Ogłoszenie z dnia 2023-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00476975/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
- 2023/BZP 00498414/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,, Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Wymiana nawierzchni chodników ul. Kościuszki w m. Góra – etap I,,
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Góra
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050669
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 655443641
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@gora.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gora.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gora.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,, Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Wymiana nawierzchni chodników ul. Kościuszki w m. Góra – etap I,,2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-003b0792-7a1e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539651
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046115/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Wykonanie robót budowlanych w ramach zadnia inwestycyjnego p.n. ,, Wymiana nawierzchni chodników ul. Kościuszki w m. Gora - etap I,,
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00476975
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.64.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących zakresów robót:
1) Wymiana nawierzchni chodnika ul. Kościuszki w m. Góra na odcinku od ul. Wrocławskiej do ul. Żeromskiego: roboty przygotowawcze, ziemne, montażowe: m.in. misa dla drzew z ziemi żyznej ok. 74,67 m2, opaska misy z kostki granitowej kamiennej ok. 118,30 m, nawierzchnia chodnika z kostki betonowej ok. 818,82 m2, chodniki z żółtych płyt betonowych z wypustkami ok. 2,88 m2, nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej ok. 84,30 m2, wykonanie docelowej organizacji ruchu: wymiana oznakowania pionowego ( słupki 8 szt., tablice znaków 11 szt., tablice informacyjne 4 szt. ).
2) Wprowadzenie zmian w zakresie stałej organizacji ruchu w rejonie skrzyżowania ul. Kościuszki i ul. Żeromskiego: roboty pomiarowe, rozbiórkowe, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej kostka/płytka chodnikowa STOP ok. 8,32 m2, usunięcie istniejącego oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego nawierzchni bitumicznych ok. 48,69 m2, oznakowanie pionowe ( 4 słupki, 4 tablice w), montaż punktowych elementów odblaskowych PEO 20 szt., oznakowanie aktywne ,, kroczący ludzik,, 4 szt.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, wszelkie postanowienia SWZ wraz z pytaniami i odpowiedziami jeżeli takowe padły w postępowaniu i zostały opublikowane na stronie, na której postępowanie było prowadzone.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 585180,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 620267,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 585180,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGTRANZ Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5010075657
7.3.3) Ulica: Witosa
7.3.4) Miejscowość: Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 56-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 585180,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GÓRY
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej Gminnego Przedszkola Publicznego im. Jana Brzechwy w Górze w 2025 roku
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego przewozów o charakterze użyteczności publicznej na linii komunikacyjnej.
więcej: przetargi w Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
- Remont i przebudowa budynku warsztatów szkolnych w ramach projektu pn. Zwiększenie potencjału zawodowego Zespołu Szkół nr 1 w Kłobucku.
- Wymiana stolarki okiennej na okna PCV w budynkach i lokalach znajdujących się w administrowaniu Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.