eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaraczewoPoprawa retencji wody pitnej - modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Rusku wraz z budową instalacji odnawialnego źródła energii



Ogłoszenie z dnia 2024-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa retencji wody pitnej – modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Rusku wraz z budową instalacji odnawialnego źródła energii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JARACZEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855363

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jarocińska 1

1.5.2.) Miejscowość: Jaraczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-233

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 747 31 02

1.5.8.) Numer faksu: 62 747 31 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@jaraczewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaraczewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/953745

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa retencji wody pitnej – modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Rusku wraz z budową instalacji odnawialnego źródła energii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5b60e26-6f14-4d85-b939-5bb3bb6561dc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539669

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021787/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Poprawa retencji wody pitnej - modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Rusku wraz z budową instalacji odnawialnego źródła energii

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408427

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P-zp.271.01.09.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budynek wraz z infrastrukturą objęty projektowaną przebudową znajduje się na działce gminnej o nr
ewid: działka nr 152; 153/1; obręb Rusko.

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Rusku obejmująca swym
zakresem, m.in:

- budowę dwóch zbiorników retencyjnych o pojemności 200m³ każdy wraz fundamentami oraz z niezbędnymi rurociągami międzyobiektowymi:
* rurociąg wody surowej ze studni głębinowych do budynku SUW – PE100 SDR17 PN10 Dz160mm,
* rurociąg wody uzdatnionej na projektowane zbiorniki retencyjne - PE100 SDR17 PN10 Dz160mm
* rurociąg wody uzdatnionej kolektor ssący z projektowanych zbiorników retencyjnych - PE100 SDR17 PN10 Dz225mm
* wymiana fragmentu przy budynku sieci wodociągowej wody uzdatnionej - PE100 SDR17 PN10
Dz160mm
* kanalizacja spustu wody ze zbiorników retencyjnych
- budowę nowego zbiornika wód popłuczyn wraz z niezbędnymi rurociągami międzyobiektowymi:
* kanalizacja wód technicznych - popłuczyny ,
- dostawę i montaż urządzeń AKPiA wraz z okablowaniem do nowobudowanych zbiorników wody czystej oraz odstojnika popłuczyn,
- demontaż istniejących zbiorników wód popłucznych
- budowę instalacji paneli fotowoltaicznych o mocy do 50kW o maksymalnej powierzchni do 400m2 wraz z włączeniem do sieci,
- modernizację studni głębinowych,
- utwardzenie terenu pod drogi dojazdowe i place manewrowe,
- wykonanie nowego ogrodzenia wraz z bramą wjazdową oraz furtką, frezowanie pozostałych korzeni drzew,
- dostawę oraz montaż podświetlanego napisu stacji,
- dostawę urządzeń do utrzymania terenu oraz obiektu w należytym stanie sanitarnym tj. kosiarki (traktorka ogrodowego) z koszem o mocy min. 20 KM oraz szerokością koszenia min. 100 cm. oraz myjkę elektryczną wysokociśnieniową na ciepłą wodę o maks. ciśnieniu roboczym min. 140 bar.

Założenia (przedmiot zamówienia):
Budowa instalacji paneli fotowoltaicznych wraz z włączeniem do sieci, budowę zbiorników retencyjnych na wodę wraz z fundamentami oraz włączenie ich do nowej sieci międzyobiektowej, wykonanie nowego ogrodzenia z paneli systemowych oraz frezowanie pozostałych korzeni drzew, montaż pomp głębinowych, orurowania i obudów studni, wykonanie utwardzenia placu manewrowego z wydzieleniem miejsc parkingowych, dostawa urządzeń do utrzymania w należytym stanie sanitarnym obiektu SUW oraz terenu.

Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych oraz pomocniczo w przedmiarze robót, stanowiących załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1974153,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2666857,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1974153,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-DBAJ Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 617-20-79-775

7.3.3) Ulica: Gajówka

7.3.4) Miejscowość: Cielcza

7.3.5) Kod pocztowy: 63-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1974153,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.