eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie robót budowlanych dla zadania: Rozbudowa technicznych urządzeń wspomagających utrzymanie właściwej temperatury w obiekcie wojskowym - II piętro budynku nr 4 w kompleksie wojskowym Cytadela



Ogłoszenie z dnia 2024-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dla zadania: Rozbudowa technicznych urządzeń wspomagających utrzymanie właściwej temperatury w obiekcie wojskowym – II piętro budynku nr 4 w kompleksie wojskowym Cytadela

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stołeczny Zarząd Infrastruktury

1.3.) Oddział zamawiającego: SZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013058050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jerozolimskie 97

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp.szi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szi.ron.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych dla zadania: Rozbudowa technicznych urządzeń wspomagających utrzymanie właściwej temperatury w obiekcie wojskowym – II piętro budynku nr 4 w kompleksie wojskowym Cytadela

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a743fa9-d345-40bd-8bda-f70bbd3192ad

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539911

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00243812/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa technicznych urządzeń wspomagających utrzymanie właściwej temperatury w obiekcie wojskowym - II pietro budynku nr 4 w kompleksie wojkosywm Cytadela

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szi

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szi

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenia, o których mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, oraz
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy PZP, przedmiotowe środki dowodowe,
pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art.
18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2023 r. poz.
57).
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy https://portal.smartpzp.pl/szi, w miejscu
ogłoszenia postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stołeczny Zarząd Infrastruktury
Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa;
 inspektorem ochrony danych osobowych w Stołecznym Zarządzie Infrastruktury jest Pani Małgorzata SZOSTAK tel. 261-849-386;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO
w celu związanym z zamówieniem publicznym/ realizacją umowy tj. w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością negocjacji na wykonanie robót budowlanych dla zadania: Rozbudowa technicznych urządzeń wspomagających utrzymanie właściwej temperatury w obiekcie wojskowym – II piętro budynku nr 4 w kompleksie wojskowym Cytadela – Sprawa 59/01823/2024;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa PZP”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych jednakże skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 59/01823/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 252430,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe i kompletne wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego nr 01823 „Rozbudowa technicznych urządzeń wspomagających utrzymanie właściwej temperatury w obiekcie wojskowym – II piętro budynku nr 4 w K-0009 Cytadela”.
 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru przedmiotowego zadania określają:
• Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 12 do SWZ)
• pozostałe załączniki SWZ
 Gwarancja i rękojmia:
Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – 60 miesięcy od daty podpisania Protokołu odbioru.
Wymagany okres rękojmi na wykonane roboty budowlane – 60 miesięcy od daty spisania Protokołu odbioru końcowego.
Serwis gwarancyjny i konserwacja – 12 miesięcy począwszy od dnia spisania Protokołu odbioru.
Gwarancja na wbudowane urządzenia - zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta urządzeń (bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia spisania Protokołu komisyjnego odbioru końcowego).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

7.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w niniejszym postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający żąda aby Wykonawca posiadał:
Zamawiający nie określa warunków w niniejszym postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca ma być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto.
W przypadku kiedy wartość dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia zostanie podana w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia
o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca ma wykazać, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na montażu instalacji klimatyzacji na kwotę co najmniej 200 000,00 zł brutto (każda).
W przypadku podania kwot w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty
z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
b) Wykonawca musi dysponować:
 kierownikiem budowy, kierownikami branżowymi posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w specjalnościach:
- konstrukcyjno-budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
Kierownik budowy, kierownicy robót branżowych winni posiadać aktualne zaświadczenia z właściwego Oddziału Izby Architektów lub Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby i opłacania wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej.
 Wykonawca jest zobowiązany, zgodnie z art. 42 Prawa budowlanego, zapewnić objęcie kierownictwa budowy lub określonych robót budowlanych przez osobę posiadająca uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności i spełniającą wymóg art. 37c Ustawy z dnia 31.07.2003r. o Ochronie zabytków i opiece nad zabytkami - minimum 1 osoba (Wykonawca zobowiązuje się do skierowania do kierowania robotami budowanymi osoby, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa Budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SWZ (tymczasowo zastępujące wymagane podmiotowe środki dowodowe). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na dzień składania ofert. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności
w formie elektronicznej (tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP składają odrębnie:
- Wykonawca, każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; w takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
- podmiot udostępniający zasoby na zasadach art. 118 ustawy PZP; w takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby;
- podwykonawcy, na których zasobach Wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu; w takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podwykonawcy.
2.Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji (Załącznik nr 18 do SWZ) - oddzielnie składa lider, partner konsorcjum, każdy ze wspólników spółki cywilnej, podmiot udostępniający zasoby, podwykonawca;
3. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 4 do SWZ) - oddzielnie składa lider, partner konsorcjum, każdy ze wspólników spółki cywilnej, podmiot trzeci.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument potwierdzający ubezpieczanie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł.
W przypadku kiedy wartość dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia zostanie podana w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu
w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu zamieszczenia ogłoszenia
o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia,
w którym NBP opublikuje ww. informacje;
2. Wykaz robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na montażu instalacji klimatyzacji na kwotę co najmniej 200 000,00 zł brutto (każda) wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (Załącznik nr 3 do SWZ).
W przypadku podania kwot w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji
o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje;
3. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 5 do SWZ);
4. Oświadczenie dotyczące kierownika budowy, kierowników branżowych
o posiadaniu przez nich uprawnień budowlanych oraz oświadczenie o posiadaniu aktualnego zaświadczenia z właściwego Oddziału Izby Architektów lub z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby i opłacanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej a także oświadczenie dla kierownika robót budowlanych w odpowiedniej specjalności (minimum 1 osoba) o spełnianiu wymagań do wykonywania prac konserwatorskich przy obiektach zabytkowych zgodnie z ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, o których mowa w art. 37 c Prawo budowlane (Załącznik nr 6 do SWZ);

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W przypadku gdy Wykonawca oświadczy, że w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zastosuje materiały lub urządzenia zgodnie z dokumentacją przetargową nie jest zobowiązany do złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
W przypadku gdy Wykonawca oświadczy, że w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zastosuje materiały lub urządzenia równoważne zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe np. karty katalogowe urządzeń zawierających ich dane techniczne, parametry.
Wskazanie przez Wykonawcę materiałów lub urządzeń równoważnych bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcy do przedstawienia brakujących dokumentów.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SWZ);
3. Uproszczone kosztorysy ofertowe wraz z tabelami elementów scalonych wygenerowanymi przez program kosztorysowy.
4. Oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 10 do SWZ).
6. Oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę (Załącznik nr 11 do SWZ).
10. Oświadczenie dot. obowiązkowej wizji lokalnej (Załącznik nr 15)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium wysokości 3 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert.
2. Wniesione wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą.
8. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski (PLN)
i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form.
Szczegółowe wymagania dotyczące wadium zawarte są w rozdziale X SWZ Sprawa 59/01823/2024

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Zaleca się aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo może być udzielone
w szczególności:
a) łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument),
b) oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców).
W każdym jednak przypadku w treści dokumentu pełnomocnictwa zaleca się wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, udzielających pełnomocnictwa oraz złożyć dokument wraz z ofertą.
3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenie dokonywane będą wyłącznie
z pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązani są przed podpisaniem umowy zawrzeć konsorcjum w formie cywilno-prawnego porozumienia. Przed zawarciem umowy Zamawiający może żądać kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
4. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego każdy
z Wykonawców występujących wspólnie (lider, partner/rzy konsorcjum, każdy
z partnerów spółki cywilnej) musi oddzielnie złożyć:
a) oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić dowód potwierdzający, że żaden
z Wykonawców występujących wspólnie (lider, partner konsorcjum, każdy
z partnerów spółki cywilnej) nie podlegają wykluczeniu oraz każdy z nich spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępując wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe;


b) oświadczenie z którego wynika jakie roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy;
c) Oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 10 do SWZ);
d) Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności lub przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. z 2020 r. poz. 1076 i 1086) (Załącznik nr 4 do SWZ);
e) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 18 do SWZ);
5. Dokumenty, o których mowa w pkt 4 lit. d) i e) Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta będzie najwyżej oceniona.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7. W przypadku, o którym mowa w pkt 6, Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (Załącznik nr 16 do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1. Zamawiający może udzielić Wykonawcy zaliczek na poczet wykonania Przedmiotu Umowy (dalej „Zaliczka/ Zaliczki”) w wysokości nie większej niż 75% wartości Wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku umów zawieranych na okres dłuższy niż 12 miesięcy na podstawie art. 420 pkt 1 ustawy PZP.

Szczegółowe informację na temat zaliczek zawiera par. 8 wzoru umowy.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy PZP przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy oraz SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian (zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy PZP) postanowień zawartych umowy w następujących przypadkach:
4.1. zmiany danych Wykonawcy takich jak zmiana nazwy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego) siedziby, adresu, numeru konta bankowego, wynikające ze zmian wpisów
w ewidencji działalności gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego;
4.2. zmiany przedstawicieli Stron i osób upoważnionych - w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych m.in. takich jak choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy, zmiana pełnomocnictwa do nadzorowania
i koordynowania realizacji Umowy;
4.3. zmiany Podwykonawcy lub wprowadzenie nowego Podwykonawcy, rezygnacji z podwykonawstwa, zmiany zakresu podwykonawstwa - pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje i wyda zgodę na zmianę Podwykonawcy na zasadach określonych w § 16 Umowy,
w przypadku gdy otrzyma potwierdzenie rozliczenia się Wykonawcy z poprzednim Podwykonawcą;
4.4. zmiany Wykonawcy - gdy nowy wykonawca zastępujący dotychczasowego spełnia wymagania Zamawiającego wynikające z udzielonego zamówienia;
4.4.1. połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub sukcesji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;
4.4.2. przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.
4.5. zmiany finansowania Przedmiotu Umowy na skutek ewentualnego braku płynności finansowania robót lub zmiany wielkości limitu finansowego określonego w zatwierdzonym Centralnym Planie Inwestycji Budowlanych Ministerstwa Obrony Narodowej na dany rok budżetowy, tj. zmian, które nastąpiły po dniu zawarcia umowy;
4.6. zmiany wysokości Wynagrodzenia, warunków płatności i terminu wykonania Przedmiotu Umowy w przypadku:
4.6.1. wstrzymania Prac bądź części Prac przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Termin wykonania umowy może ulec zmianie o okres nie dłuższy niż okres wstrzymania robót budowlanych;
4.6.2. wystąpienia Siły Wyższej lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należnej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonaniu Przedmiotu Umowy spowodowane przez osobę trzecią – o czas działania Siły Wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków jej działania oraz usunięcia przeszkód, także w zakresie wysokości Wynagrodzenia;
4.6.3. zmian w zakresie rzeczowym Przedmiotu Umowy, które warunkują wykonanie całości zamówienia (w tym zmian materiałowych), wykonania zamiennych bądź zwiększających zakres zadania robót, wynikających z narad technicznych, inwentaryzacji stanu istniejącego
4.6.4. wykonanie robót dodatkowych, zamiennych, koniecznych do prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy;
4.6.5. konieczności skoordynowania robót budowlanych z innymi inwestycjami realizowanymi na terenie Kompleksu;


Ze względu na ograniczona ilość miejsca Zamawiający informuję, że pełne dane dot. rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajdują się w SWZ oraz we wzorze umowy do niniejszego postępowania umieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/szi

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-28 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Ze względu na ograniczona ilość miejsca Zamawiający informuję, że pełne dane dotyczące niniejszego postępowania są
umieszczone na stronie internetowej Zamawiającego - https://platformazakupowa.pl/pn/szi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.