Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00465882/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
- 2024/BZP 00541257/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup drona wyposażonego w kamerę oraz systemy teledetekcyjne”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 2147114
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.czechowice-dziedzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.czechowice-dziedzice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup drona wyposażonego w kamerę oraz systemy teledetekcyjne”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-968755ba-16c2-4cb9-9f01-beb4708633ba
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00540940
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050196/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup drona wyposażonego w kamerę oraz systemy teledetekcyjne"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465882
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.33.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 435365,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia pn.: „Zakup drona wyposażonego w kamerę oraz systemy teledetekcyjne” jest dostawa drona wyposażonego w kamerę i systemy teledekcyjne badające skład dymu z kominów:
a) dostawa fabrycznie nowego bezzałogowego statku powietrznego (BSP), wielowirnikowca
z napędem elektrycznym wyposażonym w głowicę pomiarową do badania jakości powietrza wraz z niezbędnym osprzętem i akcesoriami, a także kompletem akumulatorów;
b) przeprowadzenie szkolenia teoretycznego i praktycznego do uzyskania uprawnień kat. szczególnej pilota BSP zgodnie z obowiązującymi przepisami w danym czasie (w tym scenariusze STS-01, NSTS-01, NSTS-02) oraz kat. otwartej A2 dla 2 pracowników;
c) przeprowadzenie doszkolenia produktowego w locie z zakresu pobierania i analizowania pomiarów przy użyciu zainstalowanych głowic, w tym m.in. mapowania, techniki poboru, możliwości zdalnego odczytu, archizowania dla każdego z 2 pracowników;
d) udzielenie wsparcia technicznego, obejmującego m.in. pakiet serwisowy oraz ubezpieczenie OC
i AC.
Szczegółowy zakres dostawy zawiera:
- załącznik nr 9 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia
- załącznik nr 10 do SWZ – projektowane postanowienia umowy,
które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRODRON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6312714586 , REGON: 525947842
7.3.3) Ulica: Bojkowska
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
DRONELAND.PL SZYMON ŁUKASIK,
ul. 11 Listopada 39/2,
41-500 Chorzów
- przeprowadzenie szkolenia teoretycznego i praktycznego do uzyskania uprawnień kat. szczególnej pilota BSP zgodnie z obowiązującymi przepisami w danym czasie (w tym scenariusze STS-01, NSTS-01, NSTS-02) oraz kat. otwartej A2 dla 2 wyznaczonych przez Zamawiającego osób.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z CZECHOWIC-DZIEDZIC
- Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno - sanitarnym krytej pływalni WODNIK MOSiR w Czechowicach - Dziedzicach
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" - z podziałem na części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr7 im. Kazimierza Wielkiego w 2025 r.
- Zakup serwerów wraz z oprogramowaniem
- Utrzymanie sieci i opraw oświetlenia ulicznego będącego własnością Gminy Czechowice-Dziedzice
- Obsługa ratownicza Krytej Pływalni "WODNIK" przy ul. Legionów 145 w Czechowicach - Dziedzicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.