eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraZAGOSPODAROWANIE TERENU NA CELE REKREACYJNO - WYPOCZYNKOWE DLA MIESZKAŃCÓW - "BRZOZOWY ZAKĄTEK NA ZABOBRZU" W JELENIEJ GÓRZE



Ogłoszenie z dnia 2024-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZAGOSPODAROWANIE TERENU NA CELE REKREACYJNO – WYPOCZYNKOWE DLA MIESZKAŃCÓW - „BRZOZOWY ZAKĄTEK NA ZABOBRZU” W JELENIEJ GÓRZE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 75 75 46 390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAGOSPODAROWANIE TERENU NA CELE REKREACYJNO – WYPOCZYNKOWE DLA MIESZKAŃCÓW - „BRZOZOWY ZAKĄTEK NA ZABOBRZU” W JELENIEJ GÓRZE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a9f2d4a-0ae2-4617-93c6-69123f34c378

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539980

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00088502/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 "Brzozowy zakątek na Zabobrzu - miejscem do rekreacji i wypoczynku dla mieszkańców" .

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482611

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.48.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu na cele rekreacyjno – wypoczynkowe dla mieszkańców - „Brzozowy zakątek na Zabobrzu” w Jeleniej Górze.
Planowana inwestycja realizowana będzie w Jeleniej Górze przy ul. Kilara, działka nr 3/14, obręb 0060, AM 36.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez: DFE EKORAJ Sp. z o.o. ul. J.E Purkyniego 1, 50-155 Wrocław.
Zamówienie realizowane jest w ramach Jeleniogórskiego Budżetu Obywatelskiego na rok 2024 jako zadanie pn.: „Brzozowy Zakątek na Zabobrzu – miejscem do rekreacji i wypoczynku dla mieszkańców”.

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
1. Roboty przygotowawcze:
1) oczyszczenie terenu z kamieni, śmieci pod plac budowy w obrębie inwestycji,
2) oznaczenie i zabezpieczenie terenu budowy.
2. Geodezyjne wytycznie projektowanych elementów przedsięwzięcia:
1) miejsca pod wejścia na teren inwestycji o nawierzchni tłuczniowej,
2) miejsca przewidziane pod lokalizację paleniska i grilli,
3) miejsca pod lokalizację altan biesiadnych,
4) oznaczenie i wytyczenie miejsc zamontowania elementów wyposażenia terenu, takich jak: leżaki, ławki, tablice, ławostoły.
3. Usunięcie w wyznaczonych miejscach warstwy urodzajnej ziemi.
4. Zabezpieczenie istniejącej zieleni w obrębie planowanej inwestycji.
5. Wykonanie wejść o nawierzchni tłuczniowej z drogi interwencyjno-ewakuacyjnej na teren objęty inwestycją:
1) wykonanie korytowania pod nawierzchnię i obrzeża wejść na teren,
2) wyprofilowanie dna wykopów,
3) montaż ław i obrzeży betonowych,
4) wykonanie warstw nawierzchni i ich zagęszczenie i utwardzenie.
6. Wykonanie miejsc wyznaczonych na ognisko oraz grile o nawierzchni piaszczysto-gliniastej, ograniczonych obrzeżami betonowymi:
1) wykonanie korytowania w wymienionych miejscach dla osadzenia obrzeży oraz nawierzchni,
2) wykonanie fundamentowania pod grile i palenisko,
3) wymurowanie ścian paleniska i grili z kamienia twardego na zaprawie szamotowej ognioodpornej,
4) wypełnienie palenisk piaskiem i tłuczniem,
5) zamocowanie rusztów metalowych,
6) osadzenie obrzeży przy miejscach biesiadowania,
7) wykonanie podłoża i warstwy nawierzchni, zagęszczenie i utwardzenie.
7. Przygotowanie miejsc ustawienia altan biesiadnych – kompletne elementy do zmontowania na terenie inwestycji:
1) wykonanie wykopów pod fundamenty altan (zgodnie z wytycznymi Producenta),
2) wykonanie betonowych fundamentów altan (zgodnie z wytycznymi Producenta) dla zakotwienia słupów konstrukcji altan,
3) montaż drewnianych altan w formie wiat na rzucie prostokąta, z pokryciem dachówką bitumiczną w kolorze zielonym,
4) zamontowanie we wnętrzu altan biesiadnych drewnianych ławostołów,
5) wyrównanie, utwardzenie gruntu w obrębie altan, tworzącego ich podłogę.
8. Dostawa i montaż elementów wyposażenia:
1) stanowiska do grillowania – 6 szt.,
2) zestaw zawierający stół i dwie ławki (drewniane ławostoły) – 9 zestawów,
3) drewniane ławki z oparciem – 8 szt.,
4) drewniane zadaszone wiaty (altany biesiadne) – 3 szt.,
5) drewniane leżaki – 8 szt.,
6) tablice informacyjne z regulaminem korzystania ze strefy rekreacji – 3 szt.,
treść regulaminu Zamawiający ustali z Wykonawca w trakcie realizacji inwestycji
7) kosze do segregacji odpadów – 6 szt.
9. Uporządkowanie terenu po wykonaniu prac.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym w załącznikach do opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

44112100-9 - Wiaty

39113600-3 - Ławki

39142000-9 - Meble ogrodowe

39121200-8 - Stoły

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 377610,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 935726,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 377610,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KÓŁKO ROLNICZE W SIEDLĘCINIE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110155801

7.3.3) Ulica: Lwówecka nr 24

7.3.4) Miejscowość: Siedlęcin

7.3.5) Kod pocztowy: 58-508

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 377610,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.