eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała"Wykonanie wymiany systemu przywoławczego w budynku Domu Pomocy Społecznej "Dom Nauczyciela" przy ul. Pocztowej 14a w Bielsku-Białej".



Ogłoszenie z dnia 2024-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie wymiany systemu przywoławczego w budynku Domu Pomocy Społecznej "Dom Nauczyciela" przy ul. Pocztowej 14a w Bielsku-Białej”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181741

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.bielsko-biala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://um-bielsko.logintrade.net/zapytania_email,175078,d6959b99b3ee2c5b69e8f97d936c6f2c.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie wymiany systemu przywoławczego w budynku Domu Pomocy Społecznej "Dom Nauczyciela" przy ul. Pocztowej 14a w Bielsku-Białej”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aea58249-b1be-4007-a6fd-a2012419c47b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539871

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048636/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Roboty remontowe w Domu Pomocy Społecznej "Dom Nauczyciela" przy ul. Pocztowej 14a

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497627

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.69.2024.AB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 292682,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej, pełnobranżowej, pełnozakresowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego, zgłoszeniem wykonania robót niewymagających pozwolenia na budowę lub w razie konieczności uzyskaniem pozwolenia na budowę, wykonaniem wszelkich robót budowlanych, uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie (o ile będzie to konieczne) dla zadania inwestycyjnego realizowanego w systemie „zaprojektuj i wybuduj” pn.: ”Wykonanie wymiany systemu przywoławczego w budynku Domu Pomocy Społecznej „Dom Nauczyciela” przy ul. Pocztowej 14a w Bielsku-Białej.”
Szczegóły zgodnie z SWZ wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 260 ustawy Pzp, Zamawiający zawiadamia
o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego
w trybie podstawowym bez negocjacji.

Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostaje unieważnione, ponieważ zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne:
W wyznaczonym terminie, tj. do dnia 27.09.2024 r., do godz. 09:00 do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta od Wykonawcy „SKULSKI - Usługi Instalacyjne" Grzegorz Skulski,
ul. Biwakowa 12, 43-330 Stara Wieś. Zamawiający odrzucił ofertę ww. Wykonawcy
na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy”, w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp:
„W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym”.
W postępowaniach poniżej progów unijnych brak podpisu kwalifikowanego, zaufanego lub osobistego skutkować będzie odrzuceniem takiej oferty. Dokonanie czynności bez zachowania wymogu formy zastrzeżonej przez ustawę pod rygorem nieważności, stanowi wadę tej czynności prawnej, która polega na niewywołaniu przez czynność zamierzonych skutków prawnych związanych z jej dokonaniem (nieważność bezwzględna).Tym samym niepodpisanie oferty w wymaganej formie lub nieprawidłowe złożenie podpisu pod ofertą powoduje w konsekwencji, że oferta podlega odrzuceniu na podst. art. 226 ust. 1 pkt 3 Pzp.
Wykonawca złożył ofertę w postępowaniu za pośrednictwem Platformy Przetargowej Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej w terminie określonym przez Zamawiającego
w Specyfikacji Warunków Zamówienia, przy czym nie została ona opatrzona wymaganym ważnym podpisem elektronicznym, tj.: podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W toku badania oferty wraz z załącznikami stwierdzono, że pliki pdf. zawierające: Formularz ofertowy oraz Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wydruk zaświadczenie CEiDG, nie zostały opatrzony elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Złożenie oferty nie opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest uchybieniem nieusuwalnym i stanowi o niezachowaniu, wymaganej przepisami Pzp pod rygorem nieważności formy złożenia oferty, a w konsekwencji
o nieważności złożonej oferty. Brak tego podpisu wyklucza możliwość uznania oferty
za oświadczenie woli.
W związku z powyższym, oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, na podstawie
art. 226 ust.1 pkt 3, jako niezgodna z ustawą Pzp tzn. nie została opatrzona ani kwalifikowanym podpisem elektronicznym ani podpisem zaufanym ani podpisem osobistym.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 375327,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375327,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.