eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzyżówRenowacja elewacji dawnej stajni I oraz wymiana pokrycia dachowego na budynku stajni II w zespole parkowo - dworskim i folwarcznym w Wiśniowej



Ogłoszenie z dnia 2024-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja elewacji dawnej stajni I oraz wymiana pokrycia dachowego na budynku stajni II w zespole parkowo – dworskim i folwarcznym w Wiśniowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Strzyżowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581399

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przecławczyka 15

1.5.2.) Miejscowość: Strzyżów

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48172765000

1.5.8.) Numer faksu: +48172765000 wew. 13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@strzyzowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.strzyzowski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_strzyzowski/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Renowacja elewacji dawnej stajni I oraz wymiana pokrycia dachowego na budynku stajni II w zespole parkowo – dworskim i folwarcznym w Wiśniowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9ba279b-b9c2-4fb2-8ca8-58d0a2c6c4db

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00540102

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032026/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Renowacja elewacji dawnej stajni oraz wymiana pokrycia dachowego na budynku stajni w zespole parkowo-dworskim i folwarcznym w Wiśniowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00425245

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 828500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest renowacja elewacji dawnej stajni I oraz wymiana pokrycia dachowego na budynku stajni II w zespole parkowo – dworskim i folwarcznym w Wiśniowej, zamówienie obejmuje:
a) Wykonanie dokumentacji technicznej (architektonicznej, budowlanej, konserwatorskiej);
b) Uzyskanie wszystkich niezbędnych wymaganych prawem decyzji, uzgodnień i pozwoleń na wykonanie renowacji (w tym uzgodnienie z WUOZ);
c) Wykonanie robót budowlanych w zakresie określonym w Programie Funkcjonalno Użytkowym stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ, w tym w szczególności:
d) Część 1- wykonanie renowacji tynków zewnętrznych (dawnej stajni nr I przebudowanej na siedzibę Powiatowego Centrum Kultury i Turystyki).
- Zakres A - tynki ścian fundamentowych - wykonanie nowych tynków renowacyjnych wraz z robotami osuszającymi, naprawczymi istniejących ścian oraz malowaniem (skucie istniejących tynków ścian fundamentowych, osuszenie murów zgodnie z wytycznymi Generalnego Konserwatora Zabytków w sprawie przeciwdziałania zawilgoceniom budowli zabytkowych, naprawa istniejącej struktury kamienno - ceglanej murów ścian fundamentowych, wykonanie izolacji pionowej, wykonanie tynku renowacyjnego, wykonanie malowania);
- Zakres B - tynki ścian parteru - naprawa uszkodzeń, wzmocnienie istniejącej struktury tynku, malowanie oraz renowacja istniejącego drewnianego podbicia okapu dachu (oczyszczenie tynków z farb zniszczonych, naprawy miejscowe tynków, wzmocnienie istniejącej struktury tynku zewnętrznego, oczyszczenie elementów podbicia okapu dachu z łuszczącej się farby, naprawa elementów drewnianych, impregnacja, malowanie tynków i podbicia okapu dachu).
e) Część 2 - wykonaniu renowacji - wymiany pokrycia z dachówki ceramicznej wraz z remontem zachowawczym istniejącej więźby dachowej (roboty związane z rozbiórką wraz z ołaceniem istniejącego pokrycia z dachówki ceramicznej, renowacja więźby dachowej zgodnie z zaleceniami badania mikologicznego, wykonanie nowego pokrycia z dachówki ceramicznej o charakterystyce dachów istniejących, wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych w kolorze pokrycia).
Uwaga: wszystkie prace powinny być prowadzone zgodnie projektem uzgodnionym z WUOZ delegatura w Rzeszowie
2) Zamówienie szczegółowo opisuje:
a) Program Funkcjonalno Użytkowy – załącznik nr 8 do SWZ;
b) istotnie postanowienia umowy – załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45453100-8 - Roboty renowacyjne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 922500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1712012,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 922500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEL-BUD Drogoń Łukasz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191442019

7.3.3) Ulica: Glinik Dolny 133

7.3.4) Miejscowość: Frysztak

7.3.5) Kod pocztowy: 38-130

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zobowiązuje się wykonać całość robót z udziałem Podwykonawców zaakceptowanych przez Zamawiającego w zakresie następujących robót stanowiących przedmiot umowy: Podwykonawca - Usługi Wysokościowe K2 Dawid Musiał Sieklówka 104, 38-214 Kołaczyce w zakresie czynnego udziału w realizacji części robót budowlanych związanych z inwestycją.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 922500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.