Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00578961/01 - Wynik z dnia 2024-11-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług pralniczych – prania i sterylizacji bielizny i odzieży szpitalnej oraz wynajem bielizny pościelowej i barierowej wraz z transportem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: "SZPITAL TUCHOLSKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092965579
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowodworskiego 14-18
1.5.2.) Miejscowość: Tuchola
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-500
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitaltuchola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitaltuchola.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 879 22 76 028
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szewska 23
1.5.2.) Miejscowość: Chełmża
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-140
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalchelmza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalchelmza.pl/
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Zamówienie wspólne na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz porozumienia zawartego w dniu 2 stycznia 2024 roku pomiędzy Szpitalem Tucholskim Spółką z o.o. z siedziba w Tucholi przy
ul. Nowodworskiego 14 – 18 a Szpitalem Powiatowym w Chełmży Spółką z o.o. z siedziba w Chełmży, przy ul. Szewskiej 23
Wszelkie czynności związane z przeprowadzeniem postępowania w imieniu stron prowadzi Szpital Tucholski Spółka z o.o.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pralniczych – prania i sterylizacji bielizny i odzieży szpitalnej oraz wynajem bielizny pościelowej i barierowej wraz z transportem
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3f5737f-94da-48f0-8910-8c6385572513
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539676
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a3f5737f-94da-48f0-8910-8c63855725133.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy jest:
Pani Renata Remus tel. 052/ 33-60-508 email zamowienia@szpitaltuchola.pl
Pani Paulina Kucharska tel. 056/ 63-92-252
4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-a3f5737f-94da-48f0-8910-8c6385572513
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
5. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-a3f5737f-94da-48f0-8910-8c6385572513
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
9. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
12. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Tucholski Sp. z o.o. ul. Nowodworskiego 14-18, 89-500 Tuchola.
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych a tel. 696 463 657 e-mail szpitaltucholski.iod@gmail.com.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat licząc od stycznia roku następnego po zakończeniu realizacji umowy lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem że w przypadku współfinansowania zamówienia ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu RPO WK-P 2014-2020 Zamawiający zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji przez okres dwóch lat od dnia 31 grudnia roku następującego po złożeniu przez Instytucję Zarządzającą RPO WK-P do Komisji Europejskiej zestawienia wydatków, w którym ujęto ostateczne wydatki dotyczące zakończonego projektu. Okresy te dotyczą również wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi wykonawcami umowy).
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9. Nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/10/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia
Pranie bielizny i odzieży szpitalnej, sterylizacja bielizny operacyjnej i noworodkowej stanowiącej własność Szpitala Tucholskiego Sp. z o. o. w Tucholi z zachowaniem właściwego reżimu sanitarnego oraz wynajem bielizny barierowej i bielizny pościelowej dla Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Tucholi przy ul. Wiejskiej 8.
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 1A do SWZ (część 1)
4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98315000-4 - Usługi prasowania
98311000-6 - Usługi odbierania prania
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający informuje, że najkorzystniejszą ofertę przedłoży Wykonawca, który otrzyma największą liczbę uzyskanych punktów z tytułu kryterium oceny ofert, które zostały określone w Rozdziale XIX SWZ w danej części zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia
Pranie bielizny i odzieży szpitalnej, sterylizacja bielizny operacyjnej stanowiącej własność Szpitala Powiatowego Sp. z o. o. w Chełmży z zachowaniem właściwego reżimu sanitarnego oraz wynajem bielizny barierowej i bielizny pościelowej dla Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Browinie 62.
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr nr 1B do SWZ (część 2)
4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98315000-4 - Usługi prasowania
98311000-6 - Usługi odbierania prania
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający informuje, że najkorzystniejszą ofertę przedłoży Wykonawca, który otrzyma największą liczbę uzyskanych punktów z tytułu kryterium oceny ofert, które zostały określone w Rozdziale XIX SWZ w danej części zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
W zakresie części 1:
a) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi świadczenia usług pralniczych – prania i sterylizacji bielizny i odzieży szpitalnej oraz wynajem bielizny pościelowej i barierowej wraz z transportem o wartości minimum 200 000,00 zł każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
W zakresie części 2:
a) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi świadczenia usług pralniczych – prania i sterylizacji bielizny i odzieży szpitalnej oraz wynajem bielizny pościelowej i barierowej wraz z transportem o wartości minimum 200 000,00 zł każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
W zakresie części 1 i 2:
a) Wykonawca wykaże, że dysponuje podczas wykonania zamówienia pomieszczeniami oraz narzędziami umożliwiającymi realizację zamówienia tzn.:
aby pralnia była wyposażona w pralnicę tunelową, celem zmniejszenia ryzyka zniszczenia bielizny w trakcie prania,
aby wykonawca posiadał urządzenie do obróbki fartuchów i ubrań operacyjnych w pozycji wiszącej – za pomocą gorącego powietrza, umożliwiające ich odpylenie.
aby pralnia była wyposażona w myjnie - dezynfektornie wózków transportowych.
aby Wykonawca dysponował środkami transportu posiadającymi szczelną i podzieloną skrzynię załadunkową na komory do bielizny czystej i bielizny brudnej tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z bielizną brudną,
aby pomieszczenie pralni umożliwiało prowadzenie procesu technologicznego poprzez wydzielenie dwóch stref – „czystej” i „brudnej”, oddzielonych od siebie pełną barierą, zapewniającą całkowite wyeliminowanie stykania się bielizny czystej z brudną oraz pracowników obu stref.
wykaz wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – wg wzoru określonego w załączniku nr 8 do SWZ
b) W celu potwierdzenia, że Wykonawca wykona przedmiotową usługę Zamawiający żąda w szczególności:
✔ pozytywnej opinii właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego na pranie bielizny szpitalnej
✔ pozytywnej opinii właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego w zakresie spełniania wymagań zawartych w Wytycznych Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2022 r. w zakresie prawidłowego funkcjonowania pralni dla podmiotów świadczących usługi pralnicze na rzecz podmiotów świadczących usługi lecznicze (szpitali)
oświadczenia o spełnieniu wymagań techniczno-użytkowych, warunków realizacji usługi pakowania i sterylizacji bielizny operacyjnej - wg wzoru określonego w załączniku nr 10 do SIWZ
opisu i fotografii automatycznego systemu dozowania środków piorących i dezynfekujących oraz urządzeń kontrolujących parametry procesu prania i dezynfekcji,
opisu (podania nazwy, typu) oraz fotografii przelotowego automatycznego urządzenia myjąco-dezynfekcyjnego służącego do dezynfekcji pojemników i wózków do brudnej bielizny.
karty danych technicznych wystawionych przez producenta tkanin lub producenta wyrobu gotowego potwierdzające spełnienie wymagań w odniesieniu do bielizny pościelowej dzierżawionej.
certyfikatu dla wyrobów włókienniczych na znak Oeko-Tex Standard 100 Klasa I lub równoważne, świadczący o tym, że produkty, którym przyznano znak Oeko-Tex Standard 100 Klasa I lub równoważne są wolne od substancji szkodliwych w stężeniach mających negatywny wpływ na stan zdrowia człowieka - dotyczy bielizny pościelowej dzierżawionej.
karty danych technicznych wystawionych przez producenta tkanin lub producenta wyrobu gotowego potwierdzającą spełnienie normy PN EN 13795 w odniesieniu do fartuchów operacyjnych, bluz, spodni oraz sukienek operacyjnych.
certyfikatu potwierdzającego bezpieczeństwo i ochronę personelu, jak również pacjentów poprzez stosowanie do produkcji obłożeń i fartuchów chirurgicznych oraz odzieży operacyjnej z materiałów barierowych zgodnie z normą PN EN 13795 - dotyczy sterylnych fartuchów operacyjnych, bluz, spodni i sukienek operacyjnych.
aktualną deklarację zgodności i certyfikat jednostki notyfikowanej potwierdzający przeprowadzenie procedury oceny zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi zgodnie z ustawą z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2022 poz. 974) – dotyczy sterylnych fartuchów operacyjnych.
wyniki badań niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające czystość mikrobiologiczną powietrza w strefie czystej pralni, tj. co najmniej jedno badanie z ostatnich 12 miesięcy
wyniki badań niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające czystość mikrobiologiczną bielizny pościelowej po praniu z dezynfekcją, tj. co najmniej jedno badanie z ostatnich 12 miesięcy.
wyniki badań niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające czystość mikrobiologiczną bielizny i odzieży operacyjnej po praniu z dezynfekcją, tj. co najmniej jedno badanie z ostatnich 12 miesięcy.
certyfikat PN-EN 14065 - Tekstylia poddawane obróbce w pralni, system kontroli skażenia biologicznego w zakresie co najmniej: usługi prania, czyszczenia chemicznego, dezynfekcji i renowacji odzieży oraz bielizny własnej i powierzonej wraz z transportem.
certyfikat ISO 13485 w zakresie co najmniej: usługi dezynfekcji, prania, renowacji, sterylizacji odzieży oraz bielizny dla jednostek służby zdrowia wraz z transportem i monitorowaniem w systemie RFID, wypożyczania odzieży i bielizny dla jednostek służby zdrowia.
deklaracja zgodności potwierdzająca spełnianie normy PN-EN ISO 14971, PN-EN, ISO 15223-1 oraz PN-EN 1041 – dotyczy sterylnych fartuchów,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie części 1:
1)wykaz wykonanych usług, oraz załączenie dowodów określających czy te usługi zostały wykonane.
W zakresie części 2:
1)wykazu wykonanych usług, oraz załączenie dowodów określających czy te usługi zostały wykonane
W zakresie części 1 i 2
1)wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami wg wzoru - załącznik nr 8 do SWZ
8.próbek, opisów lub fotografii dostarczanych produktów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie Zamawiającego :
a)opisu i fotografii automatycznego systemu dozowania środków piorących i dezynfekujących oraz urządzeń kontrolujących parametry procesu prania i dezynfekcji,
b)opisu (podania nazwy, typu) oraz fotografii przelotowego automatycznego urządzenia myjąco-dezynfekcyjnego służącego do dezynfekcji pojemników i wózków do brudnej bielizny.
c)karty danych technicznych wystawionych przez producenta tkanin lub producenta wyrobu gotowego potwierdzające spełnienie wymagań w odniesieniu do bielizny pościelowej dzierżawionej.
d)karty danych technicznych wystawionych przez producenta tkanin lub producenta wyrobu gotowego potwierdzającą spełnienie normy PN EN 13795 w odniesieniu do fartuchów operacyjnych, bluz, spodni oraz sukienek operacyjnych.
9.Zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym:
a)certyfikatu dla wyrobów włókienniczych na znak Oeko-Tex Standard 100 Klasa I lub równoważne, świadczący o tym, że produkty, którym przyznano znak Oeko-Tex Standard 100 Klasa I lub równoważne są wolne od substancji szkodliwych w stężeniach mających negatywny wpływ na stan zdrowia człowieka - dotyczy bielizny pościelowej dzierżawionej.
b)certyfikatu potwierdzającego bezpieczeństwo i ochronę personelu, jak również pacjentów poprzez stosowanie do produkcji obłożeń i fartuchów chirurgicznych oraz odzieży operacyjnej z materiałów barierowych zgodnie z normą PN EN 13795 - dotyczy sterylnych fartuchów operacyjnych, bluz, spodni i sukienek operacyjnych.
c)aktualną deklarację zgodności i certyfikat jednostki notyfikowanej potwierdzający przeprowadzenie procedury oceny zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi zgodnie z ustawą z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2022 poz. 974) – dotyczy sterylnych fartuchów operacyjnych.
10) Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zarzadzania jakością
a)certyfikat PN-EN 14065 - Tekstylia poddawane obróbce w pralni, system kontroli skażenia biologicznego w zakresie co najmniej: usługi prania, czyszczenia chemicznego, dezynfekcji i renowacji odzieży oraz bielizny własnej i powierzonej wraz z transportem.
b)certyfikat ISO 13485 w zakresie co najmniej: usługi dezynfekcji, prania, renowacji, sterylizacji odzieży oraz bielizny dla jednostek służby zdrowia wraz z transportem i monitorowaniem w systemie RFID, wypożyczania odzieży i bielizny dla jednostek służby zdrowia.
2)pozytywnej opinii właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego na pranie bielizny szpitalnej
3)pozytywnej opinii właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego w zakresie spełniania wymagań zawartych w Wytycznych Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2022 r. w zakresie prawidłowego funkcjonowania pralni dla podmiotów świadczących usługi pralnicze na rzecz podmiotów świadczących usługi lecznicze (szpitali)
4)oświadczenia o spełnieniu wymagań techniczno-użytkowych, warunków realizacji usługi pakowania i sterylizacji bielizny operacyjnej - wg wzoru załącznik nr 10 do SIWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający żąda, by Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące, przedmiotowe środki dowodowe:1) Wypełniony - formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 1A i nr 1B do SWZ
2) deklaracja zgodności potwierdzająca spełnianie normy PN-EN ISO 14971, PN-EN, ISO 15223-1 oraz PN-EN 1041 – dotyczy sterylnych fartuchów,
3) wyniki badań potwierdzających czystość mikrobiologiczną powietrza w strefie czystej pralni, tj. co najmniej jedno badanie z ostatnich 12 miesięcy
4) wyniki badań potwierdzających czystość mikrobiologiczną bielizny pościelowej po praniu z dezynfekcją, tj. co najmniej jedno badanie z ostatnich 12 miesięcy.
5) wyniki badań potwierdzających czystość mikrobiologiczną bielizny i odzieży operacyjnej po praniu z dezynfekcją, tj. co najmniej jedno badanie z ostatnich 12 miesięcy.
2. Zamawiający nie przewiduje uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.
3. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Interaktywny formularz ofertowy załącznik nr 2 do SWZ (załącznik nr 1 do umowy)2) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 1A i nr 1B do SWZ
3) Oświadczenie wykonawcy stanowiące potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SWZ;
4) Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonych przez zamawiającego w SWZ, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – załącznik nr 3 do SWZ;
5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunki udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców – załącznik nr 3 do SWZ;
6) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 6 do SWZ;
7) W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – zobowiązania podmiotu trzeciego – załącznik nr 7 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
8) Oferta musi zawierać wskazane w rozdziale X przedmiotowe środki dowodowe.
9) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (jeśli dotyczy):
a. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
b. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit. a, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit. a, zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
d. Zapis lit. c stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
e. Zapis lit. a-c stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.
f. Pełnomocnictwo sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne i winno zostać opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
g. Jeśli pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, wykonawca winien przekazać cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej – poświadczenia dokonuje mocodawca (odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca) lub notariusz.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie,
o którym mowa w Rozdziale IX punkt 1., składa każdy z wykonawców (załącznik nr 3 do SWZ). Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie zamawiającego złożyć podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu (składa każdy z nich) oraz podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu (wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku).
5. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-18 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-18 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-16
INNE PRZETARGI Z TUCHOLI
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego z zabudową skrzyniową
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi stanowiącej ulicę Wybickiego w Tucholi wraz z dojściem od ulicy Kopernika
- "Budowa kanalizacji deszczowej w Małym Gacnie"
- "Zakup i montaż podnośnika pionowego w ramach projektu "Kompleksowa poprawa jakości kształcenia ogólnego na terenie powiatu tucholskiego"
- Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych na terenie miasta i gminy Tuchola - dwie części
więcej: przetargi w Tucholi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ MSWiA w Lublinie
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu Pobytu Seniora w Kolbuszowej
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu "Senior+" w Hucie Przedborskiej
- Kompleksowe usługi pralnicze na potrzeby Izby Wytrzeźwień w Sosnowcu
- Organizacja wyjazdu szkoleniowego dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Siemianowicach Śląskich pn. "Cyberbezpieczeństwo w urzędzie"
- Sukcesywne świadczenie usług sprzętowych na terenie Gminy Jordanów w 2025 roku
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.