Ogłoszenie z dnia 2023-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00330567/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-02
- 2022/BZP 00379617/01 - Wynik z dnia 2022-10-06
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską oraz środków transportowych wraz z kierowcami na potrzeby obsługi Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Legnicy z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390081536
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Nowodworska 60
1.4.2.) Miejscowość: Legnica
1.4.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lpgk.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpgk.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00540082
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-12-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00540008
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 1 (Część 1) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
DOTYCZY CZĘŚCI NR 1 ZAMÓWIENIA - „Wynajem ładowarek teleskopowych wraz z obsługą operatorską na potrzeby obsługi Zakładu Zagospodarowania Odpadów przy ul. Rzeszotarskiej w Legnicy”
Rodzaj i parametry techniczne ŁADOWAREK TELESKOPOWYCH (2 szt.) będących w dysponowaniu Wykonawcy oraz zakres i ilość przewidywanych prac: 1)4.965 godzin pracy, 2)wymagania techniczne: a)waga min. 11 Mg; b)minimalna wysokość załadunku – 4,0m; c)szerokość ładowarki max. 2,6m; d)wysokość ładowarki max. 2,6m; e)ładowarka musi zapewnić wysunięcie ramienia w pozycji poziomej na odległość min 3,0m i swobodne manewrowanie łyżką w takiej pozycji; f)koła obu osi skrętne pozwalające na zawrócenie maszyny po okręgu o promieniu max. 4,5m; g)przynajmniej jedna z ładowarek musi posiadać kabinę podnoszoną zapewniającą operatorowi swobodną widoczność na wysokości min. 4m; h)szybkozłącze oraz osprzęt: -łyżka z hydraulicznie domykaną klapą ażurową o pojemności min. 2,0m³, -widły paletowe; i)zaczep z tyłu ładowarki; j)klimatyzowana kabina; k)krata lub siatka ochronna na okna z możliwością demontażu (stosowane np. przy pracy z rozdrabniarką); l)opony odporne na przebicie lub pełne; 3)przewidywany zakres robót: obsługa kompostowni (formowanie i przerzucanie pryzm, załadunek odpadów do sita obrotowego, rozdrabniarki, rozdrabniarko-mieszarki oraz załadunek i wyładunek bioreaktorów kompostowni), załadunek samochodów (w tym naczep typu „walking floor”) i kontenerów, prace w hali sortowni, załadunek odpadów betonowych do kruszarki, prace ziemne itp. 4)wyżej wymieniony zakres prac wykonywany będzie głównie przy użyciu 1 (jednej) ładowarki, która winna być w stałej dyspozycji Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia drugiej ładowarki wraz z operatorem (posiadającym uprawnienia zgodne z wymaganiami określonymi w SWZ) w ciągu 8 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego zwiększonego zapotrzebowania.
DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: 1)Podane ilości godzin pracy dla wszystkich sprzętów i środków transportu są szacunkowe. Zamawiający zastrzega, że szacunkowa ilość godzin pracy może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2)Realizacja zamówienia następować będzie w miarę zapotrzebowania. O terminie rozpoczęcia bądź kontynuowania prac Zamawiający każdorazowo powiadomi Wykonawcę. 3)Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania sprzętu i środków transportu niezbędnych do wykonywania prac w pełnej gotowości. Obowiązkiem Wykonawcy jest podstawienie sprawnego sprzętu wraz z obsługą operatorską lub środka transportu wraz z kierowcą na każde wezwanie Zamawiającego zgodnie ze zgłoszeniem. 4)Zamawiający może zgłosić zapotrzebowanie na wszystkie sprzęty i środki transportu jednocześnie. Zgłoszone zapotrzebowanie może być dzienne, tygodniowe, miesięczne lub stałe. 5)W przypadku awarii sprzętu lub środka transportu podczas wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jego naprawę lub podstawić zastępczy sprzęt wraz z operatorem lub środek transportu wraz z kierowcą na własny koszt w ciągu 4 godzin od zaistnienia zdarzenia, zgodnie z wymaganiami opisanymi przy każdym z w/w sprzętów i środków transportu. W przypadku nie podstawienia w wyżej wskazanym terminie zastępczego sprzętu lub środka transportu Zamawiającemu przysługuje prawo jego wynajęcia i wykonania prac przez inną jednostkę na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6)Zamawiający nie zapewnia minimalnego czasu pracy w okresie dobowym i miesięcznym na żadnym z w/w sprzętów i środków transportu. 7)Czas pracy dla wszystkich sprzętów i środków transportu będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika Zamawiającego poprzez zapis w wystawionym przez Wykonawcę dokumencie (np. karta pracy sprzętu). 8)Zamawiający zapewnia możliwość bezpłatnego postoju sprzętu i środków transportu będących w dysponowaniu Wykonawcy na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów przy ul. Rzeszotarskiej w Legnicy z zastrzeżeniem, iż Zamawiający nie jest zobowiązany do zabezpieczenia wykorzystywanego przez Wykonawcę sprzętu i środków transportu oraz ich wyposażenia, a także nie ponosi odpowiedzialności za jego uszkodzenie lub utratę. 9)Koszty transportu związane z dojazdem sprzętu lub środka transportu na miejsce realizacji prac i z powrotem ponosi we własnym zakresie Wykonawca, bez prawa ich zwrotu od Zamawiającego. 10)Paliwo oraz inne materiały eksploatacyjne, w szczególności części zamienne do sprzętu i środków transportu zapewnia Wykonawca na swój koszt.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
6912202630
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
Po zmianie:
6912202630
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Jakuszów 12, Gmina Miłkowice
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Po zmianie:
Jakuszów 12, Gmina Miłkowice
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
59-222
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
Po zmianie:
59-222
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
dolnośląskie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
Po zmianie:
dolnośląskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
EKOPLANT Damian Żelichowski
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Po zmianie:
EKOPLANT Damian Żelichowski
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1.1. Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
Firma Handlowo-Usługowa BUDEX Grzegorz Mokrzycki
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1.1. Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
Firma Handlowo-Usługowa BUDEX Grzegorz Mokrzycki
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
12
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
Okres realizacji - miesiące
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
Po zmianie:
12
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
2022-10-05
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
Po zmianie:
2022-10-05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
1160320,50
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
Po zmianie:
1160320,50
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Usługa zakwaterowania wraz z wyżywieniem , wynajmem sal oraz obsługą techniczną podczas organizacji obchodów uroczystości w dniach od 8-10 października 2025
- "Rewitalizacja zabytkowego Parku Miejskiego w Legnicy - Etap 1, Ogród Francuski, podetap II - alejki w ogrodzie różanym"
- Usł. cateringowa-zimny bufet dla uczestników zajęć w proj. "Dolnośląski Program Stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie przedmiotów ścisłych i zagrożonych wykluczeniem społecznym"
- "Remont wiat przystankowych i przystanków na terenie miasta Legnicy."
- Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską oraz środków transportowych wraz z kierowcami na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części
- "Usuwanie skutków powypadkowych lub innych zdarzeń losowych zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie m. Legnicy w okresie do 31.12.2025r."
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Załadunek, rozładunek i przemieszczanie odpadów za pomocą ładowarki.
- Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską oraz środków transportowych wraz z kierowcami na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części
- "Rozbudowa remiz OSP o garaże na samochody bojowe" - II postępowanie
- Usługi międzynarodowego transportu drogowego instrumentów muzycznych oraz akcesoriów i sprzętu technicznego na potrzeby Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu.
- Rozbudowa i doposażenie Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Grzędach Biebrzańskiego Parku Narodowego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie prac remontowych w wybranych pomieszczeniach oraz budynkach Urzędu Miasta Częstochowy - 4 części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.