Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00433290/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
- 2024/BZP 00455330/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-13
- 2024/BZP 00455495/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Wodzisław
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WODZISŁAW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010850
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 6
1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-330
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 41 380 61 18
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugwodzislaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e3854d4c-a6c6-458c-82b4-748fcd0b90361.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Wodzisław2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3854d4c-a6c6-458c-82b4-748fcd0b9036
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00540512
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071681/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rozbudowa infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Wodzisław
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający informuje, że inwestycja jest współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00433290
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.1. Część 1 – „Wykonanie rozbudowy wodociągu grupowego Przyrąb – Lubcza w miejscowości Lubcza, Przezwody i Przyrąb oraz Budowa systemu sterowania i monitoringu na obiektach sieci wodociągowej: ujęcie wody, zbiorniki wody 2x50 m3, przepompownia wody w miejscowości Klemencice” obejmująca w szczególności:1) Zadanie nr 1 (Zadanie „A” zgodnie z PFU) - Wykonanie rozbudowy wodociągu grupowego Przyrąb - Lubcza w miejscowości Lubcza, Przezwody i Przyrąb.
Wykonanie rozbudowy wodociągu grupowego Przyrąb - Lubcza w miejscowości Lubcza i Przezwody na trenie działek: obręb 0015 Lubcza: 583, 616 dr-w, 222, 221, 211dr-w, 577, 219/1, 219/2, 218, 217/3, 217/4, 214, 212, 210, 209 208/2, 208/1, 207, 206/1, 206/2, 205/2, 205/1, 199, 220 dr, 177dr, 272, 285 dr, 308/1, 174, 173, 162 dr, 172, 136 dr.; obręb 0030 Przezwody: 255, 325 dr.; obręb 0029 Przyrąb: 174/1 ( ujęcie wody w Przyrębie ) - budowa kontenera wraz z infrastrukturą oraz rozbiórka istniejącego budynku technicznego na terenie ujęcia wody w Przyrębie na działce 174/1
Zakres robót budowlano-montażowych i instalacyjnych obejmuje:
- roboty przygotowawcze, ziemne i budowlane wykonania sieci wodociągowej o łącznej długości 3050 m w tym :
a) rurociąg tranzytowy PCV 160 mm w miejscowości Lubcza o długości ok. 872 m.
b)sieć wodociągowa PCV 160 mm w miejscowości Lubcza – Przewody o długości ok. 1030 m
c) sieć wodociągowa PCV 90 mm w miejscowości Lubcza – Kolonia Rędziny o długości ok. 1148 m
d) studnia wodomierzowa 1 kpl roboty budowlane i technologiczne ( pomiar wody dla Kolonii Rędziny).
roboty przygotowawcze, ziemne i budowlane wykonania płyty fundamentowej pod zbiorniki wyrównawcze i kontener przepompowni planowane do wykonania na działce 308/1 w miejscowości Lubcza
dostawę i montaż zbiorników wyrównawczych o pojemności 2 x 75 m3, tj. dostawę kompletnego kontenera z wyposażeniem technologicznym zestawu hydroforowego o wymiarach zbliżonych do 3,10x3,70x2,5 m oraz kontenerowej pompowni wody o wydajności i podnoszenie wraz z montażem na płycie fundamentowej
roboty sanitarne, tj. wykonanie robót ziemnych i montażowych połączeń miedzyobiektowych na terenie zbiorników wyrównawczych, pompowni oraz w komorze zasuw, podłączenie przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych do instalacji wewnętrznych w kontenerze
roboty ziemne i montażowe kanału wód przelewowych z terenu zbiorników (kanał z rur PCV o śred. 200 mm i 315 mm o długości ok. 241 m)
roboty elektryczne obejmujące: wykonanie robót ziemnych i montaż kabli energetycznych nn i sterowniczych, roboty elektryczne wewnętrznej linii zasilającej od złącza kablowego zlokalizowanego na wysokości granicy działek o nr 219 i 219/2 obręb Lubcza o długości ok. 520 m do szafki kablowej zabudowanej na granicy działki nr 308/1 obręb Lubcza a następnie kablem zalicznikowym do budynku kontenerowej przepompowni
2) Zadanie nr 2 (Zadanie „D” zgodnie z PFU) - Budowa systemu sterowania i monitoringu na obiektach sieci wodociągowej: ujęcie wody, zbiorniki wody 2x50 m3, przepompownia wody w miejscowości Klemencice
Budowa systemu sterowania i monitoringu na istniejących obiektach sieci wodociągowej: ujęcie wody, zbiorniki wody 2x50 m3, przepompownia wody w miejscowości Klemencice obejmującego:
budowę systemu sterowania i monitorowania pracy w obiekcie Zestaw Hydroforowy Klemencice, który polegać będzie na montażu urządzeń za pomocą których możliwa będzie kontrola m.in. przepływu na rurociągu tłocznym (konieczna wymiana wodomierza na ultradźwiękowy), poprawności zasilania zestawu hydroforowego (alarm sms w przypadku braku poprawności zasilania po zdefiniowanym czasie, definiowanie czasu zwłoki przez operatora); zalania rurociągu ssawnego; załączenie awarii zbiorczej; otwarcie drzwi budynku
budowę systemu sterowania i monitorowania pracy w obiekcie Ujęcie Wody Klemencie, które polegać będzie na montażu urządzeń za pomocą których możliwa będzie kontrola m.in: zasilania 3 F (alarm sms w przypadku braku poprawności zasilania po zdefiniowanym czasie, definiowanie czasu zwłoki przez operatora); pracy pompy głębinowej; awaria pompy głębinowej; poziom zwierciadła wody; przepływ na wyjściu na sieć (wymiana istniejącego wodomierza na wodomierz ultradżwiękowy lub przepływomierz elektromagnetyczny); otwarcie rozdzielnicy; otwarcie wł. Pomp głębinowych; otwarcie drzwi budynku
budowę systemu sterowania i monitorowania pracy w obiekcie Zbiorniki Wody Pitnej Klemencice, który polegać będzie na montażu urządzeń za pomocą których możliwa będzie kontrola m.in: poprawności zasilania szafy sterowniczej; otwarcia włazów/drzwi wejściowych do zbiorników; otwarcia drzwi szafy sterowniczej; poziom w zbiornikach wody pitnej; długotrwałego poziomu minimalnego (alarm z definiowaniem poziomu i czasu zwłoki przez operatora); poziomu maksymalnego (alarm); rozbrojenie alarmu
Nowo budowane zbiorniki wody i zestaw hydroforowy opisane w programie funkcjonalnoużytkowym mają być objęte rozbudową istniejącego systemu wizualizacji i monitoringu HNWv.6 w oparciu o pakietową transmisję danych GPRS, który jest zainstalowany i funkcjonuje w Gminie Wodzisław. Oprogramowanie nowego zestawu hydroforowego i zbiorników ma być zintegrowane i kompatybilne z istniejącym systemem monitoringu. Rozbudowę systemu należy zrealizować poprzez naniesienie nowego zestawu hydroforowego i zbiorników na istniejącej mapie synoptycznej w Stacji Dyspozytorskiej mieszczącej się w siedzibie eksploatatora gminnych sieci wodno-kanalizacyjnych. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że istniejący i funkcjonujący u Użytkownika licencjonowany system sterowania i monitoringu w oparciu o technologię GPRS ze stałą adresacją IP obiektów chronionych systemem APN, nie może być zmieniony na inny. Nie dopuszcza się również możliwości współdziałania dwóch lub więcej odmiennych systemów sterowania i monitoringu z uwagi na bezpieczeństwo eksploatowanych rozproszonych obiektów wodno-ściekowych oraz kosztów z tym związanych.
Po wybudowaniu system zostanie włączony do istniejącego systemu wizualizacji i monitoringu. Naniesione zostaną nowe punkty pomiarowe na istniejącej mapie synoptycznej w Stacji Dyspozytorskiej mieszczącej się w siedzibie eksploatatora w Gminie Wodzisław Referat Gospodarki Komunalnej ul. Rolnicza 36,28-330 Wodzisław.
Zamawiający dopuszcza zaprojektowanie i wykonanie przedmiotu zamówienia metodą bezwykopową – przewiertem sterowanym z użyciem rur dedykowanych do prac przewiertowych PE 100 RC SDR 11 o średnicach ø 160mm, ø 110mm, ø 90 mm.
Wykonawca w zakresie każdej z części opracuje Dokumentację Projektową zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU. W ramach opracowania Dokumentacji Projektowej Wykonawca opracuje niezbędne materiały wyjściowe, uzyska wszystkie wymagane zgodnie z Prawem Polskim uzgodnienia, opinie, decyzje administracyjne, warunki techniczne i pozwolenia niezbędne do zakończenia całego zakresu robót tj. zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania do użytkowania infrastruktury wodociągowej. Wykonawca będzie również zobowiązany do wykonania innych opracowań wynikających z warunków właścicieli, administratorów i zarządców infrastruktury
kolidującej z projektowanymi obiektami.
W zakresie niewymagającym uzyskania pozwolenia na budowę Wykonawca przed rozpoczęciem wykonywania robót dokona skutecznego zgłoszenia budowy.
Szczegółowy zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót dla wszystkich części określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”)– Załącznik Nr 1 do SWZ. Warunki realizacji Umowy i jej wzór stanowi Załącznik Nr 2.1 do SWZ dla części 1 oraz Załącznik Nr 2.2. do SWZ dla części 2 i 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 2345528,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – „Roboty budowlano montażowe związane z budową sieci wodociągowej dla kolonii Niegosławice – Marianów”Roboty budowlano montażowe związane z budową sieci wodociągowej dla kolonii Niegosławice-Marianów na terenie działek o nr ewidencyjnych: 480, 49 (pas drogowy), 156/3, 490/1, 461/9, 461/8,460 (pas drogowy), 549/3, 549/2, 153 (pas drogowy), 459/2, 458/1, 458/2, 457/2, 45711, 456, 455/2, 454/1, 454/2, 453, 452/1, 452/2, 451, 450/3, 450/2, 449/2, 448, 447 położonych w miejscowości Niegosławice (Zamawiający posiada Decyzję nr 9.2021 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego)
o łącznej dł. ok. 1490 m na następujących odcinkach:
Sieć wodociągowa PCV 110 mm w miejscowości Niegosławice
o długości ok. 1470 m
Przejście metodą przewiertu pod drogą wojewódzką nr 768 w miejscowości Niegosławie - 1 szt.
Roboty budowlane i technologiczne studni wodomierzowej
( pomiar wody dla Niegosławic Kolonia Marianów)
Dla powyższego Zadania Zamawiający posiada Decyzję Nr 9.2021
o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego BPL.6733.8.2021 z dnia 12.08.2021r.: „Budowa wodociągu dla Kolonii Niegosławice Marianów", na terenie działek o nr ewidencyjnych: 480, 49 (pas drogowy), 156/3, 490/1, 46119, 46118, 460 (pas drogowy), 549/3, 549/2, 153 (pas drogowy), 459/2, 458/1, 458/2, 45712, 457/1, 456, 455/2, 454/1, 454/2, 453, 452/1, 452/2, 451, 450/3, 450/2, 449/2, 448, i 447, położonych w miejscowości Niegosławice, gmina Wodzisław.
Przedmiotem inwestycji celu publicznego jest realizacja infrastruktury technicznej, polegająca na „budowie wodociągu dla Kolonii Niegosławice Marianów" wraz z urządzeniami technicznymi, na terenie miejscowości Niegosławice, gmina Wodzisław. Teren działek: o nr ewid. 480, 457/2, 455/2, 454/1 i 452/2, stanowi teren istniejącej zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej i zagrodowej; o nr ewid. 156/3, 490/1, 461/9, 461/8, 549/3, 549/2, 459/2, 458/1, 458/2, 457/1, 456, 454/2, 453, 452/1, 451, 450/3, 450/2, 449/2, 448, i 447, stanowi teren gruntów rolnych; o nr ewid. 49 stanowi teren pasa drogowego drogi wojewódzkiej nr 768; o nr ewid. 460 stanowi teren pasa drogowego drogi gminnej Nr 398030T; o nr ewid. 153 stanowi teren pasa drogowego drogi gminnej-wewnętrznej, określony na załączniku graficznym do decyzji.
W granicach terenu wnioskowanej inwestycji celu publicznego przewiduje się budowę sieci wodociągowej oraz urządzeń technicznych zapewniających użytkowanie obiektu, stanowiących całość techniczno-użytkową inwestycji.
Projektowana sieć wodociągowa zostanie włączona do istniejącego wodociągu zlokalizowanego na terenie działki o nr ewid. 480, zasilanego z ujęcia wody „Wodzisław". Obsługa komunikacyjna wnioskowanej inwestycji z terenu dróg publicznych: wojewódzkiej nr 768; o nr ewid. 460; gminnej Nr 398030T o nr ewid. 460; gminnej-wewnętrznej o nr ewid. 153, stanowiących jednocześnie obsługę komunikacyjną terenów zlokalizowanych w bezpośrednim ich sąsiedztwie.
Zamawiający dopuszcza zaprojektowanie i wykonanie przedmiotu zamówienia metodą bezwykopową – przewiertem sterowanym z użyciem rur dedykowanych do prac przewiertowych PE 100 RC SDR 11 o średnicach ø 160mm, ø 110mm, ø 90 mm.
Wykonawca w zakresie każdej z części opracuje Dokumentację Projektową zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU. W ramach opracowania Dokumentacji Projektowej Wykonawca opracuje niezbędne materiały wyjściowe, uzyska wszystkie wymagane zgodnie z Prawem Polskim uzgodnienia, opinie, decyzje administracyjne, warunki techniczne i pozwolenia niezbędne do zakończenia całego zakresu robót tj. zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania do użytkowania infrastruktury wodociągowej. Wykonawca będzie również zobowiązany do wykonania innych opracowań wynikających z warunków właścicieli, administratorów i zarządców infrastruktury
kolidującej z projektowanymi obiektami.
W zakresie niewymagającym uzyskania pozwolenia na budowę Wykonawca przed rozpoczęciem wykonywania robót dokona skutecznego zgłoszenia budowy.
Szczegółowy zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót dla wszystkich części określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”)– Załącznik Nr 1 do SWZ. Warunki realizacji Umowy i jej wzór stanowi Załącznik Nr 2.1 do SWZ dla części 1 oraz Załącznik Nr 2.2. do SWZ dla części 2 i 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
4.5.5.) Wartość części: 404878,05 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – „Roboty budowlano-montażowe związane z budową sieci wodociągowej Przyłęczek – Mierzawa”Zakres przedsięwzięcia:
Roboty budowlano montażowe związane z budową sieci wodociągowej Przyłęczek – Mierzawa na terenie działek o nr ewidencyjnych: 25 dr-w, 9/23, 9/22, 9/1 dr-w, 9/21, 8 dr-w, 4 dr-p, 1/159,1/158, 1/157, 1/156, 1/55, 1/54, 1/153, 1/152, 1/151, 1/150, 1/149, 1/148, 1/147, 1/146, 1/145, 1/144, 1/143, 1/142, 1/141, 1/140, 1/139, 1/138, 1/137, 1/136, 1/135, 3/1, 2, 1/164, 1/161, 1/160 o łącznej dł. ok. 1690 m na następujących odcinkach:
- Sieć wodociągowa PCV 160 mm w miejscowości Przyłęczek o długości ok. 1666 m
- Przejście metodą przewiertu pod drogami gminnymi 2 szt.
- Przejścia metodą przewiertu pod drogą powiatową Nr dz. 4
- Studnia wodomierzowa 1 kpl. roboty budowlane i technologiczne
Zamawiający dopuszcza zaprojektowanie i wykonanie przedmiotu zamówienia metodą bezwykopową – przewiertem sterowanym z użyciem rur dedykowanych do prac przewiertowych PE 100 RC SDR 11 o średnicach ø 160mm, ø 110mm, ø 90 mm.
Wykonawca w zakresie każdej z części opracuje Dokumentację Projektową zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU. W ramach opracowania Dokumentacji Projektowej Wykonawca opracuje niezbędne materiały wyjściowe, uzyska wszystkie wymagane zgodnie z Prawem Polskim uzgodnienia, opinie, decyzje administracyjne, warunki techniczne i pozwolenia niezbędne do zakończenia całego zakresu robót tj. zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania do użytkowania infrastruktury wodociągowej. Wykonawca będzie również zobowiązany do wykonania innych opracowań wynikających z warunków właścicieli, administratorów i zarządców infrastruktury
kolidującej z projektowanymi obiektami.
W zakresie niewymagającym uzyskania pozwolenia na budowę Wykonawca przed rozpoczęciem wykonywania robót dokona skutecznego zgłoszenia budowy.
Szczegółowy zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót dla wszystkich części określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”)– Załącznik Nr 1 do SWZ. Warunki realizacji Umowy i jej wzór stanowi Załącznik Nr 2.1 do SWZ dla części 1 oraz Załącznik Nr 2.2. do SWZ dla części 2 i 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
4.5.5.) Wartość części: 420513,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2739999,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3300000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2739999,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JURABUS Grzegorz Matyja Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771996922
7.3.3) Ulica: Bankowa 36
7.3.4) Miejscowość: Niegowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-320
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JURABUS GRZEGORZ MATYJA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
JURABUS GRZEGORZ MATYJA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2739999,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 467400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 797040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 467400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GAP-KOP Usługi koparko-ładowarką Grzegorz Pawlik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671962121
7.3.3) Ulica: Okulickiego 2
7.3.4) Miejscowość: Baranów Sandomierski
7.3.5) Kod pocztowy: 39-450
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GAP-KOP Usługi koparko-ładowarka Grzegorz Pawlik
jakie przetargi wygrała firma
GAP-KOP Usługi koparko-ładowarka Grzegorz Pawlik
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 467400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 484620,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 987690,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 484620,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JURABUS Grzegorz Matyja Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771996922
7.3.3) Ulica: Bankowa 36
7.3.4) Miejscowość: Niegowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-320
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JURABUS GRZEGORZ MATYJA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
JURABUS GRZEGORZ MATYJA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 484620,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.