eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrzanówModernizacja instalacji elektrycznej celem wykonania ogrzewania elektrycznego dla budynku użytkowego przy ul. Balińska 19 w Chrzanowie



Ogłoszenie z dnia 2024-10-10

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji elektrycznej celem wykonania ogrzewania elektrycznego dla budynku użytkowego przy ul. Balińska 19 w Chrzanowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD ZASOBÓW KOMUNALNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120288979

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Garncarska 4

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzzk-zp@chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzzk.chrzanow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja instalacji elektrycznej celem wykonania ogrzewania elektrycznego dla budynku użytkowego przy ul. Balińska 19 w Chrzanowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2889c74-253e-4c80-b4c9-619d4fdd368e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00540864

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045092/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja instalacji elektrycznej celem wykonania ogrzewania elektrycznego dla budynku użytkowego przy ul. Balińskiej 19 w Chrzanowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c2889c74-253e-4c80-b4c9-619d4fdd368e

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl) oraz poczty elektronicznej. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust 3 ustawy, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.
Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu („Wypełniony formularz oferty”).
W kolejnym polu („Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”) wykonawca dodaje pozostałe pliki stanowiące ofertę lub składane wraz z ofertą.
Jeżeli wraz z ofertą składane są dokumenty zawierające tajemnicę przedsiębiorstwa wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych z siedzibą w Chrzanowie, pod adresem ul. Garncarska 4, 32-500 Chrzanów („Administrator”).
Jeśli będzie Pani/Pan chciała/-ł skorzystać z praw, które zostały opisane poniżej lub uzyskać dodatkowe informacje, może Pani/Pan skontaktować się z Administratorem kierując korespondencję na adres: Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych, ul. Garncarska 4, 32-500 Chrzanów lub na adres poczty elektronicznej: iodo-mzzk@chrzanow.pl
Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu:
a) zawarcia i realizacji umowy, w tym umowy gwarancji jakości (jeżeli została udzielona),
b) realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym wystawienia faktury VAT oraz wykonania obowiązków z rękojmi za wady;
c) ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami na wypadek sporu.
Podstawą prawną przetwarzania Pana/Pani dane osobowe są:
przepisy prawa;
a) umowa;
b) wykonywanie zadań realizowanych w interesie publicznym.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Prawo to przysługuje Pani/Panu, o ile zostanie spełniony jeden z poniższych warun-ków:
• jeżeli kwestionuje Pani/Pan prawidłowość danych osobowych – na okres pozwala-jący Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych;
• jeżeli przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych jest niezgodne z prawem, a Pani/Pan sprzeciwi się usunięciu swoich danych osobo-wych, żądając ograniczenia ich wykorzystywania;
• Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale będą one potrzebne Pani/Panu do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
• wniesie Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw założonego przez Panią/Pana sprzeciwu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/5/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obecnie w budynku zlokalizowanych jest 5 lokali użytkowych o łącznej pow. użytkowej 373,35 m2. Budynek wyposażony jest w instalację: wodną, kanalizacyjną i elektryczną. Ogrzewanie pomieszczeń odbywa się poprzez indywidualne źródła ciepła - piece węglowe oraz elektrycznie; podgrzewanie c.w.u. odbywa się poprzez elektryczne podgrzewacze pojemnościowe.
Zakres prac związanych z budową instalacji centralnego ogrzewania elektrycznego i przebudowa instalacji elektrycznej obejmuje:
a) Wykonanie instalacji elektrycznych na podstawie załączonych szkiców,
b) Demontaż pieców węglowych wraz z zamurowaniem podpięć, wyciorów i zadeko-waniem nieczynnych przewodów kominowych ponad dachem,
c) Montaż grzejników elektrycznych,
d) Remont kominów ponad dachem,
e) Wykonanie robót budowlanych po pracach instalacyjnych i rozbiórkowych wewnątrz lokali i na klatce schodowej,
f) Ułożenie linii zasilających oraz przebudowa instalacji elektrycznej wewnątrz lokali użytkowych,
g) Rozbudowa rozdzielnic w lokalach użytkowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2.Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego:
2.1.Zdolności do występowania w obrocie krajowym - Zamawiający nie stawia w ww. zakre-sie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
2.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają uprawnienia do określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odręb-nych przepisów-
Zamawiający nie stawia w ww. zakresie żadnych wymagań; których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
2.3. Warunek ekonomiczny –
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
2.4.Warunek zdolności technicznej lub zawodowej.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tzn. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał min. jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, polegające na wykonaniu lub wymianie instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania w budynku,
oraz dysponuje
b) min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń – kierownik budowy
oraz dysponuje
c) min. jedną osobą posiadające uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnej funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Zamawiający dopuszcza możliwość posiadania uprawnień gwarantujących spełnienie warunków zdolności zawodowej przez jedną osobę

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: d) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie wskazanym w art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z doku-mentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie Wykonawca może sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.:
a) Wykazu robót budowlanych (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
b) Wykazu osób (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
c) Polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC) zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 800,00 zł brutto (słownie: osiemset złotych 00/100).
2.Wadium musi obejmować pełen okres związanie ofertą, tj. do dnia 23.11.2024 r.
3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust.7 ustawy Pzp.
4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku BS , numer rachunku 23 84440008 0000 0081 5819 0005.
Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej dzień przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.
6.W przypadku , gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art.98 ust 2 pkt 3 ustawy o Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art.226 ust.1 pkt 14 ustawy o Pzp.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art.98 ust.1-5 ustawy o Pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art.98 ust.6 ustawy o Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ. Umowa zostaje zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Zamawiający może odstąpić od umowy, gdy nastąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub dalsze wykonanie umowy może zagrozić podstawowemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwa publicznemu. Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięciu wiadomości o tych okolicznościach.
Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wy-konawcy w następującym zakresie:
1). Wysokości wynagrodzenia w przypadku:
a. niewykonania przez Wykonawcę wszystkich robót objętych dokumentacją pro-jektową lub STWiORB, za które w umowie określono wynagrodzenie ryczał-towe, proporcjonalnie do zakresu niewykonanej części prac, co nie przekreśla ryczałtowego charakteru wynagrodzenia;
b. zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do założeń wynikających z dokumentacji projektowej, w tym użycia materiałów o jakości lub parametrach odbiegających od uwzględnionych w dokumentacji projektowej, zgodnie z pkt 5 niniejszego paragrafu.
2). zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenia lub wydłużenia):
a) na skutek zadziałania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego;
b) w wyniku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami i normami prawa;
c) w przypadku wcześniejszego zakończenia realizacji zamówienia;
d) wskutek konieczności wykonania zamówień dodatkowych lub zamówień uzu-pełniających;
e) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy (zaniechania) Wykonawcy np. wstrzyma-nia wykonywania prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn nieza-winionych przez Wykonawcę albo nieudostępnienia lokali przez najemców/ lo-katorów;
f) wskutek wystąpienia innych okoliczności nie powstałych z winy Wykonawcy.

Pozostałe zmiany umowy są zawarte zał. nr 1 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-25 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Portal e- Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-25 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wizja lokalna-Zamawiający przed terminem złożenia oferty wymaga od wykonawców odbycia wizji lokalnej.
Wizja lokalna odbędzie się w dniu 18.10.2024 r. o godz. 12.00 w budynku przy ul. Balińskiej 19 w Chrzanowie. Przedstawiciele Wykonawców lub Wykonawcy powinni stawić się najpóźniej na 5 minut przed rozpoczęciem wizji lokalnej przed wejściem do budynku przy ul. Balińskiej 19 w Chrzanowie. Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzona lista obecności podpisana przez uczestników. Pytania, które pojawią się w czasie wizji lokalnej będą wyjaśniane po otrzymaniu pytań od Wykonawcy złożonej w formie pisemnej przez portal e-Zamówienia i udostępnione na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Wizja lokalna jest warunkiem do złożenia oferty do tego postępowania.
Na podstawie art. 226 ust.1 pkt 18 ustawy w przypadku złożenia oferty bez odbycia wizji lokalnej, Zamawiający odrzuci taką ofertę.
Zamawiający nie zwraca kosztów odbycia wizji lokalnej.

Zamawiający nie wymaga od Wykonawców sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia.

Osobiste wykonanie robót-1.Zamawiający zastrzega sobie obowiązek osobistego wykonania kluczowych zadań przez Wykonawcę, tj: roboty instalacyjne związane z wykonaniem centralnego ogrzewania elektrycznego.
2.Wykonawca może powierzyć realizację części przedmiotu zamówienia podwykonawcom.
3.Zamawiajacy żąda , aby wykonawca w ofercie, wskazał która część zamówienia, zamierza powierzyć podwykonawcom oraz żąda podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
4.Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zamianach w odniesieniu do podwykonawców, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje wymagane informację na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług.
5.Zamawiajacy nie będzie badał czy wobec podwykonawców czy nie zachodzą podstawy wykluczenia o których mowa w art. 108 ust. Pzp.
6.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powołał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
7.Przepisy art.122 ustawy Pzp stosuje się odpowiednio.
8.Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.