eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaWynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską oraz środków transportowych wraz z kierowcami na potrzeby obsługi Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Legnicy z podziałem na części



Ogłoszenie z dnia 2023-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską oraz środków transportowych wraz z kierowcami na potrzeby obsługi Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Legnicy z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390081536

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Nowodworska 60

1.4.2.) Miejscowość: Legnica

1.4.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lpgk.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpgk.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00540082

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-12-08

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00540008

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8. Umowa dla części nr 1 (Część 1)

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
DOTYCZY CZĘŚCI NR 1 ZAMÓWIENIA - „Wynajem ładowarek teleskopowych wraz z obsługą operatorską na potrzeby obsługi Zakładu Zagospodarowania Odpadów przy ul. Rzeszotarskiej w Legnicy”
Rodzaj i parametry techniczne ŁADOWAREK TELESKOPOWYCH (2 szt.) będących w dysponowaniu Wykonawcy oraz zakres i ilość przewidywanych prac: 1)4.965 godzin pracy, 2)wymagania techniczne: a)waga min. 11 Mg; b)minimalna wysokość załadunku – 4,0m; c)szerokość ładowarki max. 2,6m; d)wysokość ładowarki max. 2,6m; e)ładowarka musi zapewnić wysunięcie ramienia w pozycji poziomej na odległość min 3,0m i swobodne manewrowanie łyżką w takiej pozycji; f)koła obu osi skrętne pozwalające na zawrócenie maszyny po okręgu o promieniu max. 4,5m; g)przynajmniej jedna z ładowarek musi posiadać kabinę podnoszoną zapewniającą operatorowi swobodną widoczność na wysokości min. 4m; h)szybkozłącze oraz osprzęt: -łyżka z hydraulicznie domykaną klapą ażurową o pojemności min. 2,0m³, -widły paletowe; i)zaczep z tyłu ładowarki; j)klimatyzowana kabina; k)krata lub siatka ochronna na okna z możliwością demontażu (stosowane np. przy pracy z rozdrabniarką); l)opony odporne na przebicie lub pełne; 3)przewidywany zakres robót: obsługa kompostowni (formowanie i przerzucanie pryzm, załadunek odpadów do sita obrotowego, rozdrabniarki, rozdrabniarko-mieszarki oraz załadunek i wyładunek bioreaktorów kompostowni), załadunek samochodów (w tym naczep typu „walking floor”) i kontenerów, prace w hali sortowni, załadunek odpadów betonowych do kruszarki, prace ziemne itp. 4)wyżej wymieniony zakres prac wykonywany będzie głównie przy użyciu 1 (jednej) ładowarki, która winna być w stałej dyspozycji Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia drugiej ładowarki wraz z operatorem (posiadającym uprawnienia zgodne z wymaganiami określonymi w SWZ) w ciągu 8 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego zwiększonego zapotrzebowania.
DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: 1)Podane ilości godzin pracy dla wszystkich sprzętów i środków transportu są szacunkowe. Zamawiający zastrzega, że szacunkowa ilość godzin pracy może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2)Realizacja zamówienia następować będzie w miarę zapotrzebowania. O terminie rozpoczęcia bądź kontynuowania prac Zamawiający każdorazowo powiadomi Wykonawcę. 3)Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania sprzętu i środków transportu niezbędnych do wykonywania prac w pełnej gotowości. Obowiązkiem Wykonawcy jest podstawienie sprawnego sprzętu wraz z obsługą operatorską lub środka transportu wraz z kierowcą na każde wezwanie Zamawiającego zgodnie ze zgłoszeniem. 4)Zamawiający może zgłosić zapotrzebowanie na wszystkie sprzęty i środki transportu jednocześnie. Zgłoszone zapotrzebowanie może być dzienne, tygodniowe, miesięczne lub stałe. 5)W przypadku awarii sprzętu lub środka transportu podczas wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jego naprawę lub podstawić zastępczy sprzęt wraz z operatorem lub środek transportu wraz z kierowcą na własny koszt w ciągu 4 godzin od zaistnienia zdarzenia, zgodnie z wymaganiami opisanymi przy każdym z w/w sprzętów i środków transportu. W przypadku nie podstawienia w wyżej wskazanym terminie zastępczego sprzętu lub środka transportu Zamawiającemu przysługuje prawo jego wynajęcia i wykonania prac przez inną jednostkę na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6)Zamawiający nie zapewnia minimalnego czasu pracy w okresie dobowym i miesięcznym na żadnym z w/w sprzętów i środków transportu. 7)Czas pracy dla wszystkich sprzętów i środków transportu będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika Zamawiającego poprzez zapis w wystawionym przez Wykonawcę dokumencie (np. karta pracy sprzętu). 8)Zamawiający zapewnia możliwość bezpłatnego postoju sprzętu i środków transportu będących w dysponowaniu Wykonawcy na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów przy ul. Rzeszotarskiej w Legnicy z zastrzeżeniem, iż Zamawiający nie jest zobowiązany do zabezpieczenia wykorzystywanego przez Wykonawcę sprzętu i środków transportu oraz ich wyposażenia, a także nie ponosi odpowiedzialności za jego uszkodzenie lub utratę. 9)Koszty transportu związane z dojazdem sprzętu lub środka transportu na miejsce realizacji prac i z powrotem ponosi we własnym zakresie Wykonawca, bez prawa ich zwrotu od Zamawiającego. 10)Paliwo oraz inne materiały eksploatacyjne, w szczególności części zamienne do sprzętu i środków transportu zapewnia Wykonawca na swój koszt.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.2. Główny kod CPV (Część 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny

Przed zmianą:
6912202630

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny

Przed zmianą:

Po zmianie:
6912202630

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość

Przed zmianą:
Jakuszów 12, Gmina Miłkowice

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość

Przed zmianą:

Po zmianie:
Jakuszów 12, Gmina Miłkowice

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy

Przed zmianą:
59-222

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy

Przed zmianą:

Po zmianie:
59-222

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo

Przed zmianą:
dolnośląskie

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo

Przed zmianą:

Po zmianie:
dolnośląskie

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj

Przed zmianą:
Polska

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj

Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy)

Przed zmianą:
EKOPLANT Damian Żelichowski

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy)

Przed zmianą:

Po zmianie:
EKOPLANT Damian Żelichowski

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.1.1. Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

Przed zmianą:
Firma Handlowo-Usługowa BUDEX Grzegorz Mokrzycki

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.1.1. Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

Przed zmianą:

Po zmianie:
Firma Handlowo-Usługowa BUDEX Grzegorz Mokrzycki

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2. Okres realizacji zamówienia

Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2. Okres realizacji - miesiące

Przed zmianą:
12

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2. Okres realizacji zamówienia

Przed zmianą:

Po zmianie:
Okres realizacji - miesiące

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2. Okres realizacji - miesiące

Przed zmianą:

Po zmianie:
12

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy)

Przed zmianą:
2022-10-05

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy)

Przed zmianą:

Po zmianie:
2022-10-05

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.4. Wartość umowy

Przed zmianą:
1160320,50

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.4. Wartość umowy

Przed zmianą:

Po zmianie:
1160320,50

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.4.1. Kod waluty

Przed zmianą:
PLN

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.4.1. Kod waluty

Przed zmianą:

Po zmianie:
PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.