eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁapanówBudowa boiska wielofunkcyjnego sportowego z nawierzchnią poliuretanową przy Szkole Podstawowej w Cichawce



Ogłoszenie z dnia 2024-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska wielofunkcyjnego sportowego z nawierzchnią poliuretanową przy Szkole Podstawowej w Cichawce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAPANÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660677

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łapanów 34

1.5.2.) Miejscowość: Łapanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-740

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: budownictwo@lapanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lapanow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=925198a3-1a07-484a-a4ef-fc7d1dd935b2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boiska wielofunkcyjnego sportowego z nawierzchnią poliuretanową przy Szkole Podstawowej w Cichawce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3e9a2fa-fda8-4425-98bb-cebbf40880ba

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539588

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039082/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa boiska wielofunkcyjnego sportowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487614

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IBP.III.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 321071,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa boiska wielofunkcyjnego sportowego z nawierzchnią poliuretanową przy Szkole Podstawowej w Cichawce.
Wspólny Słownik Zamówień: 45000000-7 - Roboty budowlane, 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych, 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem inwestycji jest budowa boiska wielofunkcyjnego sportowego z nawierzchnia poliuretanowa przy Szkole Podstawowej w Cichawce, na dz. nr 193/1 w miejscowości Cichawka, gmina Łapanów.
Zakres robót:
-wykonanie robót ziemnych;
- montaż obrzeży;
- wykonanie warstwy podbudowy;
- wykonanie nawierzchni poliuretanowej boiska;
- montaż urządzeń sportowo-rekreacyjnych;
- montaż piłkochwytów;
- wykonanie trawnika.
Funkcjonalnie obiekt przeznaczony do gry w piłkę ręczną, boisko do siatkówki, boisko do koszykówki.
Projektuje się boisko o wymiarach 14,0 x 32,0 m, które będzie spełniać funkcje boisk do gry:
- boisko do koszykówki o wymiarach 14,0 x 28,00 m;
- boisko do siatkówki o wymiarach 9,00 x 18,00 m;
- boisko do piłki ręcznej 14,0 x 32,00 m.
Planowana inwestycja stanowi kontynuację funkcji i sposobu zagospodarowania terenu.
Teren przeznaczony pod inwestycję pełni obecnie funkcję terenu sportowego - plac zabaw i boiska sportowe o nawierzchni trawiastej (teren w części utwardzony). Teren przedmiotowej inwestycji posiada dostęp do drogi publicznej gminnej działka nr 133/1 DG-L po przez istniejący zjazd od strony północnej. Przez działkę przebiega sieć: kanalizacji deszczowej kdD160 i kanalizacji lokalnej klD160 oraz od strony wschodniej przy budynku szkoły zlokalizowana jest studnia.
Dla przedmiotowej inwestycji nie projektuje się żadnych instalacji ani przyłączy. W związku z planowana inwestycją nie wymaga się wycinki drzew.

Zadanie obejmuje również montaż elementów sportowych wyposażenia boiska takich jak: piłkochwyty, bramki do piłki ręcznej, słupki i siatka do siatkówki oraz zestaw do koszykówki.

W ramach inwestycji od strony drogi zostanie podniesione istniejące ogrodzenie poprzez montaż piłkochwytu o wys. 1m, ponadto od strony budynku szkoły zostanie wykonany piłkochwyt o wys. 5m.
Projektowana nawierzchnia poliuretanowa boiska w kolorze ceglastym i zielonym z liniami rozgraniczającymi w kolorze białym.
Nawierzchnia poliuretanowa typu NATRYSK
Charakterystyka nawierzchni:
Jest to nawierzchnia sportowa, poliuretanowo - gumowa o grubości warstwy min 13 mm . Wersja podstawowa, wymagająca podbudowy asfaltobetonowej, betonowej lub podbudowy z mieszaniny kruszywa kwarcowego i granulatu gumowego połączonego lepiszczem poliuretanowym.
Nawierzchnia ta jest przepuszczalna dla wody, o zwartej strukturze, służy do pokrywania nawierzchni bieżni lekkoatletycznych, sektorów i rozbiegów konkurencji technicznych zawodów LA, boisk wielofunkcyjnych, szkolnych, placów rekreacji ruchowej.
Minimalne wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni :
a) Wytrzymałość na rozciąganie: 0,4 - 0,56 Mpa
b) Wydłużenie w chwili zerwania: 41 -75 %
c) Współczynnik tarcia: 0,55-0,61
d) Odkształcenie pionowe w temp. 23°C: 1,8 - 2,4 mm
e) Amortyzacja - redukcja siły w temp. 23°C: 38 - 42 %
f) Grubość całkowita nawierzchni - Min. 13 mm
Zamawiający nie wyraża zgody na zastosowanie materiałów w szczególności na nawierzchnię boiska pochodzących z recyklingu.
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw
z wymogami SWZ następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1. Certyfikat produktu WA/IAAF
2. Aktualne badania laboratorium posiadające akredytacje WA/IAAF potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni zgodnie z załączonym certyfikatem produktu.
3. Aktualne badania na zgodność z normą EN 14877 potwierdzające pozostałe niewyszczególnione powyżej parametry
4. Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla Wykonawcy wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. Gwarancja winna określać miejsce wbudowania, a okres gwarancji ma być zgodny z terminem określonym w ofercie.
5. Karta techniczna systemu.
6. Badania na bezpieczeństwo ekologicznie nawierzchni potwierdzające wymaganą zawartość związków chemicznych
7. Kompletny raport z badania zawartości WWA, określający kategorię

Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z oferta lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty.
Spełnienie w/w wymagań nie wynika z przeznaczenia obiektu do rozgrywek międzynarodowych, lecz ma na celu wyeliminowanie zastosowania przez Wykonawców-oferentów produktów zamiennych o bardzo niskim standardzie.



Szczegółowe dane dotyczące całego zakresu inwestycji i poszczególnych elementów zostały opisane i ukazane w dokumentacji projektowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa będące załącznikami do SWZ .

Przedmiary mają charakter poglądowy, ułatwiający prace wyliczeniowe, ale należy wycenić wszystkie prace w oparciu o załączony projekt.

Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 przedmiotowej ustawy.

UWAGA:
1. Zalecane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty odbył wizję w terenie w celu zaznajomienia się z sytuacją faktyczną oraz specyfiką obiektu i dokładnym zakresem prac.
2. Prace muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną oraz z zachowaniem wysokich standardów estetycznych, uwzględniających charakter obiektu.
3. Prowadzić roboty budowlane zgodnie z wymogami STWiORB
4. W przypadku zajęcia terenu prywatnego (działek) przy prowadzeniu inwestycji wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zajętym terenem.
5. Wykonać prace przygotowawcze, zorganizować zaplecze techniczno - socjalne i teren budowy oraz wszystkie roboty towarzyszące niezbędne do kompleksowej realizacji przedmiotu umowy.
7. Przygotować rozliczenie końcowe robót, protokół odbioru robót, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania placu budowy, oświadczenie kierownika budowy o wykonaniu robót zgodnie z przepisami.
Wymagania o których mowa w art. 95 Pzp.
1. Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych w szczególności.:
a) roboty ziemne, roboty budowlano-konstrukcyjne.
2. Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usług transportowych, sprzętowych i podobnych.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, na jego wniosek w terminie określonym we wniosku, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej dokumentów w szczególności pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
4. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ.
5. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 379900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 412050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 379900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz Towarów oraz Budownictwo Drogowe Roboty Ziemne Mirosław Satoła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681507861

7.3.3) Ulica: Kobylec 285

7.3.4) Miejscowość: Kobylec

7.3.5) Kod pocztowy: 32-740

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 379900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.