eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HajnówkaPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na obiekcie scaleniowym "Dubicze i Istok" odcinek 1,2,3,8 ul. Główna i odcinek 4 ul. Parkowa



Ogłoszenie z dnia 2024-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na obiekcie scaleniowym „Dubicze i Istok” odcinek 1,2,3,8 ul. Główna i odcinek 4 ul. Parkowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Hajnowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleksego Zina

1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 85 682 27 18

1.5.8.) Numer faksu: 85 682 42 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.hajnowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.hajnowka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0b0db7d4-4a40-4bde-b021-a1cc8895305c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na obiekcie scaleniowym „Dubicze i Istok” odcinek 1,2,3,8 ul. Główna i odcinek 4 ul. Parkowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b0db7d4-4a40-4bde-b021-a1cc8895305c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539685

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039073/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Dubicze i Istok"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Inwestycje w środki trwałe”, poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483213

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OA.272.75.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 155387,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 1 – Przebudowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego na obiekcie scaleniowym „Dubicze i Istok” gm. Dubicze Cerkiewne, obr. Dubicze Cerkiewne, odcinek 1 i 8 ul. Główna.
Inwestycja usytuowana w istniejącym pasie drogowym drogi gminnej nr 107703B (odcinek nr 1 i 8) położonej na działce nr geod. 1006 obręb Dubicze Cerkiewne, gmina Dubicze Cerkiewne, w lok. 0+000,00 – 1+536,96 km. Droga o długości 1 536,96 m. Szerokość pasa drogowego jest zmienna i wynosi ok. 10,40 – 17,90 m.”

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 98751,01 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 2 – Przebudowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego na obiekcie scaleniowym „Dubicze i Istok” gm. Dubicze Cerkiewne, obr. Dubicze Cerkiewne, odcinek 2 i 3 ul. Główna.
Inwestycja usytuowana w istniejącym pasie drogowym dróg gminnych: nr 107703B –
ul. Główna (odcinek nr 2) i nr 108705B – ul. Leśna (odcinek 3), położonych na działkach
nr geod.: 1682, 1098, 1685, 1683, 1918 obręb Dubicze Cerkiewne, gmina Dubicze Cerkiewne.
Odcinek 2: początek od skrzyżowania ul. Głównej z ul. Leśną w lok. 0+016,32, koniec odcinka w km 0 + 151,11; wysokościowo odcinek dowiązany do istniejącej nawierzchni jezdni w obr. działki nr geod. 1685.
Odcinek 3: rozpoczyna się w km 0 + 000,00 za skrzyżowaniem z drogą wojewódzką nr 685 położoną na działce nr geod. 1264, koniec znajduje się w km rob. 0 + 413,72. Łącznie długość przebudowywanych odcinków wynosi 548,51 m. Szerokość pasa drogowego jest zmienna i wynosi ok. 17,20 – 22,00 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 17778,35 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 3 – Przebudowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego na obiekcie scaleniowym „Dubicze i Istok” gm. Dubicze Cerkiewne, obr. Dubicze Cerkiewne, odcinek 4 ul. Parkowa.
Inwestycja usytuowana w istniejącym pasie drogowym drogi gminnej nr 10870B ul. Parkowa (odcinek nr 4) w Dubiczach Cerkiewnych. Zakres planowanej inwestycji składa się z trzech odcinków:
Odcinek 4.1: rozpoczyna się w km 0 + 009,49 za skrzyżowaniem z drogą gminną nr 108703B (ul. Główna) położoną w działce nr geod. 1006, koniec w km 0 + 319,14 znajduje się
w obrębie skrzyżowania z drogą położoną na działce nr geod. 1453.
Odcinek 4.2: rozpoczyna się w km 0 + 022,56 od skrzyżowania z drogą położoną na działce nr geod. 1453, koniec zlokalizowany jest w km 0 + 608,07 (skrzyżowanie ul. Parkowej
z ul. Główną). Na przedmiotowym odcinku zlokalizowane są również skrzyżowania
z ul. Parkową położoną na działce nr geod. 1462, z drogą gminną położoną na działce
nr geod. 1452 oraz z drogą gminną położoną na działce nr geod. 1354, a także zjazdy na działki przyległe.
Odcinek 4.3: rozpoczyna się w km 0 + 000,00 od skrzyżowania ul. Parkowej z drogą gminną położoną na działce nr geod. 1354, koniec w km 0 + 110,81 zlokalizowany jest na wysokości działki nr geod. 1391.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 38857,73 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17478,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77490,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WarMbud Mariusz Warszycki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 544188998

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 58/20

7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 17-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77490,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17478,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46740,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17478,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Doradztwa Inwestycyjnego Robert Żyliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441495503

7.3.3) Ulica: Ukośna 22c/3

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-213

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17478,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17478,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40590,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WarMbud Mariusz Warszycki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5441188998

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 58/20

7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 17-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.