Ogłoszenie z dnia 2023-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00453000/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-19
- 2023/BZP 00458320/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-24
- 2023/BZP 00554879/01 - Wynik z dnia 2023-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Tarnowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661323
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.choczynska@umt.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umtarnow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8348731.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Tarnowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9541279-6e67-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00540919
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051294/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453000
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIN.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 257455,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup 150 sztuk używanych komputerów osobistych wraz z systemami operacyjnymi (licencje niewyłączne), w tym:a) komputer osobisty używany TYP I – 10 sztuk,
b) komputer osobisty używany TYP II – 140 sztuk
UWAGA! Zamawiający wyłącznie w zakresie części nr 1 dopuszcza możliwość zaoferowania komputerów różnych producentów oraz różnych modeli.
Określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załączniki nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 185005,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup 150 sztuk nowych monitorów, w tym:a) monitor TYP I – 10 sztuk,
b) monitor TYP II – 140 sztuk
Określenie przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załączniki nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 58474,64 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup 30 sztuk używanych drukarek.Określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załączniki nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.5.) Wartość części: 13975,61 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 7 w zw. z art. 263 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 10.11.2023 r. oferta Wykonawcy NETKOM Przemysław Rafałowski, ul. Waryńskiego 53a, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, została wybrana jako najkorzystniejsza w postępowaniu pn. „Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Tarnowa”.
Pismem z dnia 01.12.2023 r., przesłanym za pośrednictwem platformazakupowa.pl, Wykonawca poinformował Zamawiającego, iż uchyla się od podpisania umowy z powodu braku możliwości zrealizowania zamówienia w wymaganym przez Zamawiającego terminie.
W związku z powyższym, postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp, gdyż Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
Zgodnie z art. 263 ustawy Pzp, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie. W niniejszym postępowaniu Zamawiający korzysta z przewidzianego w przepisie uprawnienia i unieważnia postępowanie w tej części.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie w części zamówienia nr 3 zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, gdyż wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu oferta nr 11 była jedyną ofertą złożoną na część zamówienia nr 3.
Z uwagi na fakt, że została ona odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, gdyż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia, zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w części zamówienia nr 3 na ww. podstawie prawnej.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- "16/2025 Sukcesywna dostawa środków dietetycznych specjalnego przeznaczenia żywieniowego orazśrodków kontrastowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie"
- Usługa druku i dostawy katalogu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Rozbudowa cmentarza komunalnego w Klikowej w Tarnowie
- Dostawy przetworów owocowych i warzywnych oraz przypraw
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków różnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
- Wymiana instalacji elektrycznej w budynkach mieszkalnych w Tarnowie zarządzanych przez MZB w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie pracowni przedmiotowych w Szkołach Podstawowych gminy Trzebielino w ramach Projektu "Rozwiń skrzydła - wsparcie uczniów w Gminie Trzebielino"
- "Dostawa urządzeń NGFW (Next - Generation Firewall) na potrzeby PANS w Ciechanowie."
- Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego i panoramicznych monitorów komputerowych z podziałem na części
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy
- "Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w systemach informacyjnych należących do Gminy Drawno i jednostek"
- Dostawa i instalacja stacji opisowej wraz z oprogramowaniem dla DCOPiH we Wrocławiu przy pl. Hirszfelda 12.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.