eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZaleszanyZagospodarowanie przestrzeni publicznej na terenie gminy Zaleszany



Ogłoszenie z dnia 2024-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na terenie gminy Zaleszany

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZALESZANY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409146

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 16

1.5.2.) Miejscowość: Zaleszany

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-415

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158459419

1.5.8.) Numer faksu: 158459424

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zaleszany.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaleszany.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a68f85fb-0d16-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na terenie gminy Zaleszany

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a68f85fb-0d16-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00540068

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046202/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na terenie gminy Zaleszany

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00317677

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKM.272.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenów publicznych na terenie gminy Zaleszany przy Domu Ludowym w miejscowości Obojna, na działce nr. ewid. 376/5, zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik do SWZ.
Zadanie polega na wykonaniu placu zabaw od podstaw – dostawa i montaż nowych urządzeń zabawowych wraz z nawierzchnią bezpieczną piaskową pod urządzeniami, oraz ogrodzeniem placu zabaw o wysokości 90 cm i wyposażeniem placu zabaw (ławka, kosz na śmieci, stojak rowerowy) wraz z utwardzeniem części działki z przeznaczeniem dla miejsc postojowych dla samochodów osobowych.
Nowe urządzenia zabawowe przeznaczone są dla dzieci młodszych i starszych w przedziale wiekowym 3-14 lat.
Zestawienie urządzeń zabawowych placu zabaw:
- Huśtawka wagowa – 1 szt.
- Zestaw zabawowy – 1 szt.
- Bujak sprężynowy zabudowany (wersja dla dziewczynki) – 1 szt.
- Bujak sprężynowy zabudowany (wersja dla chłopca) – 1 szt.
- Huśtawka – 1 szt.
- Kosz do piłek – 1 szt.
- Głuchy telefon – 1 szt.
Zestawienie wyposażenia placu zabaw:
- Ławka – 1 szt.
- Kosz na śmieci – 1 szt.
- Stojak na rowery – 1 szt.
- Regulamin placu zabaw opracowany według zaleceń Zamawiającego – dokumentacja techniczna i przedmiar robót nie obejmują dostawy i montażu regulaminu placu zabaw. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie ofertowej dostawę i montaż regulaminu placu zabaw.
Zakres zadania – utwardzenie terenu:
W miejscu istniejącego utwardzenia przed budynkiem Domu Ludowego zaprojektowano utwardzenie terenu dla miejsc postojowych. Utworzono w ten sposób 7 miejsc postojowych w tym 1 dla osób niepełnosprawnych.
Szczegółowy opis/zestaw przedmiotu zamówienia (urządzenia zabawowe, urządzenia wyposażenia placu zabaw, zakres robót, zakres utwardzenia terenu) został opisany w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do SWZ.
Kolorystykę urządzeń zabawowych oraz wyposażenia placu zabaw oraz szczegółowy wygląd urządzeń zabawowych oraz wyposażenia placu zabaw oraz kolorystykę i rodzaj kostki brukowej betonowej należy uzgodnić z Zamawiającym przed przystąpieniem do realizacji zamówienia.
1.1. Zakres prac obejmuje:
- roboty ziemne i rozbiórkowe;
- roboty nawierzchniowe na placu zabaw;
- wyposażenie placu zabaw;
- ogrodzenie placu zabaw;
- roboty ogrodnicze;
- usunięcie istniejącej nawierzchni trawiastej (humusu),
- wykonanie miejsc postojowych oraz utwardzenia terenu z kostki betonowej ze spadkami w kierunku terenu zielonego,
2. Wykonawca uzyska w imieniu inwestora wszelkie niezbędne uzgodnienia i dokumenty wymagane do zawiadomienia organu o zakończeniu budowy w celu przystąpienia do użytkowania obiektu budowlanego (jeżeli dotyczy).
3. W cenie oferty należy uwzględnić obsługę geodezyjną i geotechniczną zadania, w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
4. Szczegółowy zakres prac (opis przedmiotu zamówienia) został opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, niniejszej SWZ wraz z załącznikami, wzorze umowy, oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załącznik do SWZ. Do wyceny należy przyjąć pełny zakres robót wynikający z załączonej dokumentacji projektowej.
UWAGA! Załączone przedmiary robót są materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty, a ewentualne nieujęte w nich elementy prac wynikające z projektu lub SWZ nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia.
5. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiarów robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, SWZ, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń (w tym odbioru UDT o ile jest niezbędny), koszty prac geodezyjnych i geotechnicznych, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy.
6. Wykonawca zobowiązany jest po zakończonej przebudowie placu zabaw wykonać certyfikację całego obiektu, tj. wszystkich urządzeń, nawierzchni, wyposażenia dodatkowego w celu oceny zgodności m. in. z normą dotyczącą placów zabaw PN-EN 1176 oraz nawierzchni PN-EN 1177 i norm powiązanych. Kontrola pomontażowa musi być wykonana przez akredytowaną jednostkę certyfikującą - kontrola pomontażowa musi być wykonana przez osobę kompetentną, posiadającą wymagane uprawnienia w zakresie certyfikacji wyposażenia placów zabaw. Zgodnie z PN-EN 1176-7 kontrola pomontażowa powinna być przeprowadzana przez osobę niezależną, tj. osobę kompetentną, która nie była bezpośrednio zaangażowana w montaż i nie jest odpowiedzialna za ewentualne prace naprawcze.
Zakres certyfikacji:
- wykonanie certyfikacji i odbioru całego obiektu tj. urządzeń, nawierzchni, wyposażenia dodatkowego,
- sprawdzenie poziomu bezpieczeństwa, tj. urządzeń, nawierzchni, wyposażenia dodatkowego,
- Kontrola pomontażowa powinna być przeprowadzana z użyciem specjalistycznych próbników i innych narzędzi, w tym przyrządu do badania właściwości amortyzujących nawierzchni zgodnie z PN-EN 1177,
- ocena zgodności z wymogami norm organoleptycznie oraz za pomocą próbników zgodnych z normą PN-EN 1176 oraz wykonanie dokumentacji pokontrolnej – protokołu w postaci orzeczenia technicznego.
7. Montaż urządzeń należy wykonać ściśle według instrukcji producentów – należy zwrócić uwagę na stabilność zamontowanych elementów i wykonanie fundamentów tak, aby nie stwarzały zagrożenia np. potknięciem.
8. Zamontowane wyposażenie placu zabaw musi być przeznaczone na publiczne place zabaw.
9. Zamawiający nie dopuszcza zmiany konstrukcji i materiału z jakiego wykonane są zaprojektowane elementy wyposażenia placu zabaw. W przypadku zmiany urządzeń Wykonawca zobowiązany jest dostosować wymiary nawierzchni bezpiecznej do wymagań producenta proponowanego elementu wyposażenia.
10. Urządzenia mają być zamontowane tak, aby zachowane były wymagane specyfiką urządzenia strefy bezpieczeństwa.
11. Oferowane urządzenia oraz materiały użyte do ich wykonania (np. śruby, łańcuchy, wzmocnienia) muszą posiadać wszelkie wymagane prawem certyfikaty bezpieczeństwa, atesty i dopuszczenia, potwierdzające możliwość ich bezpiecznego użytkowania.
12. Urządzenia zostaną dostarczone i rozładowane na koszt Wykonawcy.
13. Wykonawca zamontuje wymagane urządzenia oraz wykona nawierzchnie piaskowe przy użyciu własnych maszyn i urządzeń (własnych – w rozumieniu zapewnionych przez Wykonawcę), przestrzegając obowiązujących przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych obowiązujących w tej materii.
14. Oferowane urządzenia muszą posiadać certyfikaty bezpieczeństwa oraz być zgodne z PN-EN 1176 oraz PN-EN 1177.
15. Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana oraz powinna posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa.
16. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedstawić przed odbiorem certyfikaty bezpieczeństwa i zgodności z PN-EN 1176 oraz z PN-EN 1177 i norm powiązanych.
17. Po wykonaniu zadania Wykonawca uporządkuje tereny, na których wykonywana była przebudowa placu zabaw oraz tereny zajęte lub użytkowane przez Wykonawcę w związku z realizacją zadania, w tym dokona na własny koszt napraw zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów (wewnątrz i zewnątrz) i nawierzchni oraz dokona na własny koszt naprawy lub odtworzenia zniszczonych instalacji.
18. Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania ubezpieczenia OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej.
19. Zamawiający wymaga, aby podczas przebudowy placu zabaw uwzględnić wymagania osób niepełnosprawnych (w szczególności dla osób poruszających się na wózku). Infrastruktura powstała w wyniku projektu będzie dostępna dla wszystkich osób w tym osób niepełnosprawnych. Teren objęty zakresem opracowania udostępniony będzie również dla osób niepełnosprawnych. Elementy zagospodarowania terenu pozwalają na bezkolizyjne wejście do obiektu.
20. Wykonawca swoim staraniem i na swój koszt oznakuje teren wykonywania prac montażowych.
21. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć teren, na którym będą wykonywane prace przed dostępem osób trzecich, w szczególności dzieci, poprzez zastosowanie ogrodzenia panelowego.
22. W okresie obowiązywania gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów oraz ponoszenia z tego tytułu opłat za serwisowanie wbudowanych urządzeń. Koszty (opłaty) serwisowe ponoszone w okresie gwarancji i rękojmi przez Wykonawcę obejmują w szczególności: koszt dojazdu, robocizny i materiałów eksploatacyjnych.
23. Prace będą prowadzone przy czynnym obiekcie (Dom Ludowy), które w trakcie trwania prac będą użytkowane i będą na nich przebywać osoby, w szczególności użytkownicy. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu inwestycji przed dostępem osób postronnych, prowadzenia prac w sposób umożliwiający wykonywanie zadań użytkownika przez cały okres prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu nieruchomości do poprzedniej użyteczności.
24. Wykonawca zobowiązany jest do udziału w radach budowy i spotkaniach związanych z realizacją inwestycji.
25. Wykonawca ma obowiązek składowania odpadów i ich wywiezienia na składowisko odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Nadmiar gruntu z wykopów niezaliczany do odpadów niebezpiecznych Wykonawca wywiezie/zeskładuje w miejscu uzgodnionym/wskazanym przez Zamawiającego.
26. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 60 miesięcy i nie dłuższy niż 96 miesięcy. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia zamawiającemu przed podpisaniem umowy pisemnej gwarancji jakości.
27. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji.
28. Miejsce realizacji zadania: miejscowość Wólka Turebska, gmina Zaleszany, powiat stalowowolski, województwo podkarpackie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199845,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246984,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OBO ENERGY SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389287916

7.3.3) Ulica: Stanisława Trembeckiego 11a

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-234

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246984,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.