiązywania Umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy kodeks pracy
z dnia 26 czerwca 1974 roku (Dz.U.2023.1465 t. j.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności:
dla części 2:
a) Roboty budowlane:
Roboty rozbiórkowe,
Roboty izolacyjne,
Roboty wykończeniowe,
Roboty murarskie, malarskie,
Naprawa posadzek, tynków;
Montaż stolarki okiennej i drzwiowej;
b) Roboty sanitarne:
- Wykonanie remontu instalacji sanitarnych
c) Roboty elektryczne:
Wykonanie remontu instalacji elektrycznej.
z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2024.725 t. j.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 284552,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 314059,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293970,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U STYL-BUD Małgorzata Świeca-Ignatiuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 565 145 86 65
7.3.3) Ulica: Nadbużańska 79F
7.3.4) Miejscowość: Orchówek
7.3.5) Kod pocztowy: 22-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293970,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 363957,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 363957,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 363957,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABART Szymon Budzyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 563 004 50 52
7.3.3) Ulica: Ceramiczna 20 E
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 363957,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Usługi napraw sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej 32WOG oraz jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu w ich miejscach dyslokacji w zakresie 4 części
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do Szkoły Podstawowej w Żdanowie, Gmina Zamość w 2025 r.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do budynków będących własnością Powiatu Zamojskiego
- Dostawa sukcesywnie w 2025 roku artykułów spożywczych, opakowań i produktów do sporządzania napojów na potrzeby baru w Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu
- Usługa dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Płoskiem, Gmina Zamość 2025
- Zimowe utrzymanie gminnej infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zamość w sezonie 2024-2025 - nr 3
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa windy zewnętrznej dla nieruchomości mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
- Dostawa i montaż klimatyzacji, wentylacji wywiewnej oraz czujek ppoż. - wraz z robotami towarzyszącymi - w pomieszczeniu serwerowni budynku IBE przy ul. Górczewskiej 8 w Warszawie.
- Ułożenie wykładziny PCV na posadzce w Przedszkolu w Łęgu - prace naprawcze
- Remont korytarza w budynku dydaktycznym
- Przebudowa wewnętrznej instalacji sanitarnej wraz z remontem węzłów sanitarnych, malowaniem i wymianą armatury łazienkowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 24 w Rzeszowie - etap I
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.