eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dworek › "ZAKUP FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO DO PRZEWOZU PACJENTÓW"



Ogłoszenie z dnia 2023-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„ZAKUP FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO
DO PRZEWOZU PACJENTÓW”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK DLA OSÓB UZALEŻNIONYCH SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "NOWY DWOREK"

1.3.) Oddział zamawiającego: Nowy Dworek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001286406

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 46

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dworek

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 38 101 67

1.5.8.) Numer faksu: 68 38 101 67 wew.11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nowydworek.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nowydworek.com/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5b72ec7b-8aa1-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ZAKUP FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO
DO PRZEWOZU PACJENTÓW”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b72ec7b-8aa1-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00540032

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00475446/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 „ZAKUP FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO DO PRZEWOZU PACJENTÓW”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511838

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 10/ZP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 240000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego do przewozu pacjentów, rok produkcji nie starszy niż 2023, zgodnie z poniższymi wymaganiami . Ilość 1 szt.

Nazwy i kody zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 34110000-1.


Wymagane przez Zamawiającego parametry minimalne:
1 Typ samochodu: osobowy,
fabrycznie nowy,
rok produkcji nie straszy niż 2023

2 Typ nadwozia: Bus
3 Napęd: Przedni lub tylny
4 Liczba drzwi: minimum 5
5 Liczba miejsc: 9
6 Kierownica po lewej stronie: TAK
7 Silnik: Diesel
8 Lakier i kolor nadwozia: Lakier metalizowany
9 Pojemność skokowa silnika (cm3): od 1900 do 2000
10 Moc silnika: minimalne 120 KM
11 Średni poziom emisji CO2: 205 g/km, norma emisi spalin EURO6AP
12 Układ kierowniczy ze wspomaganiem: TAK
13 Skrzynia biegów: manualna lub automatyczna, minimum 6 stopniowa
14 System wspomagania:
A) Zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania
B) Stabilizacja toru jazdy
C) Czujniki parkowania z przodu i tyłu
D) Czujnik świtała i deszczu
15 System kontroli:
A) Awaryjnego hamowania
B) System start stop
C) Kamera cofania
16 Lusterka zewnętrzne:
A) Elektrycznie sterowane
B) Podgrzewane
17 Szyby boczne: elektrycznie sterowane z przodu
18 Podłokietnik: TAK z przodu dla kierowcy
19 Fotel kierowcy: tak z regulacją wysokości i kąta nachylenia oparcia, podparcie lędzwiowe
20 Regulacja kolumny kierownicy: dwie płaszczyzny (odległość i wysokość)
21 Poduszka powietrzna: dla kierowcy
22 Pasy bezpieczeństwa z tyłu i przodu 3 punktowe
23 Centralny zamek sterowany pilotem
24 Zabezpieczenia: immobilizer
25 Przyciemniane szyby tylne i tylne boczne
26 Klimatyzacja: manualna lub automatyczna
27 Reflektory: dzienne, mijania i drogowe halogenowe lub w technologi LED
28 Sygnalizator niezapiętych pasów bezpieczeństwa: tak
29 Koło zapasowe pełnowymiarowe
30 Drzwi boczne tylne (otwierane przesuwnie, po obu stronach pojazdu)
31 Dodatkowe wyposażenie: gaśnica, trójkąt ostrzegawczy

32 Termin dostawy: do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTO HANDEL PAWEŁ KUJAWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 634163435

7.3.3) Ulica: ul. Gdańska 130

7.3.4) Miejscowość: Gniezno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.