Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00511543/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Nowym Mieście Lubawskim (II postępowanie)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO PRZYJACIÓŁ DZIECI ZARZĄD ODDZIAŁU MIEJSKIEGO W NOWYM MIEŚCIE LUBAWSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 519595313
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 35
1.5.2.) Miejscowość: Nowe Miasto Lubawskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 56 474 28 55
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wtznml@tlen.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wtznml.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7fdfad19-5a7e-4bb2-a3cb-45feb212eb9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Nowym Mieście Lubawskim (II postępowanie)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fdfad19-5a7e-4bb2-a3cb-45feb212eb9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00540371
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511543
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162601,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup oraz dostawa do siedziby Zamawiającego samochodu osobowego zwanego mikrobusem, przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Nowym Mieście Lubawskim współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach ,,Programu wyrównywania Różnic między regionami III w obszarze D”.
II. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup oraz dostawę samochodu 9-cio osobowego (8 osób + kierowca), z pełnym wyposażeniem, przystosowanym do przewozu jednej osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim, gdzie osoba niepełnosprawna pozostaje na wózku inwalidzkim w trakcie jazdy.
III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Samochód fabrycznie nowy rok produkcji (2023-2024)
2. Silnik wysokoprężny- turbodoładowany, moc min. 130 KM
3. Dopuszczalna masa całkowita 3,5 tony
4. Pojemność min. 1900 cm3
5. Skrzynia biegów manualna 6 – biegowa/automatyczna
6. Rodzaj nadwozia - 9 osobowe
7. Wspomaganie układu kierowniczego
8. Norma EURO 6
9. Immobiliser
10. Centralny zamek z pilotem w kluczyku
11. System ABS, system ESP lub ASR lub AEBS
12. Układ hamulcowy ze wspomaganiem
13. Siedzenie kierowcy z regulacjami (wysokości)
14. Pasy bezpieczeństwa dla wszystkich pasażerów i kierowcy
15. Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażerów z przodu pojazdu
16. Zagłówki wszystkich siedzeń z regulacją wysokości
17. Rodzaj paliwa ON
18. Elektrycznie sterowane szyby przednie
19. Ogrzewana szyba tylna elektrycznie
20. Lusterko wewnętrze
21. Lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie, podgrzewane
22. Światła LED do jazdy dziennej
23. Światła przeciwmgielne przód i tył
24. Sterowanie wysokością świateł z miejsca kierowcy lub automatyczna ich regulacja
lub światła ustawione fabrycznie z możliwością regulacji podczas przeglądów pojazdu
25. Automatyczne włączanie świateł
26. Automatyczne włączanie wycieraczek
27. Trzecie światło stop
28. Radio z wyświetlaczem min. 4 cale, Bluetooth, min. 4 głośniki,
29. Czujnik cofania tył
30. Drzwi boczne odsuwane z prawej strony przeszklone
31. trzeci rząd siedzeń wyposażony w system szybkiego montażu i demontażu (dla każdego siedzenia oddzielnie) lun kanapa*
32. Poręcze i rączki przy drzwiach wejściowych
33. Pełne przeszklenie przedziału pasażerskiego, szyby boczne i tylne przyciemniane
34. Oświetlenie części pasażerskiej
35. Klimatyzacja przestrzeni kierowcy i przestrzeni pasażerskiej wraz z panelem nadmuch.
36. Podłoga antypoślizgowa w części pasażerskiej
37. Drzwi tylne dwuskrzydłowe z szybą, otwierane minimum pod kątem 160 stopni, blokada 90 stopni z wycieraczkami i podgrzewaną szybą
38. Dywaniki gumowe w I,II,III rzędzie
39. Atestowane mocowania dla wózka inwalidzkiego (listwy cargo w podłodze, pasy mocujące wózek, 3 punktowe pasy bezpieczeństwa dla osoby na wózku inwalidzkim).
40. Najazdy do wózka inwalidzkiego niezintegrowane z samochodem
41. Apteczka, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica min. 2 kg,
42. Komplet kół letnich z deklami lub kołpakami minimum 16 ‘’
43. Koło zapasowe, pełnowymiarowe z felgą stalową, podnośnikiem i zestawem narzędzi fabrycznych lub koło dojazdowe
44. Oznakowanie zgodnie z przepisami o ruchu drogowym (oklejenie samochodu emblematami informującymi o przewozie osób niepełnosprawnych)
*Zamawiający dopuszcza możliwość aby trzeci rząd wyposażony był w kanapę, wyłącznie jeżeli miejsce za trzecim rzędem umożliwia transport osoby z niepełnosprawnością poruszającą się na wózku inwalidzkim. Zamawiający wyraża zgodę na kanapę w trzecim rzędzie jeżeli zaproponowany przez Wykonawcę pojazd posiada wystarczająco dużo miejsca (za trzecim rzędem) na transport osoby niepełnosprawnej siedzącej podczas podróży na wózku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34110000-1 - Samochody osobowe
34114400-3 - Minibusy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197335,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222138,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREEN WAY Kamila Sadowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5291820198
7.3.3) Ulica: Chmielna 68G
7.3.4) Miejscowość: Makówka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-825
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 222138,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa 3 samochodów w podziale na zadania
- dostawa samochodu do przewozu osób i towaru o nadwoziu zgodnym z homologacją VAN,
- Dostawa pojazdu osobowego typu BUS 8+1 miejsc na potrzeby Urzędu Gminy w Szemudzie
- Zakup i dostawa pojazdów służbowych
- Zakup busa 9-osobowego (w tym kierowca) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością montażu wózka inwalidzkiego dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Gromadzicach
- Zakup samochodu służbowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kępnie - II postępowanie
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.