Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00370151/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa materiałów do zajęć w ramach projektu: „Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji” wraz z artykułami drobnymi, numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-03EH/23-003.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PSZCZYŃSKIE CENTRUM KULTURY
1.3.) Oddział zamawiającego: PCKUL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000281312
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Władysława Jagiełły 1
1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pckul.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pckul.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a2531a3f-2ce6-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa materiałów do zajęć w ramach projektu: „Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji” wraz z artykułami drobnymi, numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-03EH/23-003.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2531a3f-2ce6-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00540642
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00344945/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa materiałów do zajęć w ramach projektu "Od Kultowej Transformacji do Lokalnej Integracji"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji“2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370151
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCKUL.212.4.2024/10.24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 242500 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie firmy do realizacji zakupu materiałów do zajęć na podstawie koszyków określonych produktów.Zamówienie zostało podzielone na 6 (sześć) części, a specyfikację poszczególnych artykułów stanowią: załącznik nr 1, nr. 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
1.
Część 1 – materiały biurowe
2.
Część 2 – materiały muzyczne
3.
Część 3 – materiały ogrodnicze
4.
Część 4 – materiały do rękodzieła
5.
Część 5 – materiały sportowo-rekreacyjne
6.
Część 6 – materiały spożywcze
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem na części (ale nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach danej części) lub na całość zamówienia.
Wykonawcy mogą składać ofertę do jednej lub kilku lub wszystkich sześciu części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.5.) Wartość części: 60000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie firmy do realizacji zakupu materiałów do zajęć na podstawie koszyków określonych produktów.Zamówienie zostało podzielone na 6 (sześć) części, a specyfikację poszczególnych artykułów stanowią: załącznik nr 1, nr. 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
1.
Część 1 – materiały biurowe
2.
Część 2 – materiały muzyczne
3.
Część 3 – materiały ogrodnicze
4.
Część 4 – materiały do rękodzieła
5.
Część 5 – materiały sportowo-rekreacyjne
6.
Część 6 – materiały spożywcze
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem na części (ale nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach danej części) lub na całość zamówienia.
Wykonawcy mogą składać ofertę do jednej lub kilku lub wszystkich sześciu części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 35625,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie firmy do realizacji zakupu materiałów do zajęć na podstawie koszyków określonych produktów.Zamówienie zostało podzielone na 6 (sześć) części, a specyfikację poszczególnych artykułów stanowią: załącznik nr 1, nr. 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
1.
Część 1 – materiały biurowe
2.
Część 2 – materiały muzyczne
3.
Część 3 – materiały ogrodnicze
4.
Część 4 – materiały do rękodzieła
5.
Część 5 – materiały sportowo-rekreacyjne
6.
Część 6 – materiały spożywcze
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem na części (ale nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach danej części) lub na całość zamówienia.
Wykonawcy mogą składać ofertę do jednej lub kilku lub wszystkich sześciu części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03121000-5 - Produkty ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 35625,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie firmy do realizacji zakupu materiałów do zajęć na podstawie koszyków określonych produktów.Zamówienie zostało podzielone na 6 (sześć) części, a specyfikację poszczególnych artykułów stanowią: załącznik nr 1, nr. 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
1.
Część 1 – materiały biurowe
2.
Część 2 – materiały muzyczne
3.
Część 3 – materiały ogrodnicze
4.
Część 4 – materiały do rękodzieła
5.
Część 5 – materiały sportowo-rekreacyjne
6.
Część 6 – materiały spożywcze
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem na części (ale nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach danej części) lub na całość zamówienia.
Wykonawcy mogą składać ofertę do jednej lub kilku lub wszystkich sześciu części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 35625,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie firmy do realizacji zakupu materiałów do zajęć na podstawie koszyków określonych produktów.Zamówienie zostało podzielone na 6 (sześć) części, a specyfikację poszczególnych artykułów stanowią: załącznik nr 1, nr. 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
1.
Część 1 – materiały biurowe
2.
Część 2 – materiały muzyczne
3.
Część 3 – materiały ogrodnicze
4.
Część 4 – materiały do rękodzieła
5.
Część 5 – materiały sportowo-rekreacyjne
6.
Część 6 – materiały spożywcze
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem na części (ale nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach danej części) lub na całość zamówienia.
Wykonawcy mogą składać ofertę do jednej lub kilku lub wszystkich sześciu części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 35625,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie firmy do realizacji zakupu materiałów do zajęć na podstawie koszyków określonych produktów.Zamówienie zostało podzielone na 6 (sześć) części, a specyfikację poszczególnych artykułów stanowią: załącznik nr 1, nr. 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
1.
Część 1 – materiały biurowe
2.
Część 2 – materiały muzyczne
3.
Część 3 – materiały ogrodnicze
4.
Część 4 – materiały do rękodzieła
5.
Część 5 – materiały sportowo-rekreacyjne
6.
Część 6 – materiały spożywcze
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem na części (ale nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach danej części) lub na całość zamówienia.
Wykonawcy mogą składać ofertę do jednej lub kilku lub wszystkich sześciu części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27448,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55998,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55998,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Diverti Grażyna Tomaszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381649202
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55998,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż podstawę prawną unieważnienia stanowi art. 255 pkt 3 Pzp w
brzmieniu: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) 3) cena
lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może
zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż podstawę prawną unieważnienia stanowi art. 255 pkt 3 Pzp w
brzmieniu: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) 3) cena
lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może
zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż podstawę prawną unieważnienia stanowi art. 255 pkt 3 Pzp w
brzmieniu: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) 3) cena
lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może
zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż podstawę prawną unieważnienia stanowi art. 255 pkt 3 Pzp w
brzmieniu: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) 3) cena
lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może
zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż podstawę prawną unieważnienia stanowi art. 255 pkt 3 Pzp w
brzmieniu: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) 3) cena
lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może
zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- "Roboty i usługi w zakresie utrzymania dróg w gminie Pszczyna, dla których zarządcą jest Burmistrz Pszczyny"
- Ubezpieczenie Gminy Pszczyna, Urzędu Miejskiego w Pszczynie i jednostek organizacyjnych na rok 2025
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie.
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów ogólnospożywczych w 2025 roku na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jaworze podzielonych na 8 grup"
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W OBROWIE W 2025 ROKU
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2025 roku".
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
więcej: Produkty ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.