Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-28
Więcbork: Dostawa 2 szt ambulansów typu C oraz dostawa i montaż wyposażenia 2 ambulansów typu C dla Szpitala Powiatowego NZOZ w Więcborku.
Numer ogłoszenia: 20053 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Novum-Med Sp. z o.o. , ul. Mickiewicza 26, 89-410 Więcbork, tel. 0-52 3896231, 3896237, faks 0-52 3897263.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-wiecbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 2 szt ambulansów typu C oraz dostawa i montaż wyposażenia 2 ambulansów typu C dla Szpitala Powiatowego NZOZ w Więcborku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 szt ambulansów typu C oraz dostawa i montaż wyposażenia 2 ambulansów typu C dla Szpitala Powiatowego NZOZ w Więcborku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.21 - Karetki 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące : 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2. posiadania wiedzę i doświadczenie, 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia...
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres Wykonawcy, potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania odpowiada profilowi dostaw objętych postępowaniem. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - Oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w.w. dokument składa każdy z Wykonawców składający ofertę wspólną. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i art. 24 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik Nr 1 do niniejszej siwz. W przypadku składania oferty wspólnej w. w. oświadczenie składa Pełnomocnik. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, zgodnie z warunkiem określonym w pkt.2. jeżeli Wykonawca wskaże inne podmioty. W przypadku składania oferty wspólnej w. w. oświadczenie składa Pełnomocnik. 4.Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 4.1 Podpisany i wypełniony formularz oferty - załącznik 2. 4.2 Opis oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający spełnienie wymagań technicznych określonych w załączniku 3 SIWZ wraz z wymaganymi w tych załącznikach dokumentami ( w opisie należy podać markę i model oferowanych ambulansów ) - załącznik Nr 3. W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 4.3. Wypełniona i podpisana Specyfikacja zamówienia załącznik nr 4. W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 4.4. Wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 5, jeżeli Wykonawca zamierza wykonywać zamówienie z udziałem podwykonawców składa wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 5. W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jeden formularz oferty, jedno o świadczenie, jedne warunki graniczne. 4.5. Deklaracje zgodności / certyfikaty CE/ wpisy do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych wystawione zgodnie obowiązującymi przepisami. 4.6. Świadectwo homologacji oferowanych ambulansów wydane na podstawie przepisów aktualnie obowiązujących. 5. Wymienione powyżej dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii. Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). Pełnomocnictwo należy bezwzględnie złożyć w formie oryginału, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jedno pełnomocnictwo..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital-wiecbork.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: NOVUM - MED Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 26, 89-410 Więcbork..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2010 godzina 13:00, miejsce: NOVUM - MED Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 26, 89-410 Więcbork - sekretariat Zarządu / budynek D /.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nr WND-POIS.12.01.00-00-002/08 pn. Zakup ambulansów na potrzeby zespołów ratownictwa medycznego Szpitala Powiatowego im. dr A. Gacy i dr J. Łaskiego NZOZ w Więcborku. W ramach działania 12.1. Rozwój systemu ratownictwa medycznego priorytetu XII Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013..
INNE PRZETARGI WIĘCBORK
więcej: przetargi WIĘCBORK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EZ/253/2024/UG Zakup i dostawa respiratorów dla potrzeb Klinicznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- modernizacja Oddziału Kardiologii Wielospecjalistycznego Szpitala w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - kaniula obwodowa, system do naprawy zastawki mitralnej, zestawy do przetoczeń
- Dostawa ambulansu dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.