eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiepołomiceRozbudowa drogi gminnej nr 560369K ul. Trudna w Niepołomicach o dł. 0,650km



Ogłoszenie z dnia 2023-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej nr 560369K ul. Trudna w Niepołomicach o dł. 0,650km

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Niepołomice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 13

1.5.2.) Miejscowość: Niepołomice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-005

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 122509413

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.topor@niepolomice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niepolomice.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi gminnej nr 560369K ul. Trudna w Niepołomicach o dł. 0,650km

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93aac861-7274-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00540410

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038927/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Rozbudowa drogi gminnej nr 560369K ul. Trudna w Niepołomicach od dł. 0,650km

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459582

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.30.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4080190,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Inwestycja polega na rozbudowie drogi gminnej poprzez poszerzenie istniejącej jezdni do parametrów drogi klasy L (lokalna), tj. szer. jezdni 5,00m ograniczonej obustronnie krawężnikami betonowymi z odkryciem 12cm w stosunku do projektowanej jezdni bitumicznej. W związku z powyższym zakłada się wymianę pakietu warstw konstrukcyjnych wraz z wykonaniem nowych warstw bitumicznych. W celu zabezpieczenia ruchu pieszego projektuje się prawostronny chodnik o nawierzchni z kostki brukowej betonowej i szerokości 2,00m. Dodatkowo w celu usprawnienia odprowadzenia wód opadowych z obrębu terenu objętego opracowaniem , planuje się budowę systemu kanalizacji deszczowej wraz z przebudową istniejącego rowu krzyżującego się z rozbudowanym odcinkiem drogi gminnej w km ok. 0+165. Zakres inwestycji obejmuje odcinek drogi gminnej nr 560369K o długości 0,650km, tj. w km 0+000 - 0+650 wraz przebudową skrzyżowania z drogą gminną ul. Słoneczna poprzez dostosowanie tarczy skrzyżowania do obowiązujących parametrów.
Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
W ramach robót budowlanych przewidziano do wykonania:
- rozbudowę jezdni drogi gminnej poprzez poszerzenie do szer. 5,00m (droga klasy L) dla odcinków prostych, oraz
poszerzeń w obrębie łuków poziomych,
- przebudowę skrzyżowania z drogą gminną ul. Słoneczną,
- przebudowę skrzyżowania z DW 964 ul. Stefana Batorego poprzez dostosowanie parametrów technicznych włączenia
drogi gminnej do parametrów drogi klasy L,
- wybudowanie obustronnych krawężników betonowych,
- budowę systemu odwodnienia poprzez budowę kanalizacji deszczowej w ciągu drogi gminnej,
- przebudowę istniejącego przepustu pod koroną drogi w km. 0+165,
- odmulenie i umocnienie istniejącego rowu w km. 0+165,
- przebudowę istniejących zjazdów obejmujących dostosowanie parametrów techniczno-użytkowych do zgodnych
z obowiązującymi wytycznymi,
- budowę prawostronnego chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej szer. 2,00m,
- budowę lewostronnego pobocza z kruszywa o szer. 0,75m,
- budowę kanału technologicznego,
- przebudowę/zabezpieczenie sieci gazowej w miejscach kolizji z projektowanymi elementami rozbudowy drogi gminnej,
- przebudowę/zabezpieczenie sieci teletechnicznej w miejscach kolizji z projektowanymi elementami rozbudowy drogi
gminnej,
- przebudowę/zabezpieczenie sieci energetycznej w miejscach kolizji z projektowanymi elementami rozbudowy drogi
gminnej wraz z przebudową, wymianą elementów oświetlenia ulicznego,
- wycinkę drzew i krzewów kolidujących z projektowanymi elementami drogi.


Wymiana kolidującej z inwestycją drogową sieci gazowej zostanie wykonana przez gestora sieci. W dokumentacji projektowej został podany zakres robót gazowych do wiadomości wykonawcy. W przedmiarze zakres robót nie został uwzględniony. Wykonawca zezwoli wejść na teren budowy w celu przebudowy sieci gazowej i uzgodni z gestorem sieci termin przebudowy. Do dokumentacji powykonawczej wykonawca wykona i dołączy inwentaryzację robót gazowych

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz STWiORB.

Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana przedłoży Zamawiającemu harmonogram rzeczowo - finansowy. Finansowanie zadania j w 2024roku.

Prawo opcji:
Przebudowa istniejących ogrodzeń kolidujących z rozbudowanymi elementami drogi gminnej.
Zakres zadania z wykorzystaniem prawa opcji obejmuje możliwość zwiększenia zakresu robót podstawowych.
Jest on przedstawiony w przedmiarze pod pozycją - "Ogrodzenia"
Warunki opcji:
1) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji opisanego w dokumentach zamówienia. Zamówienie z prawa opcji odbywa się przez jednostronne złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o uruchomieniu opcji.
2) Zamawiający może skorzystać tylko z części zamówienia obejmującego prawo opcji w zależności od posiadanych środków.
3) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
4) Zamawiający poinformuje Wykonawcę czy i w jakim zakresie skorzysta z prawa opcji, w terminie realizacji umowy.
5) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.


Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy
Wymagania, o których mowa w art. 95 Pzp.
1. Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych w szczególności:
1) ogólnobudowlane (w tym roboty ziemne, roboty brukarskie oraz pozostałe roboty)
Osoby wykonujące czynności wskazane przez Zamawiającego powinny być zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, co najmniej przez cały okres, w którym będą realizować wskazane wyżej czynności.
2. Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usług transportowych, sprzętowych i podobnych.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, na jego wniosek w terminie określonym we wniosku, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej dokumentów w szczególności pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2207). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
4. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ.
5. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3890000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4846392,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3890000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno – Usługowa – Handlowa OŚCIEŻNICA Grzegorz Czajkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6830002020

7.3.3) Ulica: Staniątki

7.3.4) Miejscowość: Niepołomice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-005

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3890000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.