eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna"Zimowe i letnie utrzymanie dróg powiatowych na terenie MiGU Muszyna"



Ogłoszenie z dnia 2023-12-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zimowe i letnie utrzymanie dróg powiatowych na terenie MiGU Muszyna”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893061

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 31

1.5.2.) Miejscowość: Muszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 4714009

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zimowe i letnie utrzymanie dróg powiatowych na terenie MiGU Muszyna”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c37c344f-8385-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539989

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056962/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.2 Zimowe i letnie utrzymanie dróg powiatowych na terenie MiGU Muszyna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493946

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.33.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2435162,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zimowe i letnie utrzymanie dróg powiatowych na terenie MiGU Muszyna” dotyczące utrzymania następujących dróg powiatowych:
a) 1513 K Powroźnik - Tylicz, w km 0+000 – 4+016,
b) 1514 K Muszyna – Leluchów – granica państwa,
c) 1515 K Muszyna ul. Kościuszki,
d) 1516 K Muszyna ul. Polna – Złockie,
e) 1517 K Żegiestów – Szczawnik – Muszyna: ul. Zazamcze.
2. Zamówienie będące przedmiotem niniejszej umowy obejmuje wykonywanie usług w zakresie:
a) letniego utrzymania dróg (zwanego dalej: LUD) obejmującego w szczególności: oczyszczanie nawierzchni dróg i chodników, koszenie traw (w tym ręczne dokaszanie przy znakach, słupach i tablicach) oraz usuwania drobnych zakrzaczeń z poboczy dróg,
b) zimowego utrzymania dróg i chodników (zwanego dalej: ZUD) obejmującego usuwanie śniegu z jezdni i chodników, zapobieganie powstawaniu, likwidowanie oraz łagodzenie śliskości zimowej.
3. Zimowe utrzymanie obejmuje:
a) odśnieżanie jezdni na całej szerokości, zgodnie ze standardami zimowego utrzymania dróg, stanowiącymi załącznik nr 1 do umowy,
b) zwalczanie śliskości zimowej według zaistniałych potrzeb wynikających z warunków atmosferycznych poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów niechemicznych uszorstniających.
c) wywóz nagromadzonego śniegu i lodu z poboczy, chodników w miejsce wskazane przez Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego,
d) pozimowe doczyszczanie drogi i chodników gminnych, a w szczególności zebranie nagromadzonych nieczystości w tym użytych materiałów podczas prowadzonej akcji ZUD,
4. Letnie utrzymanie (LUD) obejmuje:
a) obustronne mechaniczne zamiatanie ulic i chodników zamiatarką chodnikowo-uliczną, w zależności od potrzeb oraz wskazań Zamawiającego,
b) mechaniczne koszenie poboczy dróg powiatowych w tym ręczne dokaszanie przy znakach, słupach i tablicach
c) usuwanie drobnych zakrzaczeń i pojedynczych samosiejów,
d) porządkowanie i utylizację powstałych w wyniku prowadzonych prac odpadów organicznych.
5. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia prac na zasadach i warunkach określonych w niniejszym zaproszeniu oraz załącznikach stanowiących jego integralną część, a w szczególności do:
a) przestrzegania przepisów bhp i p.poż.,
b) zapewnienia bieżącej łączności telefonicznej,
c) współpracy ze służbami Zamawiającego,
d) uzgadniania zakresów wykonywania usług,
e) staranności przy realizacji zamówienia, rozumianej jako staranność profesjonalisty w działalności objętej zamówieniem,
f) utrzymania dróg w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych,
g) zabezpieczenia, oznakowania pojazdów i sprzętu przez cały czas trwania realizacji zadania oraz dbanie o prawidłowy stan techniczny.
6. Wykonawca oświadcza, że w celu realizacji przedmiotu umowy zapewni odpowiednie zasoby techniczne oraz personel posiadający zdolności, doświadczenie, wiedzę oraz wymagane uprawnienia, w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu umowy:
a) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić warunki bezpieczeństwa oraz oznakować pojazdy samochodowe zgodnie z warunkami wynikającymi z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
b) Osoba świadcząca usługę, jest obowiązana posiadać wymagane prawem kwalifikacje do prowadzenia pojazdów, a także ubezpieczyć się od odpowiedzialności cywilnej.
c) Wykonawca zobowiązuje się do zapobiegania powstawaniu, łagodzeniu i likwidacji śliskości zimowej materiałami zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.
d) Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie realizacji przedmiotu umowy wszystkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego.
7. W zakresie ZUD Wykonawca oświadcza, iż wymagane prace wykonywane będą w standardzie zimowego utrzymania dróg według załącznika nr 1 do umowy oraz zobowiązuje się do powołania i utrzymywania służby dyżurnej od momentu pierwszego wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, aż do wiosennego ich ustąpienia.
8. Wykonawca zobowiązuje się do powołania własnych służb dyżurnych.
9. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy tj. wszystkie czynności nim objęte, w terminie do 4 lat liczonych od dnia zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do 31.10.2027 r.
10. Zamawiający na każdym etapie prowadzenia przez Wykonawcę zadań w zakresie letniego utrzymania oraz akcji zimowego utrzymania i ochrony drogi zastrzega sobie prawo do pełnej kontroli dokumentacji oraz sprzętu i placów składowania materiałów i surowców, a także sposobów i prawidłowości prowadzenia prac.
11. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
12. Wywóz i utylizacja odpadów organicznych odbywa się na koszt Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o ul. Piłsudskiego 128 33-370 Muszyna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490510448

7.3.4) Miejscowość: Muszyna

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2629976,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2023-12-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.