Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00427845/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-24
- 2024/BZP 00430374/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania polegającego na naprawie lub konieczności wykonania od nowa 3 urządzeń multimedialnych, tzw. lornet „oka czasu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania polegającego na naprawie lub konieczności wykonania od nowa 3 urządzeń multimedialnych, tzw. lornet „oka czasu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e499d061-c34b-4be0-a57f-d7edaf4da45f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539705
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049162/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.42 Usługa Inżyniera Kontraktu dla zadania polegającego na naprawie lub konieczności wykonania od nowa 3 urządzeń multimedialnych, tzw. lornet „oka czasu” wraz z zaimplementowaniem treści multimedialnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00427845
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.78.2024.MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 111000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania polegającego na naprawie
lub konieczności wykonania od nowa 3 urządzeń multimedialnych, tzw. lornet „oka czasu” wraz z zaimplementowaniem
treści multimedialnych.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany w następujących etapach:
Etap I:
a) analiza posiadanej przez Zamawiającego opinii technicznej dot. możliwości naprawy 3 urządzeń multimedialnych, tzw.
lornet „oka czasu” (zwanych dalej urządzenia multimedialne), dokumentacji powykonawczej, a także posiadanych treści
multimedialnych oraz przegląd urządzeń;
b) przekazanie rekomendacji w zakresie możliwości naprawy 3 urządzeń multimedialnych oraz możliwości
zaimplementowania treści multimedialnych na wyżej wymienionych urządzeniach i przywrócenia ich pełnej funkcjonalności
lub przekazanie rekomendacji w zakresie konieczności wykonania ww. urządzeń od nowa wraz z zaimplementowaniem
treści multimedialnych.
Etap II: przygotowanie dokumentacji na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami
ustawy na naprawę urządzeń multimedialnych lub ich wykonania od nowa.
Etap III: nadzór nad naprawą lub wykonaniem nowych urządzeń multimedialnych wraz z weryfikacją dokumentacji
powykonawczej w zakresie poprawności jej wykonania. Realizacja Etapu III odbywać się będzie na podstawie umowy, którą
Zamawiający zawrze na naprawę lub wykonanie nowych urządzeń multimedialnych.
2) Szczegółowe warunki przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71600000-4 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71356000-8 - Usługi techniczne
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania
72100000-6 - Usługi doradcze w zakresie sprzętu komputerowego
72600000-6 - Usługi doradcze i dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136530,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136530,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136530,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mayeryn sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7010963117
7.3.3) Ulica: al. Grunwaldzka 309
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-309
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136530,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Etap I – do 60 dni od zawarcia umowy,
2) Etap II:
a) do 40 dni od daty odbioru Etapu I Przedmiotu Umowy – wykonanie dokumentacji wskazanej w § 2 ust. 3 pkt 1 i 2
b) do 90 dni od daty odbioru częściowego Etapu II – pozostałe obowiązki wchodzące w zakres Etapu II poprzedzające zawarcie umowy z wykonawcą urządzeń multimedialnych ,,oka czasu’’ (naprawy lub ponownego wykonania)
3) Etap III – 180 dni od daty zawarcia umowy z wykonawcą urządzeń multimedialnych „oka czasu” (naprawy lub ponownego wykonania).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa środków czystości dla gastronomii.
- Usługa poligraficzna dla Wydawnictwa Naukowego UAM: druk cyfrowy, oprawa twarda i miękka
- Wykonanie usługi związanej z usuwaniem przerastającej zieleni na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kościanie
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej prac modernizacyjnych pomnika Powstańców Wielkopolskich w Poznaniu wraz z jego otoczeniem oraz przystani w parku Sołackim w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa leków do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Dostawa materiałów instalacyjnych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
- BZP.271.23.2025 Opracowanie dokumentacji projektowej (....) w ramach zamierzenia inwestycyjnego pn. Zagospodarowanie "Rynku Maślanego" - dokumentacja
- Wykonanie dokumentacji projektowych dla inwestycji na terenie miasta Iławy II
- Opracowanie danych fotogrametrycznych i wdrożenie portalu technicznego dla zobrazowań fotogrametrycznych, analiz przestrzennych z wizualizacją modelu 3D danych GESUT.
- Projekt kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sutków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.