eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrzanówPrzebudowa części drogi gminnej ul. Morgowej (nr 100838K) w km 0+000,00 do km 0+636,98 i ul. Długiej (nr 100887K) w km 0+013,34 do km 0+341,49 we wsi Balin.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa części drogi gminnej ul. Morgowej (nr 100838K) w km 0+000,00 do km 0+636,98 i ul. Długiej (nr 100887K) w km 0+013,34 do km 0+341,49 we wsi Balin.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257943

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Henryka 20

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 7585122-123

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.chrzanow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/chrzanow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa części drogi gminnej ul. Morgowej (nr 100838K) w km 0+000,00 do km 0+636,98 i ul. Długiej (nr 100887K) w km 0+013,34 do km 0+341,49 we wsi Balin.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c7a0c50-77c9-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00540223

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025467/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Przebudowa części drogi gminnej ul. Morgowej (nr 100838K) w km 0+000,00 do km 0+636,98 i ul. Długiej (nr 100887K) w km 0+013,34 do km 0+341,49 we wsi Balin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00471084

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.38.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2170788,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. „Przebudowa części drogi gminnej ul. Morgowej (nr 100838K) w km 0+000,00 do km 0+636,98 i ul. Długiej (nr 100887K) w km 0+013,34 do km 0+341,49 we wsi Balin” zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno – Użytkowym – załącznik nr 8 do SWZ
2. Zakres przedmiotu umowy obejmuje:
1) Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej w oparciu o dołączony Program Funkcjonalno – Użytkowy oraz uzgodnienia z mediodawcami,
2) Uzyskanie decyzji umożliwiającej rozpoczęcie robót lub skuteczne zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających uzyskania decyzji
3) Nadzór autorski nad realizacją robót budowlanych wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej
4) Wykonanie robót budowalnych
5) Dostawa i montaż tablic informacyjnych o wymiarach 120 x 80 cm. Treść tablic do uzgodnienia z Zamawiającym.
6) Uzyskanie zgód formalnych na użytkowanie przedmiotowej inwestycji
7) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej – 3 egzemplarze
3. Zakres dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Przebudowa części drogi gminnej ul. Morgowej (nr 100838K) w km 0+000,00 do km 0+636,98 i ul. Długiej (nr 100887K) w km 0+013,34 do km 0+341,49 we wsi Balin” zgodnie ze wszystkimi przepisami i normami mającymi zastosowanie i wpływ na kompletność i prawidłowość wykonania projektu oraz współczesną wiedzą techniczną w zakresie niezbędnym do realizacji zadania obejmuje między innymi:
a) opracowanie mapy do celów projektowych;
b) projekt przebudowy lub zabezpieczenia istniejących urządzeń uzbrojenia podziemnego, kolidujących z przebudową, rozbudową drogi - według warunków określonych przez właścicieli uzbrojenia (4 egz.),
c) projekt kanału technologicznego (4 egz.),
d) projekt odwodnienia jezdni i poboczy w oparciu o system kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody roztopowe z powierzchni drogi (4 egz.),
e) uzyskanie wszystkich decyzji, opinii i uzgodnień niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy
f) opracowanie geotechnicznych warunków posadowienia (5 egz.),
g) inwentaryzację zieleni, opracowanie planu wycinki kolidujących z projektowaną drogą
oraz planu nasadzeń zastępczych, a także uzyskania decyzji zezwalającej na wycinkę drzew (5 egz.),
h) opracowanie projektu zawierającego m.in. projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projekty techniczne pełnobranżowe z uwzględnieniem przebudowy, budowy i rozbudowy całej infrastruktury technicznej (6 egz.),
i) opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych obejmującej wszystkie branże (5 egz.),
j) zatwierdzony projekt okresowej organizacji ruchu na czas realizacji robót (5 egz.),
k) zatwierdzony projekt docelowej organizacji ruchu (5 egz.);
l) opracowanie kosztorysu inwestorskiego (3 egz.),
m) opracowanie przedmiaru robót (3 egz.),
n) uzyskanie w imieniu Zamawiającego zgód formalnych potrzebnych do użytkowania przedmiotowej inwestycji,
o) wykonanie innych czynności, których nie wymieniono, a okażą się niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia,
p) zamawiający powinien otrzymać opracowanie w wersji papierowej i elektronicznej, w formacie word, pdf i dwg na płycie CD lub pendrive. Zawartość opracowanej dokumentacji w wersji elektronicznej (word, pdf i dwg) musi być zgodna z wersją papierową, w tym również należy dołączyć zeskanowany projekt budowlany będący załącznikiem do uzyskanej decyzji umożliwiającej rozpoczęcie robót (płyta CD lub pendrive - 1 szt.).
Wykonawca przy opracowywaniu dokumentacji projektowej zobowiązuje się:
- zastosować optymalne rozwiązania konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe, w celu uzyskania nowoczesnych i właściwych standardów dla tego typu zadania inwestycyjnego, które ma być w oparciu o nią wykonane,
- ponieść wszelkie opłaty za pozyskiwane w ramach realizacji dokumentacji projektowej decyzje, uzgodnienia i opinie,
- przedstawienia na wezwanie Zamawiającego informacji o stanie zaawansowania prac projektowych, w terminie do 24 godzin liczonych od momentu otrzymania wezwania;
- uczestniczenia we wszystkich spotkaniach na wezwanie Zamawiającego związanych z realizacją przedmiotu zamówienia;
- comiesięcznego przedstawiania Zamawiającemu raportów o stanie zaawansowania prac, w terminie do ostatniego dnia miesiąca za dany miesiąc;
- monitorowania przebiegu toczących się postępowań administracyjnych związanych z realizacją przedmiotu umowy oraz do przekazywania Zamawiającemu informacji na temat toczących się postępowań,
- uzyskania pozytywnej opinii Zamawiającego dla rozwiązań projektowych przed wystąpieniem o wydanie decyzji umożliwiającej rozpoczęcie robót lub skuteczne zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających uzyskania decyzji.
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2466673,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4480250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2466673,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa "WALEK" Dariusz Waligóra

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 852543689

7.3.3) Ulica: Fałata 8

7.3.4) Miejscowość: Żarki

7.3.5) Kod pocztowy: 32-593

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2466673,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.