Ogłoszenie z dnia 2023-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup pomocy medycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Mińsku Mazowieckim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 712351100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 37
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzozmm@spzozmm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozmm.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-90bba4ec-725f-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup pomocy medycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90bba4ec-725f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00540392
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00110507/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.24 Zakup pomocy medycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta. Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak ofert. Zamawiający unieważnia postępowanie na podst. art. 255 ust. 1 ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
Mając na uwadze powyższe, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione, zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki
z powołaniem się na art. 214 w powiązaniu z art. 305 pkt. 2) ustawy Pzp. Postępowanie prowadzone powtórnie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 48b/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 10 – Zestaw do punkcji jamy opłucnej
4.5.3.) Główny kod CPV: 33196000-0 - Pomoce medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
33141240-4 - Akcesoria cewnikowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: W prowadzonej procedurze z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zachodzi podstawa unieważnienia postępowania z art. 255 pkt 8 ustawy Pzp. Przepis ten stanowi naturalną konsekwencję braku efektywności prowadzonych negocjacji.INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- "Zakup samochodu osobowego na potrzeby Domu Dziecka w Mińsku Mazowieckim"
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Mińsk Mazowiecki w sezonie zimowym 2024/2025 w podziale na części
- ZP/25/2024 Dostawa sprzętu wysokościowo-ratowniczego dla 2. GPR
- Modernizacja Szpitala Powiatowego w Mińsku Mazowieckim - VI etap - wyposażenie meblowo-techniczne.
- Wyroby medyczne wszczepialne i niewszczepialne
- (III) PRACE REMONTOWE WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI PAŁACU DWORSKIEGO BĘDĄCEGO SIEDZIBĄ DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KĄTACH
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa w ramach pierwszego wyposażenia dla pracowni Kardioangiografii- powtórka
- Zakup i dostawa aparatury medycznej na bloki chirurgiczne
- ZP/29/2024 - dostawy osprzętu operacyjnego dla Szpitala Joannitas w Pszczynie
- Dostawa materiałów i sprzętu medycznego różnego przeznaczenia
- Zakup i dostawa wyposażenia rehabilitacyjnego dla Centrum Usprawnienia Leczniczego
- NARZĘDZIA DO ZABIEGÓW NEUROCHIRURGICZNYCH I CHIRURGII OGÓLNEJ
więcej: Akcesoria cewnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.