Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00470151/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sezonowej obsługi kotłowni na paliwo stałe w obiektach administrowanych przez 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu - kotłownia w bud. nr 401 w Biedrusku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302067654
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bukowska 34
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-811
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 261 574 802
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 14wog.zamowienia@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
: https://portal.smartpzp.pl/14wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa sezonowej obsługi kotłowni na paliwo stałe w obiektach administrowanych przez 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu - kotłownia w bud. nr 401 w Biedrusku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11e9472a-d3c1-4c52-b79b-e3c149f04a13
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539877
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00083913/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Usługa sezonowej obsługi kotłowni na paliwo stałe w obiektach administrowanych przez 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu w bud nr 401 w Biedrusku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00470151
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 31/z/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 362244,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa kotłów kotłowni sezonowej na paliwo stałe wraz z instalacjami i urządzeniami pomocniczymi przynależnymi do kotłowni i sieci celem zapewnienia dostawy energii cieplnej, ciepłej wody i pary technologicznej do odbiorców przyłączonych do tych sieci zlokalizowanych w obiektach:
Kotłownia wodna w bud nr 401 (paliwo: węgiel) – poligon Biedrusko.
2. Szczegółowy zakres obsługi i konserwacji kotłów i kotłowni określają: dokumentacja techniczno – ruchowa (DTR), instrukcja obsługi kotłowni, aktualne przepisy BHP i przeciwpożarowe oraz inne przepisy dotyczące obsługi i konserwacji urządzeń energetycznych, podlegających dozorowi technicznemu.
Pozostałe wymogi określa Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297118,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 462726 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297118,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Lider konsorcjum: ANN-POL INWESTYCJE 13 Spółka z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner konsorcjum: ANN-POL INWESTYCJE 12 Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543192094
7.3.3) Ulica: Łączna 2/Ł
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-940
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANN-POL INWESTYCJE 13 SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ANN-POL INWESTYCJE 13 SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297118,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-258.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa odczynników dla Laboratorium nr 2
- Remont pomieszczenia w żłobku Kalinka- placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Zakup samochodu osobowego dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- ZP3/2787/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części
- Materiały opatrunkowe dla pacjentów hospitalizowanych w Wielospecjalistycznym Szpitalu Miejskim im. J.Strusia w Poznaniu
- AN/ZP/110/24 Wykonanie usługi termomodernizacji 4 kortów tenisowych Centrum Sportu Politechniki Poznańskiej wraz z wykonaniem usługi naprawy powłoki górnej części dachu kortu nr 4.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEGLĄDY TECHNICZNE, KONSERWACJA I SERWIS URZĄDZEŃ KLIMATYZACJI I WENTYLACJI ZLOKALIZOWANYCH W TEATRZE POLSKIM W SZCZECINIE
- Serwis i konserwacja węzłów cieplnych i kotłowni w budynkach Oddziału ZUS w Szczecinie i terenowych jednostkach organizacyjnych
- Całodobowa obsługa wymiennikowni, przepompowni kondensatu i węzłów redukcyjnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- ZP-1450-2024 Kompleksowa całoroczna obsługa urządzeń kotłowni i obiektów z nią związanych
więcej: Obsługa instalacji grzewczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.