Og³oszenie z dnia 2024-10-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00583474/01 - Wynik z dnia 2024-11-07
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa soli drogowej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejskie Przedsiêbiorstwo Us³ug Komunalnych w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000150998
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: £agiewnicka 76
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiêtoch³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-608
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mpuk.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mpuk.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa soli drogowej”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4cfa1eb5-4918-4366-a4f0-a7ec723038f7
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00541014
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://mpuk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Z zastrze¿eniem postanowieñ zawartych w rozdziale 16 SWZ oraz w ust. 2 i w ust. 4 rozdzia³u 12 SWZ, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami mo¿e siê odbywaæ wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz.U. z 2020r. poz. 344), tj:
1) poprzez Platformê przetargow± pod adresem:
https://mpuk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html (zwanej dalej zamiennie Platform± przetargow±), w wierszu oznaczonym tytu³em niniejszego postêpowania
lub
2) poczt± elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego zamowienia@mpuk.eu oraz adresy e mail Wykonawców podane w formularzu oferty.
2. Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
1) w formie elektronicznej (oznacza to postaæ elektroniczn± opatrzon± kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub
2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
wy³±cznie poprzez Platformê przetargow±.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê (wy³±cznie poprzez Platformê przetargow±) – zobowi±zany jest zapoznaæ siê z instrukcjami u¿ytkowników Platformy przetargowej - dostêpnymi pod adresem https://mpuk.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptowaæ regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostêpny pod adresem:
https://mpuk.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
2. Z³o¿enie oferty poprzez Platformê przetargow± oznacza akceptacjê regulaminu, o którym mowa w ust. 1 rozdzia³u 13 SWZ.
3. Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane s± na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem:
https://mpuk.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Wsparcia technicznego w zakresie dzia³ania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade S.A., ul. Legnicka 57d, lokal B/J, 54-203 Wroc³aw, nr tel. +48 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedzia³ku do pi±tku (dni robocze) w godz. 8:00 - 16:00.
5. Sposoby z³o¿enia oferty za po¶rednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia z³o¿enia oferty (w zale¿no¶ci od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zosta³y opisane w Instrukcjach u¿ytkowników Platformy przetargowej.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MPUK/DN/ZP/9/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Rodzaj zamówienia: dostawa.
2. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z transportem soli drogowej „DR” z antyzbrylaczem.
3. Dostarczona sól drogowa musi spe³niaæ wymagania normy
Granulacja zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 16811-1:2016-10 „Sól drogowa ¶rednia klasy M” Jednostka Wymagania
zawarto¶æ ziaren < 0,125 mm % maksymalnie 7
zawarto¶æ ziaren < 0,8 mm % 5-35
zawarto¶æ ziaren < 1,6 mm % 10-60
zawarto¶æ ziaren < 3,15 mm % 45-90
zawarto¶æ ziaren < 6,3 mm % 100 (tolerancja 2% ziaren w zakresie od 6,3 mm do 8)
- chlorek sodowy (NaCl) - min. 90%
- zawarto¶æ wody – max 2%
- substancja przeciwzbrylaj±ca - w ilo¶ci min 20 mg/kg
- zawarto¶æ substancji nierozpuszczalnych w wodzie – max 8%
4. Szacunkowa ilo¶æ zamówienia ~ 1100 t.
5. Dostawa soli bêdzie realizowana wed³ug potrzeb Zamawiaj±cego, a podstaw± ka¿dorazowej dostawy bêd± zamówienia czê¶ciowe sk³adane przez Zamawiaj±cego e-mailem, za zwrotnym potwierdzeniem odbioru z³o¿onego zamówienia, z terminem realizacji 24 godzin.
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na teren bazy MPUK w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.,
41-608 ¦wiêtoch³owice, ul. £agiewnicka 76.
7. W przypadku trudno¶ci w realizacji zamówienia, w tym zamówienia czê¶ciowego, Wykonawca zobowi±zany jest do natychmiastowego (nie pó¼niej ni¿ do 1 godziny od otrzymania zamówienia czê¶ciowego) poinformowania Zamawiaj±cego o tym fakcie drog± e-mailow±. W takim wypadku Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa wykonania zastêpczego na koszt i ryzyko Wykonawcy bez konieczno¶ci uzyskiwania w tym zakresie przewidzianego w art. 480 k.c. upowa¿nienia s±du. tj. zlecenia dostawy soli (z miejsca magazynowania) wybranemu przez siebie podmiotowi trzeciemu, obci±¿aj±c Wykonawcê.
8. Na ka¿dorazowe ¿±danie Zamawiaj±cego, Wykonawca przedstawi niezw³ocznie ¶wiadectwa techniczne lub opinie o przydatno¶ci soli do zimowego utrzymania dróg lub inne dokumenty na ka¿dym etapie realizacji umowy.
9. Oferowana sól drogowa musi posiadaæ pozytywn± opiniê Instytutu Badawczego Dróg i Mostów oraz Atest Higieniczny - Pañstwowego Zak³adu Higieny, wa¿ne przez ca³y okres obowi±zywania umowy (w przypadku utraty wa¿no¶ci w trakcie trwania umowy, Wykonawca dostarczy dokumenty wa¿ne bez wzywania przez Zamawiaj±cego).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej jedn± dostawê polegaj±c± na dostawie soli drogowej w ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 1000 ton.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 5.000,00 PLN.2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymywaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.
3. Formy wnoszenia wadium: wadium mo¿e byæ wniesione wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tj. Dz.U. z 2022r. poz. 2080 z pó¼n.zm).
4. Termin wnoszenia wadium up³ywa w dniu: 18.10.2024 r. o godzinie 10:00,00
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ na nastêpuj±cy rachunek bankowy 53 1050 1243 1000 0090 3137 5968 z dopiskiem „WADIUM - MPUK/DN/ZP/09/2024”.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 ustawy) w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.2. Zmiana umowy mo¿e tak¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-18 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://mpuk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-18 10:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-16
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ:1) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu
warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym w rozdziale 19 SWZ – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
2) O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca zapozna³ siê z warunkami zamówienia i z projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia, które zostan± wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia oraz, ¿e przyjmuje ich tre¶æ bez
¿adnych zastrze¿eñ – zgodnie z tre¶ci± zawart± w formularzu oferty, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
3) Pe³nomocnictwo
4) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego Wykonawcy zasoby
5) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy – o ile dotyczy
6) Dowód wniesienia wadium
INNE PRZETARGI Z ¦WIÊTOCH£OWIC
- Zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych pochodz±cych z terenu Gminy ¦wiêtoch³owice objêtych komercyjnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w ¦wiêtoch³owicach w obrocie krajowym i zagranicznym oraz us³ugi pieniê¿nego przekazu pocztowego w 2025 roku
wiêcej: przetargi w ¦wiêtoch³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa wraz z roz³adunkiem soli drogowej niezbrylaj±cej w stanie lu¼nym do zwalczania ¶lisko¶ci zimowej
- "Zakup wraz z dostaw± materia³u drogowego"
- Dostawa soli drogowej kamiennej na potrzeby zimowego utrzymania dróg gminnych
- Zakup i dostawa soli drogowej drobnej na bazê Zarz±du Dróg Powiatowych w Krasnymstawie III
- Dostawa soli drogowej bia³ej gruboziarnistej o granulacji 0,25mm÷4mm z dodatkiem antyzbrylacza w ilo¶ci oko³o 625 ton do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2024/2025
- Sukcesywna dostawa soli przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg i chodników
wiêcej: Sól drogowa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.