Ogłoszenie z dnia 2023-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00461131/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Przebudowa przejść dla pieszych na terenie Gminy Brzeg"- 2 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412711
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Robotnicza 12
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 416 99 50
1.5.8.) Numer faksu: 77 416 99 52
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@brzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Przebudowa przejść dla pieszych na terenie Gminy Brzeg"- 2 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd63f29c-72f6-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539587
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018260/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa przejść dla pieszych na terenie Gminy Brzeg – dwie części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00461131
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-IV.042.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2000183,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy trzech przejść dla pieszych w obrębie pasa drogowego drogi gminnej nr 102104 O – ul. Boh. Monte Cassino - przy skrzyżowaniu z ul. Ofiar Katynia, przy wejściu do PSP nr 1 i przy skrzyżowaniu z ul. Rybacką - w celu poprawy bezpieczeństwa użytkowników poprzez likwidację barier architektonicznych oraz ich doświetlenie.Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:
1) roboty rozbiórkowe, ziemne, remontowe w obrębie chodnika i zjazdów wraz z regulacją krawężników oraz montażem płyt integracyjnych,
2) wymianę warstwy ścieralnej na jezdni (zastosowanie mieszanki mineralno-asfaltowej o dużej zawartości grysów SMA),
3) budowę linii kablowej NN 0,4kV wraz ze słupami i oprawami oświetleniowymi,
4) rozbudową linii kablowej oświetlenia ulicznego - montaż sześciu opraw stylizowanych doświetlających przejścia montowanych zwieszakowo na wysięgnikach zamontowanych na słupach stalowych ocynkowanych z herbem (słupy stylizowane o parametrach i typie jak oświetlenie na ul. Ofiar Katynia),
5) demontaż istniejącej linii napowietrznej i słupów podtrzymujących tą linię na odcinku od ul. Rybackiej do ul. Piwowarskiej oraz jej wymianę na pozostałym odcinku,
6) przestawienie istniejącego słupa oświetlenia ulicznego przy skrzyżowaniu ul. Monte Cassino z ul. Ofiar Katynia oraz likwidacja słupa oświetleniowego przy skrzyżowaniu z ul. Rybacką,
7) wykonanie kompletu pomiarów sprawdzających,
8) zagospodarowanie terenów zieleni przyulicznej,
9) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego wraz z montażem ogrodzenia segmentowego U-12a stylizowanego „Trio” i wykonaniem progów zwalniających wyspowych,
10) wywóz i utylizację materiałów z rozbiórki,
11) wykonanie wszystkich robót towarzyszących koniecznych do realizacji przedmiotu umowy;
Ponadto w trakcie realizacji zadania konieczne będzie opracowanie przez Wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia terenu na czas budowy wraz z jego zatwierdzeniem przez Komisję ds. zarządzania ruchem przy Starostwie Powiatowym w Brzegu, wykonanie koniecznych badań, a także sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej dla całego zadania.
Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja techniczna składająca się z projektu zagospodarowania terenu, projektu technicznego, projektu organizacji ruchu drogowego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentu pomocniczego, którym jest przedmiar robót budowlanych.
W ramach zagospodarowania terenów zieleni przyulicznej należy uwzględnić koszt zakupu i nasadzeń dla drzew z gatunku lipa drobnolistna (Tilia cordata) – obwód pnia na wysokości 100cm: 10-16 cm wraz z opalikowaniem: 3 paliki z poprzecznymi ryglami w trzech rzędach (1x górny i 2x dolny) i krzewów z gatunku Irga błyszcząca. Ponadto w obrębie pasów zieleni przyulicznej konieczne będzie zamontowanie słupków ulicznych ozdobnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 893194,52 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy przejścia dla pieszych w obrębie skrzyżowania drogi gminnej nr 102224 O – ul. Robotniczej z ulicą Armii Krajowej oraz przejścia dla pieszych w obrębie skrzyżowania drogi gminnej nr 102224 O – ul. Robotniczej z ulicą Wileńską w celu poprawy bezpieczeństwa użytkowników poprzez likwidację barier architektonicznych oraz doświetlenie.Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:
1) przebudowę przejścia dla pieszych w ciągu ul. Robotniczej przy skrzyżowaniu z ul. Armii Krajowej w zakresie: robót rozbiórkowych, ziemnych, remontowych w obrębie chodnika i zjazdów wraz z regulacją krawężników, przygotowaniem materiałów kamiennych do ponownego wbudowania oraz montażem płyt integracyjnych, wymiany warstwy ścieralnej na jezdni (zastosowanie mieszanki mineralno-asfaltowej o dużej zawartości grysów SMA), sprawdzenia natężenia oświetlenia przejścia dla pieszych doświetlonego przez GDDKiA oraz zagospodarowania terenów zieleni przyulicznej;
2) przebudowę przejścia dla pieszych w ciągu ul. Robotniczej przy skrzyżowaniu z ul. Wileńską w zakresie: robót rozbiórkowych, ziemnych, remontowych w obrębie chodnika i zjazdów wraz z regulacją krawężników, przygotowaniem materiałów kamiennych do ponownego wbudowania oraz montażem płyt integracyjnych, wymiany warstwy ścieralnej na jezdni (zastosowanie mieszanki mineralno-asfaltowej o dużej zawartości grysów SMA), robót związanych z rozbudową linii kablowej oświetlenia ulicznego o dwie oprawy doświetlające przejście montowane na słupach aluminiowych wraz z wykonaniem kompletu pomiarów sprawdzających oraz zagospodarowania terenów zieleni przyulicznej,
3) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego wraz wykonaniem progów zwalniających wyspowych,
4) wywóz i utylizację materiałów z rozbiórki,
5) wykonanie wszystkich robót towarzyszących koniecznych do realizacji przedmiotu umowy.
Ponadto w trakcie realizacji zadania konieczne będzie opracowanie przez Wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia terenu na czas budowy wraz z jego zatwierdzeniem przez Komisję ds. zarządzania ruchem przy Starostwie Powiatowym w Brzegu, wykonanie koniecznych badań, a także sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej dla całego zadania.
Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja techniczna składająca się z projektu zagospodarowania terenu, projektu technicznego, projektu organizacji ruchu drogowego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentu pomocniczego, którym jest przedmiar robót budowlanych. W ramach zamówienia nie będą realizowanego opisane w dokumentacji projektowej roboty związane z doświetleniem przejścia dla pieszych przy ul. Armii Krajowej. Zaznacza się jednak, że przy wycenie robót budowlanych związanych z przebudową przejścia dla pieszych ul. Robotniczej przy skrzyżowaniu z ul. Armii Krajowej należy doliczyć koszt badań natężenia oświetlenia na przebudowywanym przejściu, w celu sprawdzenia jego prawidłowości dla ustawionego przez GDDKiA oświetlenia dedykowanego.
W ramach zagospodarowania terenów zieleni przyulicznej należy uwzględnić koszt zakupu i nasadzeń dla drzew z gatunku lipa drobnolistna (Tilia cordata) – obwód pnia na wysokości 100cm: 10-16 cm wraz z opalikowaniem: 3 paliki z poprzecznymi ryglami w trzech rzędach (1x górny i 2x dolny). Ponadto w obrębie pasów zieleni przyulicznej konieczne będzie zamontowanie słupków ulicznych ozdobnych oraz wygrodzenia w formie palików drewnianych i stalowej linki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 869233,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1098629,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1098629,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1098629,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Brukarstwo Odwadnianie Terenu i Roboty Bitumiczne "JARZĄBEK" Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471769264
7.3.3) Ulica: Grobli 12
7.3.4) Miejscowość: Brzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 49-306
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty branży elektrycznej - ELTOM Tomasz Jasiński, Łukowice Brzeskie 52a,
49-318 Skarbimierz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1098629,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1069157,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1069157,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1069157,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Brukarstwo Odwadnianie Terenu i Roboty Bitumiczne "JARZĄBEK" Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471769264
7.3.3) Ulica: Grobli 12
7.3.4) Miejscowość: Brzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 49-306
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty branży elektrycznej - ELTOM Tomasz Jasiński, Łukowice Brzeskie 52a,
49-318 Skarbimierz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1069157,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Zmiana sposobu użytkowania hali produkcyjnej/budynków 281104_5.0016.30_bud oraz 2811045_5.0016.31_bud (hali przetarcia) z przebudową hali produkcyjnej w celu przystosowania jej do posadowienia układu kogeneracyjnego na terenie Tartaku Napiwoda; Tartak Napiwoda; działka ewidencyjna nr 69/3, obręb geodezyjny 16-Napiwoda, gm. Nidzica"
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2214C Rypin-Pręczki na odcinku Kowalki-Pręczki oraz nr 2215C Dylewo-Rogowo w miejscowości Pręczki ETAP 2 - od km 1+463.00 do km 3+639.26
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
- Rozbudowa drogi gminnej nr 389060T - ul. Stokowiec
- Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Niepołomice oraz wykonanie poboczy przy asfaltowych drogach gminnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.