eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RypinDostawa paliwa płynnego do samochodów sanitarnych i agregatu prądotwórczego



Ogłoszenie z dnia 2024-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliwa płynnego do samochodów sanitarnych i agregatu prądotwórczego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.3.) Oddział zamawiającego: SP ZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910858394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 2

1.5.2.) Miejscowość: Rypin

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 54 23 08 723

1.5.8.) Numer faksu: 54 23 08 729

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.kwiatkowska@spzozrypin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozrypin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/pn/spzozrypin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliwa płynnego do samochodów sanitarnych i agregatu prądotwórczego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3415c26e-cdd2-4708-a179-a9b7a7818768

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00540406

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497063

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP -7/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 254940,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 207268,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 1;
1) olej napędowego (ON) w szacunkowej ilości - 41 000 litrów
2) płyn do chłodnic w szacunkowej ilości – 50 litrów
3) płyn do spryskiwaczy letni w szacunkowej ilości - 150 litrów
4) płyn do spryskiwaczy zimowy w szacunkowej ilości – 150 litrów
5) płyn AdBlue luzem w szacunkowej ilości – 700 litrów

Sprzedaż paliw dokonywana będzie za pomocą kart paliwowych w systemie bezgotówkowym. Wskazane powyżej wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rzeczywista ilość paliw będzie wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości.

2. Sprzedaż paliw będzie dokonywana głównie na stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej na terenie Miasta Rypin bezpośrednio do zbiorników pojazdów sanitarnych (karetek) należących do Zamawiającego lub też do kanistrów (sprzęt gospodarczy w przypadku pakietu nr 2). Ponadto w razie potrzeby tankowanie paliw odbywać się będzie również na stacjach w miastach Włocławek, Toruń, Bydgoszcz.. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu tankowanie paliw również na stacjach paliw Wykonawcy na terenie całego kraju.
3. UWAGA! Do skalkulowania ceny paliwa należy przyjąć ceny z całodobowej stacji paliw zlokalizowanej na terenie miasta Rypin .
4. Przy sprzedaży paliwa Wykonawca będzie uwzględniał zaoferowany w ofercie rabat, naliczając go od ceny 1 litra paliwa z dnia sprzedaży na stacji paliw ( w przypadku zaoferowania takiego upustu w ofercie )
5. Dostarczane paliwa i oleje muszą spełniać wymagania jakościowe odpowiednich i obowiązujących polskich norm oraz przepisów w tym zakresie. Paliwa muszą spełniać w szczególności wymagania jakościowe dla paliw ciekłych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 10 lipca 2024r r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1018 z póź. zm..) oraz wymagania norm PN-EN 590:2020-08.
6. Stacje paliw Sprzedawcy muszą spełniać wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw zgodnie z obwieszczeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2024 r r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1707 z późn. zm.).
7. Zamawiający informuje, że jego specyfika działalności (lecznictwo szpitalne zamknięte) oznacza prowadzenie działalności leczniczej 24 h/dobę. W związku z powyższym dochodzi do częstych transportów sanitarnych zespołu karetki typu "T" oraz „P” do innych szpitali w województwie Kujawsko - Pomorskim jak również w innych miastach w kraju o różnych porach dnia i czasem w nocy. Zamawiający informuje, że nie jest możliwe dokładne określenie ilości sprzedawanego paliwa oraz pór dnia w których te paliwo jest tankowane.
8. Aktualnie Zamawiający posiada 5 samochodów sanitarnych specjalnych (typu "P" i "T"), 1 samochód osobowy, kosiarki i oraz agregat prądotwórczy

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 254940,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 2;

1) olej napędowy do agregatu prądotwórczego z dowozem do Zamawiającego w szacunkowej ilości - 1700 litrów ( zamówienia częściowe)
2) benzyna Pb 95 w szacunkowej ilości 120 litrów
3) płyn do chłodnic w szacunkowej ilości 30 litrów
4) olej silnikowy Turdus API:C14 w szacunkowej ilości 30 litrów
5) olej sprężarkowy i do unitów w szacunkowej ilości – 20 litrów

Dostarczane paliwa i oleje muszą spełniać wymagania jakościowe odpowiednich i obowiązujących polskich norm oraz przepisów w tym zakresie. Paliwa muszą spełniać w szczególności wymagania jakościowe dla paliw ciekłych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 10 lipca 2024r r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1018 z póź. zm..) oraz wymagania norm PN-EN 590:2020-08.
6. Stacje paliw Sprzedawcy muszą spełniać wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw zgodnie z obwieszczeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2024 r r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1707 z późn. zm.).


Sprzedaż oleju napędowego do agregatu prądotwórczego z dowozem do siedziby Zamawiającego ( zamówienia częściowe ) . Pozostałe produkty wymienione w pakiecie nr 2 - odbiór własny - stacji paliwowej na terenie Rypina

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.5.5.) Wartość części: 11004,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 254940,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 254940,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Grupa SW Przedsiębiorstwo Państwowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8880200355

7.3.3) Ulica: Kocjana 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-473

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254940,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.