eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PszczynaZakup i dostawa materiałów do zajęć w ramach projektu: "Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji" wraz z artykułami drobnymi, numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-03EH/23-003.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa materiałów do zajęć w ramach projektu: „Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji” wraz z artykułami drobnymi, numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-03EH/23-003.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PSZCZYŃSKIE CENTRUM KULTURY

1.3.) Oddział zamawiającego: PCKUL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000281312

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Władysława Jagiełły 1

1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pckul.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pckul.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a2531a3f-2ce6-11ef-86d2-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa materiałów do zajęć w ramach projektu: „Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji” wraz z artykułami drobnymi, numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-03EH/23-003.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2531a3f-2ce6-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00540642

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00344945/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i dostawa materiałów do zajęć w ramach projektu "Od Kultowej Transformacji do Lokalnej Integracji"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji“

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370151

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCKUL.212.4.2024/10.24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 242500 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie firmy do realizacji zakupu materiałów do zajęć na podstawie koszyków określonych produktów.
Zamówienie zostało podzielone na 6 (sześć) części, a specyfikację poszczególnych artykułów stanowią: załącznik nr 1, nr. 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
1.
Część 1 – materiały biurowe
2.
Część 2 – materiały muzyczne
3.
Część 3 – materiały ogrodnicze
4.
Część 4 – materiały do rękodzieła
5.
Część 5 – materiały sportowo-rekreacyjne
6.
Część 6 – materiały spożywcze
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem na części (ale nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach danej części) lub na całość zamówienia.
Wykonawcy mogą składać ofertę do jednej lub kilku lub wszystkich sześciu części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.5.5.) Wartość części: 60000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie firmy do realizacji zakupu materiałów do zajęć na podstawie koszyków określonych produktów.
Zamówienie zostało podzielone na 6 (sześć) części, a specyfikację poszczególnych artykułów stanowią: załącznik nr 1, nr. 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
1.
Część 1 – materiały biurowe
2.
Część 2 – materiały muzyczne
3.
Część 3 – materiały ogrodnicze
4.
Część 4 – materiały do rękodzieła
5.
Część 5 – materiały sportowo-rekreacyjne
6.
Część 6 – materiały spożywcze
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem na części (ale nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach danej części) lub na całość zamówienia.
Wykonawcy mogą składać ofertę do jednej lub kilku lub wszystkich sześciu części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

4.5.5.) Wartość części: 35625,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie firmy do realizacji zakupu materiałów do zajęć na podstawie koszyków określonych produktów.
Zamówienie zostało podzielone na 6 (sześć) części, a specyfikację poszczególnych artykułów stanowią: załącznik nr 1, nr. 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
1.
Część 1 – materiały biurowe
2.
Część 2 – materiały muzyczne
3.
Część 3 – materiały ogrodnicze
4.
Część 4 – materiały do rękodzieła
5.
Część 5 – materiały sportowo-rekreacyjne
6.
Część 6 – materiały spożywcze
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem na części (ale nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach danej części) lub na całość zamówienia.
Wykonawcy mogą składać ofertę do jednej lub kilku lub wszystkich sześciu części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121000-5 - Produkty ogrodnicze

4.5.5.) Wartość części: 35625,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie firmy do realizacji zakupu materiałów do zajęć na podstawie koszyków określonych produktów.
Zamówienie zostało podzielone na 6 (sześć) części, a specyfikację poszczególnych artykułów stanowią: załącznik nr 1, nr. 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
1.
Część 1 – materiały biurowe
2.
Część 2 – materiały muzyczne
3.
Część 3 – materiały ogrodnicze
4.
Część 4 – materiały do rękodzieła
5.
Część 5 – materiały sportowo-rekreacyjne
6.
Część 6 – materiały spożywcze
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem na części (ale nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach danej części) lub na całość zamówienia.
Wykonawcy mogą składać ofertę do jednej lub kilku lub wszystkich sześciu części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

4.5.5.) Wartość części: 35625,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie firmy do realizacji zakupu materiałów do zajęć na podstawie koszyków określonych produktów.
Zamówienie zostało podzielone na 6 (sześć) części, a specyfikację poszczególnych artykułów stanowią: załącznik nr 1, nr. 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
1.
Część 1 – materiały biurowe
2.
Część 2 – materiały muzyczne
3.
Część 3 – materiały ogrodnicze
4.
Część 4 – materiały do rękodzieła
5.
Część 5 – materiały sportowo-rekreacyjne
6.
Część 6 – materiały spożywcze
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem na części (ale nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach danej części) lub na całość zamówienia.
Wykonawcy mogą składać ofertę do jednej lub kilku lub wszystkich sześciu części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

4.5.5.) Wartość części: 35625,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie firmy do realizacji zakupu materiałów do zajęć na podstawie koszyków określonych produktów.
Zamówienie zostało podzielone na 6 (sześć) części, a specyfikację poszczególnych artykułów stanowią: załącznik nr 1, nr. 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
1.
Część 1 – materiały biurowe
2.
Część 2 – materiały muzyczne
3.
Część 3 – materiały ogrodnicze
4.
Część 4 – materiały do rękodzieła
5.
Część 5 – materiały sportowo-rekreacyjne
6.
Część 6 – materiały spożywcze
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem na części (ale nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach danej części) lub na całość zamówienia.
Wykonawcy mogą składać ofertę do jednej lub kilku lub wszystkich sześciu części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27448,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55998,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55998,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Diverti Grażyna Tomaszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381649202

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55998,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż podstawę prawną unieważnienia stanowi art. 255 pkt 3 Pzp w
brzmieniu: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) 3) cena
lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może
zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż podstawę prawną unieważnienia stanowi art. 255 pkt 3 Pzp w
brzmieniu: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) 3) cena
lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może
zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż podstawę prawną unieważnienia stanowi art. 255 pkt 3 Pzp w
brzmieniu: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) 3) cena
lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może
zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż podstawę prawną unieważnienia stanowi art. 255 pkt 3 Pzp w
brzmieniu: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) 3) cena
lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może
zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż podstawę prawną unieważnienia stanowi art. 255 pkt 3 Pzp w
brzmieniu: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) 3) cena
lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może
zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.