eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańRemont nawierzchni chodnika w ul. Łąkowej w Poznaniu na odcinku od ul. Kwiatowej do ul. Kopernika, strona północno-zachodnia



Ogłoszenie z dnia 2024-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni chodnika w ul. Łąkowej w Poznaniu na odcinku od ul. Kwiatowej do ul. Kopernika, strona północno-zachodnia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wilczak 17

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-623

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zdm.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdm.poznan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d40ebe36-6ff1-415c-a98b-116480c5bc72

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont nawierzchni chodnika w ul. Łąkowej w Poznaniu na odcinku od ul. Kwiatowej do ul. Kopernika, strona północno-zachodnia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d40ebe36-6ff1-415c-a98b-116480c5bc72

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00540350

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040987/37/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.35 Remont nawierzchni chodnika ul. Łąkowa w Poznaniu na odcinku od ul. Kwiatowej do ulicy Kopernika strona północno-zachodnia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446219

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ.UD.341.93.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 168763,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni chodnika z płyt kamiennych staroużytecznych w ul. Łąkowej w Poznaniu na odcinku od ul. Kwiatowej do ul. Kopernika, strona północno-zachodnia, zgodnie z wytycznymi realizacyjnymi dotyczącymi rewaloryzacji nawierzchni chodników ulicy Łąkowej w Poznaniu, stanowiącymi załącznik do SWZ.
Zakres robót obejmuje w szczególności:
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- wykonanie podbudowy z betonu,
- ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej na podsypce cem-piaskowej,
- ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej ciętej, płomieniowanej na podsypce cem- piaskowej,
- ułożenie krawężnika kamiennego na ławie betonowej – odzysk materiału przez Wykonawcę (w przypadku wykonania odzysku materiału niezgodnie ze sztuką budowlaną, co będzie skutkować odzyskiem poniżej 100%, Wykonawca pokrywa zakup brakującego materiału, natomiast, gdy odzysk zostanie wykonany w sposób należyty – brakujący materiał zostanie zapewniony przez Zamawiającego),
- chodniki z płyt kamiennych staroużytecznych (materiał inwestora ) o wymiarach średnio 120x60 cm na podsypce cem- piaskowej,
- regulacja urządzeń obcych,
- obróbka świetlików.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączonej dokumentacji (na którą składają się ww. wytyczne realizacyjne i szkic wykonawczy), przedmiarze robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – załączniki nr 2-4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187567,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349539,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187567,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Drogowych Marek Dachtera

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630023810

7.3.3) Ulica: Księdza Ignacego Posadzego 5B

7.3.4) Miejscowość: Puszczykowo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-040

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187567,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.