Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00408427/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00432680/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa retencji wody pitnej – modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Rusku wraz z budową instalacji odnawialnego źródła energii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JARACZEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855363
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jarocińska 1
1.5.2.) Miejscowość: Jaraczewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-233
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 747 31 02
1.5.8.) Numer faksu: 62 747 31 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@jaraczewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaraczewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9537451.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa retencji wody pitnej – modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Rusku wraz z budową instalacji odnawialnego źródła energii2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5b60e26-6f14-4d85-b939-5bb3bb6561dc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539669
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021787/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Poprawa retencji wody pitnej - modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Rusku wraz z budową instalacji odnawialnego źródła energii
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408427
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-zp.271.01.09.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budynek wraz z infrastrukturą objęty projektowaną przebudową znajduje się na działce gminnej o nr
ewid: działka nr 152; 153/1; obręb Rusko.
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Rusku obejmująca swym
zakresem, m.in:
- budowę dwóch zbiorników retencyjnych o pojemności 200m³ każdy wraz fundamentami oraz z niezbędnymi rurociągami międzyobiektowymi:
* rurociąg wody surowej ze studni głębinowych do budynku SUW – PE100 SDR17 PN10 Dz160mm,
* rurociąg wody uzdatnionej na projektowane zbiorniki retencyjne - PE100 SDR17 PN10 Dz160mm
* rurociąg wody uzdatnionej kolektor ssący z projektowanych zbiorników retencyjnych - PE100 SDR17 PN10 Dz225mm
* wymiana fragmentu przy budynku sieci wodociągowej wody uzdatnionej - PE100 SDR17 PN10
Dz160mm
* kanalizacja spustu wody ze zbiorników retencyjnych
- budowę nowego zbiornika wód popłuczyn wraz z niezbędnymi rurociągami międzyobiektowymi:
* kanalizacja wód technicznych - popłuczyny ,
- dostawę i montaż urządzeń AKPiA wraz z okablowaniem do nowobudowanych zbiorników wody czystej oraz odstojnika popłuczyn,
- demontaż istniejących zbiorników wód popłucznych
- budowę instalacji paneli fotowoltaicznych o mocy do 50kW o maksymalnej powierzchni do 400m2 wraz z włączeniem do sieci,
- modernizację studni głębinowych,
- utwardzenie terenu pod drogi dojazdowe i place manewrowe,
- wykonanie nowego ogrodzenia wraz z bramą wjazdową oraz furtką, frezowanie pozostałych korzeni drzew,
- dostawę oraz montaż podświetlanego napisu stacji,
- dostawę urządzeń do utrzymania terenu oraz obiektu w należytym stanie sanitarnym tj. kosiarki (traktorka ogrodowego) z koszem o mocy min. 20 KM oraz szerokością koszenia min. 100 cm. oraz myjkę elektryczną wysokociśnieniową na ciepłą wodę o maks. ciśnieniu roboczym min. 140 bar.
Założenia (przedmiot zamówienia):
Budowa instalacji paneli fotowoltaicznych wraz z włączeniem do sieci, budowę zbiorników retencyjnych na wodę wraz z fundamentami oraz włączenie ich do nowej sieci międzyobiektowej, wykonanie nowego ogrodzenia z paneli systemowych oraz frezowanie pozostałych korzeni drzew, montaż pomp głębinowych, orurowania i obudów studni, wykonanie utwardzenia placu manewrowego z wydzieleniem miejsc parkingowych, dostawa urządzeń do utrzymania w należytym stanie sanitarnym obiektu SUW oraz terenu.
Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych oraz pomocniczo w przedmiarze robót, stanowiących załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1974153,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2666857,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1974153,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-DBAJ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 617-20-79-775
7.3.3) Ulica: Gajówka
7.3.4) Miejscowość: Cielcza
7.3.5) Kod pocztowy: 63-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1974153,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.