eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańUsługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania polegającego na naprawie lub konieczności wykonania od nowa 3 urządzeń multimedialnych, tzw. lornet "oka czasu"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania polegającego na naprawie lub konieczności wykonania od nowa 3 urządzeń multimedialnych, tzw. lornet „oka czasu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania polegającego na naprawie lub konieczności wykonania od nowa 3 urządzeń multimedialnych, tzw. lornet „oka czasu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e499d061-c34b-4be0-a57f-d7edaf4da45f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539705

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049162/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.42 Usługa Inżyniera Kontraktu dla zadania polegającego na naprawie lub konieczności wykonania od nowa 3 urządzeń multimedialnych, tzw. lornet „oka czasu” wraz z zaimplementowaniem treści multimedialnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00427845

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.78.2024.MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 111000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania polegającego na naprawie
lub konieczności wykonania od nowa 3 urządzeń multimedialnych, tzw. lornet „oka czasu” wraz z zaimplementowaniem
treści multimedialnych.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany w następujących etapach:
Etap I:
a) analiza posiadanej przez Zamawiającego opinii technicznej dot. możliwości naprawy 3 urządzeń multimedialnych, tzw.
lornet „oka czasu” (zwanych dalej urządzenia multimedialne), dokumentacji powykonawczej, a także posiadanych treści
multimedialnych oraz przegląd urządzeń;
b) przekazanie rekomendacji w zakresie możliwości naprawy 3 urządzeń multimedialnych oraz możliwości
zaimplementowania treści multimedialnych na wyżej wymienionych urządzeniach i przywrócenia ich pełnej funkcjonalności
lub przekazanie rekomendacji w zakresie konieczności wykonania ww. urządzeń od nowa wraz z zaimplementowaniem
treści multimedialnych.
Etap II: przygotowanie dokumentacji na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami
ustawy na naprawę urządzeń multimedialnych lub ich wykonania od nowa.
Etap III: nadzór nad naprawą lub wykonaniem nowych urządzeń multimedialnych wraz z weryfikacją dokumentacji
powykonawczej w zakresie poprawności jej wykonania. Realizacja Etapu III odbywać się będzie na podstawie umowy, którą
Zamawiający zawrze na naprawę lub wykonanie nowych urządzeń multimedialnych.
2) Szczegółowe warunki przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71600000-4 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71356000-8 - Usługi techniczne

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania

72100000-6 - Usługi doradcze w zakresie sprzętu komputerowego

72600000-6 - Usługi doradcze i dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136530,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136530,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136530,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mayeryn sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7010963117

7.3.3) Ulica: al. Grunwaldzka 309

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-309

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136530,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Realizacja Przedmiotu Umowy nastąpi zgodnie z podziałem na etapy, w następujących terminach:
1) Etap I – do 60 dni od zawarcia umowy,
2) Etap II:
a) do 40 dni od daty odbioru Etapu I Przedmiotu Umowy – wykonanie dokumentacji wskazanej w § 2 ust. 3 pkt 1 i 2
b) do 90 dni od daty odbioru częściowego Etapu II – pozostałe obowiązki wchodzące w zakres Etapu II poprzedzające zawarcie umowy z wykonawcą urządzeń multimedialnych ,,oka czasu’’ (naprawy lub ponownego wykonania)
3) Etap III – 180 dni od daty zawarcia umowy z wykonawcą urządzeń multimedialnych „oka czasu” (naprawy lub ponownego wykonania).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.