Ogłoszenie z dnia 2023-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00482853/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ambulansu medycznego typu C z wyposażeniem dla SPZOZ w Łukowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306472
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr A. Rogalińskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Łuków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@spzozlukow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.lukow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/spzozlukow/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup ambulansu medycznego typu C z wyposażeniem dla SPZOZ w Łukowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e67fa85e-7e16-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539823
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026620/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup ambulansu typu C
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00482853
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 19/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 445797,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane przez polskie prawo atesty, zezwolenia i certyfikaty dopuszczające oferowany sprzęt do obrotu na terenie RP i do stosowania w placówkach ochrony zdrowia.
1. Oferowany ambulans w szczególności musi:
a) być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2023 r., kompletny, oznakowany i gotowy do funkcjonowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji,
b) wolny od wad fizycznych i prawnych, spełniać warunki określone w obowiązującym rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia oraz wymagania określone rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego,
c) spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych,
d) spełniać wymogi techniczne, o których mowa w ustawie Prawo o ruchu drogowym oraz wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych,
e) posiadać świadectwo homologacji na pojazd bazowy, wystawiony zgodnie z w/w. przepisami,
f) posiadać świadectwo homologacji na pojazd skompletowany – M1/pojazd specjalny – karetka sanitarna, wystawione zgodnie z ww. przepisami,
g) gwarantować bezpieczeństwo pacjentów oraz personelu medycznego, a także zapewniać wymagany poziom świadczonych usług medycznych,
h) oferowany ambulans wraz ze sprzętem medycznym musi spełniać wymagania norm PN EN 1789+A2:2015 (w zakresie ambulansu typu C) i PN EN 1865 -. Pojazd fabrycznie nowy.
2. Wykonana adaptacja pojazdu pod ambulans nie może powodować ograniczeń praw wynikających z fabrycznej gwarancji.
3. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonego ambulansu.
4. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia następujące dokumenty: Kartę gwarancyjną w języku polskim, Instrukcję użytkowania w języku polskim, wykaz autoryzowanych punktów serwisowych oraz warunki świadczenia usług przez punkty serwisowe, paszporty techniczne sprzętu medycznego, dokumentacje dot. Zabudowy przedziału medycznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114100-0 - Pojazdy pogotowia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192160-1 - Nosze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 548659,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 548659,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 548659,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RATOWNIK-AMBULANSE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142266558
7.3.4) Miejscowość: Lesznowola
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RATOWNIK-AMBULANSE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
RATOWNIK-AMBULANSE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 548659,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1335L na odcinku Kopina - Niedźwiadka
- Przebudowa ul. Partyzantów (102449L) i ul. Sienkiewicza (102477L) w m. Łuków
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1312L na odcinku Celiny - Krynka - Gręzówka - Łuków
- Przebudowa i modernizacja SOR w ramach projektu pn.: Przebudowa, modernizacja oraz doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ w Łukowie
- Dostawa materiałów brukarskich
- Wykonanie nawierzchni bitumicznej wybranych odcinków dróg
więcej: przetargi w Łukowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.