Ogłoszenie z dnia 2023-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00487846/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi związane z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Radłów ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADŁÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 3
1.5.2.) Miejscowość: Radłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-331
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 3435990005
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@radow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radlow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a7c32255-7ef3-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi związane z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Radłów ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7c32255-7ef3-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00540604
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061368/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi związane z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Radłów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00487846
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZPŚ.271.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 957500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach (zarówno o zabudowie jednorodzinnej jak i wielorodzinnej), na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Gminy Radłów;
2) wyposażenie nieruchomości zamieszkałych w pojemniki i worki do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych i odpadów
selektywnie zebranych (segregowanych);
3) wyposażenie Zamawiającego w worki do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych i zbierania odpadów selektywnie
zebranych (segregowanych).
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania zamówienia na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postepowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W wyniku awarii platformy e-zamówienia w dniu 20.11.2023 r., Zamawiający unieważnia postepowanie z uwagi na brak dostępu do platformy, który uniemożliwił zarówno przedłużenie terminu składania ofert jak i złożenie ofert potencjalnym Wykonawcom, co narusza zasady naczelne ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące konieczności zapewnienia równego traktowania potencjalnych Wykonawców i zachowania uczciwej konkurencji.Dnia 20 listopada 2023 r. wskutek prowadzonych w dniach poprzedzających prac technicznych ze strony operatora platformy, nastąpiła awaria platformy e-zamówienia. Awaria skutkowała brakiem dostępności i brakiem możliwości złożenia oferty. Niemożliwe stało się również przedłużenie terminu składania ofert. Zamawiający, w związku z awarią nie był w stanie również wykonać innych obowiązków związanych z prowadzonym postępowaniem, takich jak umieszczenie na stronie postępowania informacji z otwarcia ofert.
Dnia 22 listopada 2023 r. Zamawiający złożył zgłoszenie za pośrednictwem platformy dotyczące awarii, a dnia 24 listopada 2023 r. otrzymał odpowiedź, zgodnie z którą w związku z prowadzonymi w dniach 17-19 listopada 2023 r. pracami związanymi z migracją Platformy e-Zamówienia do nowego środowiska chmurowego, w dniach 20-21 listopada 2023 r. występowały problemy techniczne wpływające na funkcjonalności Platformy e-zamówienia i tym samym na możliwość prawidłowego korzystania z systemu.
Zamawiający unieważnił postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego z przyczyn technicznych niezależnych od niego, jako obarczonego niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 790087,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 844020,00 PLN
INNE PRZETARGI RADŁÓW
więcej: przetargi RADŁÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07
- Rozbudowa drogi ul. Słowackiego w Głuchołazach
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z Gminnym Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w m. Wodnica (dz. nr 20, obr. Wodnica)
- Wykonanie usług polegających na sukcesywnym odbiorze, transporcie oraz zagospodarowaniu bioodpadów (20 01 02) z terenu PSZOK
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Oleśnicy tj. ich wyprodukowanie i dostarczenie oraz odbiór i utylizacja tablic wycofanych z użytku
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.