Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Budowa instalacji fotowoltaicznej dla Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT TOMASZOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Antoniego 41
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-tomaszowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-tomaszowski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Budowa instalacji fotowoltaicznej dla Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdc3b0e9-e19b-410b-8ec6-0f18bf113a74
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539655
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029573/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Nadzór inwestorski na zadanie pn.: " Budowa instalacji fotowoltaicznej dla Domu Pomocy |Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fdc3b0e9-e19b-410b-8ec6-0f18bf113a743.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.ezamowienia.gov.pl//
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia,
która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
11.5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e
Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej
w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie.
Szczegółowe wymagania zawarte w Rozdziale 11 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarte w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zawarte w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.36.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nadzorowane zadanie jest dofinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi w ramach Programu priorytetowego „Łódzkie OZE – wzrost wykorzystania odnawialnych źródeł energii na terenie województwa łódzkiego
Zamówienie obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez ustanowionych Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego (INI):
• w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, bez ograniczeń,
• w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem realizowanym w trybie zaprojektuj i wybuduj realizowanym w celu wybudowania instalacji fotowoltaicznych dla Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim:
ZADANIE 1: przy ul. Polnej 56, 97-200 Tomaszów Mazowiecki,
Pełnienie nadzoru inwestorskiego obejmować będzie wszystkie obiekty jw., na których zakres robót przedstawia się następująco:
1) ZADANIE 1: DPS nr 1 przy ul. Polnej 56 - kompleksowe wykonanie dokumentacji projektowej oraz kompleksowe wykonanie robót budowlanych, w tym instalacyjnych i wszelkich towarzyszących, w celu wybudowania mikroinstalacji o mocy nieprzekraczającej 50 kWp tj. dwóch instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 44 kWp (33 kWp + 11 kWp) planowanych do zlokalizowania na dachach dwóch budynków, podłączonych do jednego punktu pomiaru energii, dla Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim przy ul. Polnej 56, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, dz. nr 752 obręb 0023 Tomaszów Mazowiecki,
Zamówienie obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie wynikającym z:
a) przepisów prawa w tym przepisów ustawy - Prawo budowlane oraz właściwych przepisów wykonawczych wydanych na jego podstawie, oraz zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej,
b) dokumentacji technicznej nadzorowanego zadania (projekty, specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, informacji dot. BIOZ, oceny techniczne, program funkcjonalno-użytkowy, audyt/bilans instalacji i obliczenia efektu ekologicznego zadania, karta planowanego efektu rzeczowego i ekologicznego, dokumenty m.in. warunki, pozwolenia, uzgodnienia, decyzje),
c) Specyfikacji Warunków Zamówienia na wybór wykonawcy robót trybem „zaprojektuj i wybuduj” wraz z załącznikami i udzielonych odpowiedzi Zamawiającego (dalej: SWZ),
d) umowy zawartej z wykonawcą dokumentacji projektowej i robót budowlanych wybranym w trybie „zaprojektuj i wybuduj”,
e) umowy o dofinansowanie i zasad dofinansowania,
f) wymagań Zamawiającego.
Dokumentacja techniczna, SWZ na wybór Wykonawcy robót budowlanych znajdują się na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-d21ab599-a360-44a5-a673-fa6c391996c1 w postępowaniu na Budowę instalacji fotowoltaicznej dla Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Kryteria dla zadania nr 1 i dla zadania nr 2
Oferowana cena –60% (60pkt.)
W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali będą oceniani według następującego wzoru:
Najniższa cena z ofert niepodlegających odrzuceniu
PC = -------------------------------------------------------------------- × 100 × 60%
Cena badanej oferty
gdzie:
PC–ilość punktów cząstkowych, jaką dana oferta otrzyma za cenę oferty brutto
Doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – 40% (40 pkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nadzorowane zadanie jest dofinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi w ramach Programu priorytetowego „Łódzkie OZE – wzrost wykorzystania odnawialnych źródeł energii na terenie województwa łódzkiego
Zamówienie obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez ustanowionych Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego (INI):
• w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, bez ograniczeń,
• w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem realizowanym w trybie zaprojektuj i wybuduj realizowanym w celu wybudowania instalacji fotowoltaicznych dla Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim:
ZADANIE 2: przy ul. Farbiarskiej 27/29, 97-200 Tomaszów Mazowiecki.
Pełnienie nadzoru inwestorskiego obejmować będzie wszystkie obiekty jw., na których zakres robót przedstawia się następująco:
2) ZADANIE 2: DPS nr 1 przy ul. Farbiarskiej 27/29 - kompleksowe wykonanie dokumentacji projektowej oraz kompleksowe wykonanie robót budowlanych, w tym instalacyjnych i wszelkich towarzyszących, w celu wybudowania mikroinstalacji o mocy nieprzekraczającej 50 kWp tj. 47,73 kWp, dla Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim przy ul. Farbiarskiej 27/29, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, dz. nr 79; 80 obręb 0011 Tomaszów Mazowiecki.
Zamówienie obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie wynikającym z:
a) przepisów prawa w tym przepisów ustawy - Prawo budowlane oraz właściwych przepisów wykonawczych wydanych na jego podstawie, oraz zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej,
b) dokumentacji technicznej nadzorowanego zadania (projekty, specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, informacji dot. BIOZ, oceny techniczne, program funkcjonalno-użytkowy, audyt/bilans instalacji i obliczenia efektu ekologicznego zadania, karta planowanego efektu rzeczowego i ekologicznego, dokumenty m.in. warunki, pozwolenia, uzgodnienia, decyzje),
c) Specyfikacji Warunków Zamówienia na wybór wykonawcy robót trybem „zaprojektuj i wybuduj” wraz z załącznikami i udzielonych odpowiedzi Zamawiającego (dalej: SWZ),
d) umowy zawartej z wykonawcą dokumentacji projektowej i robót budowlanych wybranym w trybie „zaprojektuj i wybuduj”,
e) umowy o dofinansowanie i zasad dofinansowania,
f) wymagań Zamawiającego.
Dokumentacja techniczna, SWZ na wybór Wykonawcy robót budowlanych znajdują się na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-d21ab599-a360-44a5-a673-fa6c391996c1 w postępowaniu na Budowę instalacji fotowoltaicznej dla Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Kryteria dla zadania nr 1 i dla zadania nr 2
Oferowana cena –60% (60pkt.)
W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali będą oceniani według następującego wzoru:
Najniższa cena z ofert niepodlegających odrzuceniu
PC = -------------------------------------------------------------------- × 100 × 60%
Cena badanej oferty
gdzie:
PC–ilość punktów cząstkowych, jaką dana oferta otrzyma za cenę oferty brutto
Doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – 40% (40 pkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca zobowiązany będzie wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował
i skieruje do realizacji zamówienia:
• Co najmniej jedną osobę, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane, uprawniające do pełnienia w/w funkcji, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń, oraz wpisaną do właściwej izby samorządu zawodowego,
• Co najmniej jedną osobę, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane, uprawniające do pełnienia w/w funkcji, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń, oraz wpisaną do właściwej izby samorządu zawodowego.
Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, uznaje uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych, a także zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane oraz na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Na potwierdzenie: oświadczenie zgodnie z § 10 Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
Powyższe wyliczenie nie stanowi katalogu zamkniętego osób realizujących zamówienie i Wykonawca zobowiązany jest zapewnić udział pozostałych osób, zgodnie z zakresem wynikającym ze specyfiki i zakresu przedmiotu zamówienia.
Przed zawarciem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopie w/w uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do OIIB oraz oświadczenia każdego z INI o podjęciu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego.
DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.
2) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2024 r, poz. 725) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.
3) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 1) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551).
6.2. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).
6.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.3.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) oświadczenie zgodnie z § 10 Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy – wzór załącznik nr 1 do SWZ– w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni
Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym
środkiem dowodowym.
c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ,
przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy,
który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.
10.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może
żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia w/w terminu, poprzez stosowne aneksowanie umowy, w przypadku: wydłużenia Wykonawcy Robót terminu zakończenia zadania lub przesunięcia terminu odbioru końcowego zadania lub wydłużenia procedury odbioru zadania, nad którym nadzór będzie sprawowany. W takiej sytuacji Wykonawca nie ma prawa odmówić wydłużenia okresu pełnienia nadzoru inwestorskiego.1. Zgodnie z art. 439 ust. 1 Pzp wprowadza się postanowienia dotyczące zasad wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.
2. Przez zmianę cen materiałów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem cen lub kosztów przyjętych celem ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w Umowie.
3. Waloryzacja będzie odbywać w oparciu o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług za rok poprzedni, ogłaszany w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, w Biuletynie Statystycznym, w przypadku, gdyby wskaźnik przestał być dostępny, zastosowanie znajdzie wskazany przez Zamawiającego inny, najbardziej zbliżony, wskaźnik publikowany przez Prezesa GUS.
4. Strony mogą wnioskować jednorazowo o zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją umowy po upływie 6 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy.
5. Strony mogą wnioskować o zmianę wysokości wynagrodzenia w przypadku, gdy zmiana ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją niniejszej umowy, spowoduje wzrost lub spadek kosztu usługi, o wskaźnik o którym mowa w ust. 3 oraz dodatkowo o 5% ponad ten wskaźnik.
6. W przypadku wystąpienia okoliczności wskazanej w ust. 5 Wykonawca lub Zamawiający może złożyć wniosek odpowiednio Zamawiającemu lub Wykonawcy o zmianę wynagrodzenia, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy.
7. Wykonawca wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 4 jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu pisemną szczegółową kalkulację, uzasadniającą wniosek o zmianę wysokości wynagrodzenia. Z uprawnienia tego może skorzystać także Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji i żądania ewentualnych wyjaśnień od Wykonawcy w zakresie otrzymanych dokumentów.
8. Zamawiający/Wykonawca w terminie do 21 dni roboczych od daty otrzymania kompletnego wniosku od Wykonawcy/Zamawiającego, rozpatrzy wniosek o zmianę umowy w zakresie określonym w ust. 4, Zamawiający/ Wykonawca uprawniony jest do:
1) dokonania zmiany umowy w przypadku uznania zasadności złożonego wniosku, tj. jeżeli przedłożona kalkulacja potwierdzi że zmiany ceny materiałów i kosztów wpływają na wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, o którym mowa w §5 ust. 1 Umowy lub
2) niewyrażenia zgody na dokonanie zmiany umowy w przypadku uznania braku zasadności złożonego wniosku, tj. jeżeli przedłożona kalkulacja nie potwierdzi, że zmiany ceny materiałów i kosztów wpływają na wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu Umowy. O swoim stanowisku strony powiadomią się w formie pisemnej.
Pełen zakres zmian opisano w zał nr 2 - Projekt umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-18 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-18 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-16
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Rozdział 19INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE MUSZĄ ZOSTAĆ DOPEŁNIONE
PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
19.1 W przypadku, gdy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawca przed podpisaniem umowy na wezwanie Zamawiającego przedłoży umowę regulującą współpracę Wykonawców.
19.2 Przed zawarciem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopie uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do OIIB oraz oświadczenia
o podjęciu funkcji każdego z inspektorów nadzoru inwestorskiego.
19.3 Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
19.4 O terminie złożenia dokumentu, o którym mowa w pkt 19.1 SWZ Zamawiający powiadomi Wykonawcę odrębnym pismem.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Dostawy mleka i przetworów mlecznych do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim
- Utrzymanie zieleni miejskiej w Tomaszowie Mazowieckim w 2025 roku
- Usługi związane z utrzymaniem zieleni i czystości na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w pasach drogowych dróg powiatowych
- Dostawa kosiarek samojezdnych wraz z osprzętem
- Zakup wielofunkcyjnych urządzeń monochromatycznych, materiałów eksploatacyjnych oraz oprogramowania biurowego dla Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
- Utrzymanie i zapewnienie ciągłości działania Zintegrowanego Systemu Zarządzania Oświatą Gminy-Miasto Tomaszów Mazowiecki z zachowaniem usług asysty technicznej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad Przebudową (modernizacją) i rozbudową oczyszczalni ścieków w Skałowie oraz budową sieci kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji Kostrzyn
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu".
- Kompleksowe odpłatne pełnieni obowiązków nadzorującego nad robotami budowlanymi podczas realizacji zadania pn.: "Rozbudowa Parku Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna, etap II - budowa ogrodu chińskiego"
- "Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Rozwój infrastruktury społecznej w Rumi (budynek użyteczności publicznej)."
- Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn .: "Przebudowa budynku Estrady Poznańskiej wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Powiatu Lwóweckiego przy ul. Ptasiej 3 we Lwówku Śląskim"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.