Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00378607/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
- 2024/BZP 00399997/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja robót budowlanych obejmujących część inwestycji przebudowy i rozbudowy budynku siedziby OSP w Brusach oraz budowy remizy OSP w Czapiewicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brusy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351251
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Na Zaborach 1
1.5.2.) Miejscowość: Brusy
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-632
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 523969300
1.5.8.) Numer faksu: 523969303
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brusy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brusy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b4496928-2fc4-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja robót budowlanych obejmujących część inwestycji przebudowy i rozbudowy budynku siedziby OSP w Brusach oraz budowy remizy OSP w Czapiewicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4496928-2fc4-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541090
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065494/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Wsparcie systemu ratownictwa oraz zarządzania kryzysowego na terenie gminy Brusy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378607
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Nr ZP.271.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych obejmujących część inwestycji przebudowy i rozbudowy budynku siedziby OSP w Brusach oraz budowy remizy OSP w Czapiewicach w ramach zadania pn. „Wsparcie systemu ratownictwa oraz zarządzania kryzysowego na terenie gminy Brusy” dofinansowanego z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w tym:Część I: Przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Brusach
a) roboty budowlane:
konstrukcja
wykończenia zewnętrzne ( dach, stolarka, elewacja, opaska żwirowa)
roboty wykończeniowe wewnętrzne
między ścianą wieży a ścianą istniejącego budynku należy wykonać tymczasowe wydzielenie części objętej przetargiem i wykonać zamknięcie pom. 0.8 i osadzić drzwi DZ2,
wykonać termoizolację ściany zewnętrznej wieży w miejscu, gdzie miałaby być kolejna część budynku ,
a) instalacje sanitarne (ogrzewania, wentylacji, klimatyzacji, wody, kanalizacji sanitarnej, sprężonego powietrza),
b) instalacje elektryczne (WLZ, prefabrykaty, trasy kablowe, okablowanie, oprawy oświetleniowe, osprzęt elektryczny, instalacja odgromowa i uziemiająca, sieć strukturalna, instalacja SSWIN, instalacja monitoringu CCTV, instalacja domofonowa), przejścia i podłączenia przygotować pod montaż instalacji fotowoltaicznej (instalacja fotowoltaiczna w kolejnym etapie), m.in.
• Parametry minimalne systemu wideodomofonowego
Wideomonitor cyfrowy:
- głośnomówiący (bezsłuchawkowy)
- szklany front i kolorowym wyświetlaczem 7”
– podświetlane ikony dotykowe
– możliwość wywołania podglądu obrazu w trybie czuwania
– możliwość załączenia podglądu na stałe
– możliwość pracy kilku monitorów pod jednym adresem
– funkcja dzwonka do drzwi (RING)
– automatyczne załączenie podglądu z drugiej kamery w momencie wywołania funkcji dzwonka (RING)
– optyczna sygnalizacja wyciszenia dzwonienia
– optyczna sygnalizacja dzwonienia
– sygnalizacja nieodebranego połączenia
– funkcja autootwierania (po wykryciu dzwonienia nastąpi otwieranie drzwi)
- możliwość podłączenia niezależnej kamery
- montaż natynkowy
Wideodomofon cyfrowy:
– odporny na warunki atmosferyczne oraz akty wandalizmu
– programowany wpis na wyświetlaczu głównym
– obsługa wielowejściowych systemów Master/Slave/Multimaster
- kamera podgrzewana, kolorowa o wysokiej rozdzielczości (min.600 linii) z szerokokątnym obiektywem 2,8mm, umożliwiająca regulację pozycji kierunku obserwacji
– czytnik elementów zbliżeniowych
– otwieranie elektrozaczepu lub dodatkowego wyjścia przekaźnikowego bez rozmowy (CDN-I/O)
– wbudowana sygnalizacja optyczna: dioda czerwona sygnalizuje dzwonienie do lokalu, dioda żółta sygnalizuje odebranie rozmowy dioda zielona sygnalizuje otwarcie drzwi.
– wbudowana sygnalizacja dźwiękowa – syntezator, który odtwarza komunikaty
- wyświetlacz led podgrzewany
– podświetlane przyciski klawiatury opcjonalnie zgodne z językiem Braille’a
– optyczna i akustyczna (komunikaty głosowe) sygnalizacja funkcji panelu
– automatyczne lub zdalne (za pomocą przycisku) otwieranie drzwi bez konieczności odbierania rozmowy oraz możliwość podłączenia w lokalu dodatkowego urządzenia akustycznego lub świetlnego sygnalizującego dzwonienie (CDN-U)
- montaż podtynkowy
Wykonawca przed zamówieniem materiałów i urządzeń przedłoży Zamawiającemu projekt warsztatowy systemu do akceptacji.
• Rodzaj słupów oświetleniowych zewnętrznych: słupy wysokości 6,0m na prefabrykowanym fundamencie betonowym. Stosować słupy aluminiowe szlifowane grubości ścianki 4,2mm
• Parametry szafy Rack: Zakłada się dostawę i montaż szafy rack 42U, dopuszcza się zmianę wymiarów na etapie realizacji robót, Malowanie proszkowe, RACK 19”, szerokość szafy 80cm / Głębokość 100cm, drzwi przednie i tylne perforowane, zabezpieczenie zamkiem: drzwi przednie, drzwi tylnie, panele boczne, wyposażenie szafy w panel wentylacyjny z regulowanym termostatem, minimalne obciążenie szafy 600kg, 2 x półka serwerowa 1U o minimalnej nośności 60kg, listwa zasilająca 19” 1U z wtykiem zasilającym C14, Patch panel RACK19” kat 5e UTP 48 porty, organizator kabli do szafy rack 19”,
Wykonawca przed zamówieniem materiałów i urządzeń przedłoży Zamawiającemu projekt warsztatowy systemu do akceptacji.
• Parametry serwera do monitoringu (Parametry minimalne systemu CCTV):
Rejestrator cyfrowy (64 kanały) zamknięty w obudowie typu RACK 2U
z kieszeniami na 12 dysków SATA II 3,5" o łącznej pojemności wystarczającej na zabezpieczenie zapisu ze wszystkich kamer z min. 14 dni. Dodatkowo zabezpieczony w postaci zasilania rejestratora i kamer z UPS na min. 4 godziny. System powinien obsługiwać kamery o rozdzielczości min. 8 Mp. Rejestrator powinien posiadać możliwość lokalnego podłączenia monitora (min 1920x1080) i obserwacji jednocześnie min. 12 kanałów z możliwością rotacji. Rejestrator musi obsługiwać wszystkie kamery IP z protokołem H.264, MxPEG, MPEG-4 oraz M-JPEG. Zarządzane odbywa się przez interfejs użytkownika wydzielonego komputera. Rejestrator obsługuje kamery sieciowe wszystkich typowych firm.
Funkcje rejestratora:
• Rejestracja w czasie rzeczywistym sygnału video z kamer IP.
• Lokalne wyjście VGA i HDMI do podłączenia monitora i bieżącej obserwacji jednocześnie min. 12 kanałów.
• Obsługa sygnału strumieniowego z kamer sieciowych i serwerów video.
• Wysokiej jakości zapis sygnałów H.264, MxPEG, MPEG-4, M-JPEG (zależne od kamery).
• Obsługa kamery sieciowych o rozdzielczości min. 8Mpix.
• Kompletne funkcje zapisu: wg. kalendarza, alarmu, wykrycia ruchu, zapis przed i po alarmie.
• wyszukiwanie nagrań wg. daty, lini czasowej, zdarzeń, inteligentnej analizy obrazu.
• Zdalne zarządzanie systemem poprzez przeglądarkę internetową.
• Dostęp do odtwarzania plików przez przeglądarkę, FTP lub otoczenie sieciowe.
• Szybkie wyszukiwanie kamer w sieci i ich instalacja.
• Centralny monitoring z funkcją "kliknij i skieruj" oraz obsługą PTZ.
• Cyfrowy zoom w trybie monitoringu i odtwarzania.
• Możliwość zmiany kolejności wyświetlania obrazu (kamer).
• Informacja o zdarzeniach wyświetlana na bieżąco na ekranie.
• Szczegółowa lista zdarzeń i logi (w tym lista użytkowników i daty podglądu plików).
• Lista pracujących użytkowników on-line i pełna kontrola dostępu do systemu.
• Odtwarzanie plików wielokanałowe z różnymi prędkościami.
• Zaawansowany tryb oznaczania plików cyfrowymi znacznikami.
• Automatyczny start rejestracji po przywróceniu zasilania.
• Współpraca z zasilaczami awaryjnymi.
• Porty 2 x USB 3.0, 4x USB 2.0.
Kamera sieciowa wewnętrzna i zewnętrzna stałopozycyjna kopułkowa (rozdzielczość 8Mp), tryb pracy dzień/noc. Kamera powinna obsługiwać cyfrowe funkcje obrotu/pochylenia/zbliżenia, funkcję zdalnego zbliżenia (zoom) oraz funkcję zdalnego ogniskowania eliminuje potrzebę ręcznego ustawiania ostrości. Kamery wyposażone w promiennik IR. Dodatkowo kamera zewnętrzna powinna posiadać obudowę o klasie ochrony min. IP66, zabezpieczającą przed kurzem, deszczem, śniegiem oraz światłem słonecznym i może działać w niskiej temperaturze wynoszącej nawet -40 ºC. Kamera sieciowa zewnętrzna stałopozycyjna w obudowie rozdzielczość 8Mp), tryb pracy dzień/noc. Obudowa kamery posiada klasę ochronny IP66 i jest zabezpieczona przed kurzem, deszczem, śniegiem oraz światłem słonecznym i może działać w niskiej temperaturze wynoszącej nawet -40 ºC.
Stacja oglądowa - jako stację oglądową zastosowano komputer w obudowie typu Tower z możliwością podłączenia min. 2 monitorów. Min. parametry monitorów: lcd min. 27”, rozdzielczość min FullHD przeznaczonych do pracy ciągłej. Monitory z możliwością zamontowania na uchwycie ściennym, Należy dostarczyć odpowiednie uchwyty do montażu na ścianie (regulowane).
Jednostka operatorska
Minimalne dane techniczne:
• Procesor
Liczba rdzeni: min. 20, Liczba wątków: min. 28, Szybkość zegara: min. 3.4 GHz, częstotliwość turbo: min. 5,6 GHz , pamięć Cache L2 28 MB, pamięć Cache L3 38 MB,
• Pamięć: RAM mi. 32 GB DDR5 5200 MHz
• Dysk SSD – min. 1x SSD 512 GB
• Obudowa - Tower
• Dedykowana Karta graficzna z obsługą co najmniej 2 monitorów, szyna danych pamięci min. 128 bit, pamięć min. GDDR5 8GB
Wykonawca przed zamówieniem materiałów i urządzeń przedłoży Zamawiającemu projekt warsztatowy systemu do akceptacji. Określone parametry są parametrami minimalnymi. Należy zastosować urządzenia o parametrach równoważnych lub lepszych.
c) dostawa i montaż wyposażenia
d) zagospodarowanie terenu,
Zakres robót objęty przetargiem i wyposażenia dotyczy części obiektu, zgodnie z zakresami określonymi na rysunkach. W istniejącej części należy wykonać niezbędne roboty budowlane i instalacje, potrzebne do funkcjonowania części objętej postępowaniem przetargowym.
Załączone pomocnicze przedmiary obejmują cały zakres projektu, należy wycenić część objętą przetargiem.
UWAGA:
1) w trakcie realizacji inwestycji oraz po jej zakończeniu należy zapewnić ciągły dostęp do sąsiednich nieruchomości (w szczególności do świetlicy w Czapiewicach do której będzie dobudowana remiza, gdyż odbywają się tam imprezy okolicznościowe). Inwestycja nie może pogorszyć warunków użytkowania sąsiednich nieruchomości.
2) wszystkie elementy wyposażenia, okładziny ścienne, sufitowe i podłogowe, rodzaj oraz kolorystykę należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie wykonawstwa,
3) Należy wykonać dla każdej części tablicy informacyjnej o wym. 90x60 cm na dibondzie. Treść tablic i miejsce montażu do uzgodnienia z Zamawiającym.
4) Należy wykonać Świadectwo Charakterystyki Energetycznej dla obu części,
5) Należy sporządzić instrukcję bezpieczeństwa pożarowego i wyposażyć obiekty w gaśnice.
6) Do pomieszczenia ODO należy doprowadzić instalację wody i kanalizacji do zlewu dwukomorowego i urządzenia przeznaczonego do mycia
3. Szczegółowy opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 6 do SWZ,
w Projektach budowlano - wykonawczych - Załącznik Nr 5 do SWZ oraz w Przedmiarach robót (stanowiących materiał pomocniczy przy przygotowywaniu oferty) – Załącznik Nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.5.) Wartość części: 3044039,06 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych obejmujących część inwestycji przebudowy i rozbudowy budynku siedziby OSP w Brusach oraz budowy remizy OSP w Czapiewicach w ramach zadania pn. „Wsparcie systemu ratownictwa oraz zarządzania kryzysowego na terenie gminy Brusy” dofinansowanego z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w tym:Cześć II: Budowa remizy OSP przy świetlicy wiejskiej w Czapiewicach
Zadanie obejmuje kompleksowe wykonanie remizy OSP w Czapiewicach, naniesienie i uzgodnienie wykonanych zmian z rzeczoznawcami, w tym:
a) roboty budowlane:
roboty ziemne, ławy, ściany fundamentowe,
ściany i konstrukcja,
dach,
posadzki,
stolarka drzwiowa i okienna,
prace wykończeniowe,
wykonanie elewacji,
e) dostawę i montaż wyposażenia, m.in. szafki do garażu na 16 osób otwarte bez nóżek (np. STR400/4), regał stalowy o wym. ok. 100x50x200 – ilość 5 szt., aneks kuchenny (szafki dolne i górne) o długości ok. 2,0m z zlewozmywakiem, stół i krzesła na 8 osób), do pom. nr 6 dostarczyć szafkę narzędziową na kółkach np. Yato YT-55307, wyposażenie do pom. sanitarnych ze stali nierdzewnej (pojemnik na mydło, pojemnik do ręczników papierowych, uchwyt do papieru toaletowego, kosz na śmieci)
f) instalacje sanitarne,
wewnętrzna instalacja wody,
wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej,
wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania,
wewnętrzna instalacja wentylacji,
ochrona p.poż,
wykonanie przyłączy,
g) instalacje elektryczne,
h) zagospodarowanie terenu
i) dodatkowe roboty i zmiany:
- w pom. nr 3 przesunięcia umywalki w stronę ściany z pom. nr 2,
- przeniesienia zlewu z pom. nr 5 do pom. nr 6,
- wykonania pom. nr 6 jako otwartego, bez ściany i drzwi,
- zmianie drzwi wejściowych do pom. nr 2 z prawych na lewe,
- wykonania kompletnego szynowego odciągu spalin (wydajność 1500m3/h) z automatycznym wypięciem ssawki wraz z niezbędnymi urządzeniami ,
- doprowadzenia instalacji wody i powietrza do narożnika (między ścianą z bramą a ścianą z oknami) w pom. nr 1,
- wykonania w pom. nr 6 instalacji powietrza wraz z dostarczeniem sprężarki samochodowej, tłokowej (stopień sprężania 10 bar, pojemność sprężania 100 l);
- wykonania konstrukcji oraz syreny szczelinowej z osprzętem, np. sytemu DSP, kabli i anteny (np. .model 52L),
- wprowadzenia internetu i monitoringu, tj.
• Monitoring – 13 kamer, w tym 1 wewnętrzna, 12 zewnętrznych, rejestrator z możliwością zapisu – 14 dni,
• Internet – okablowanie strukturalne należy wyprowadzić z pom. świetlicy (pom. Nr 9 na rys. nr 2 Rzut parteru), w każdym pomieszczeniu remizy z wyjątkiem sanitariatów należy zamontować gniazda podwójne 2x RJ45 Cat. 6 (5 szt. łącznie). Dodatkowo należy zamontować Access point w pom. garażowym ( w trakcie realizacji robót należy ustalić z zamawiającym dokładne miejsce montażu ściana / sufit)
- wykonania napisu na elewacji „ OSP Czapiewice” wraz z podświetleniem,
- wykonania w garażu odwodnienia wraz z przyłączem i separatorem na zewnątrz budynku,
- brama do garażu elektryczna wraz z doprowadzeniem zasilania, wys. bramy 3,55m (Wykonawca zastosuje nadproże strunobetonowe o odpowiedniej nośności, uwzględniającej obliczone w projekcie obciążenia konstrukcji),
- oddzielenia część OSP ścianą REI 60 i wysunięcia jej na 30 cm między pom. nr 6 a pom. nr 7,
- wykonania przed remizą masztu flagowego o wysokości 6m,
- wykonania szerszego wjazdu i dojazdu do budynku o ok. 3,0m i powierzchni ok. 50 m2,
konstrukcję drogi dojazdowej należy wykonać w następujących warstwach:
• kostka brukowa betonowa gr. 8 cm,
• podsypka cementowo-piaskowa 1:4 3 cm
• mieszanka kruszywa mineralnego łamanego 0-31,5 – 20 cm
• stabilizacja RM 1,5-2,5 MPa
- wymiana pieca c.o. na pellet wraz z montażem ( pom.nr 7)
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
UWAGA:
1) w trakcie realizacji inwestycji oraz po jej zakończeniu należy zapewnić ciągły dostęp do sąsiednich nieruchomości (w szczególności do świetlicy w Czapiewicach do której będzie dobudowana remiza, gdyż odbywają się tam imprezy okolicznościowe). Inwestycja nie może pogorszyć warunków użytkowania sąsiednich nieruchomości.
2) wszystkie elementy wyposażenia, okładziny ścienne, sufitowe i podłogowe, rodzaj oraz kolorystykę należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie wykonawstwa,
3) Należy wykonać dla każdej części tablicy informacyjnej o wym. 90x60 cm na dibondzie. Treść tablic i miejsce montażu do uzgodnienia z Zamawiającym.
4) Należy wykonać Świadectwo Charakterystyki Energetycznej dla obu części,
5) Należy sporządzić instrukcję bezpieczeństwa pożarowego i wyposażyć obiekty w gaśnice.
3. Szczegółowy opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 6 do SWZ,
w Projektach budowlano - wykonawczych - Załącznik Nr 5 do SWZ oraz w Przedmiarach robót (stanowiących materiał pomocniczy przy przygotowywaniu oferty) – Załącznik Nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45216000-4 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych oraz wojskowych obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 522413,47 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3843750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4120000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3843750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBHU OBIEKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891975064
7.3.3) Ulica: ul. Dolna 7A
7.3.4) Miejscowość: Kiełpino
7.3.5) Kod pocztowy: 83-307
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3843750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1185499,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1191000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1185499,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Monika Szynwelska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220445571
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 4
7.3.4) Miejscowość: Chojnice
7.3.5) Kod pocztowy: 89-600
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1185499,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BRUSY
- Realizacja robót budowlanych polegających na przebudowie ul. Makowej i Kalwaryjnej w Brusach oraz drogi gminnej nr 206072G na odcinku Brusy - Małe Gliśno
- Dokumentacja rozbudowy przystanku zintegrowanego w Brusach
- Wykonanie w trybie "zaprojektuj i wybuduj" inwestycji polegającej na przebudowie zbiorników wodnych w miejscowości Czyczkowy, Małe Chełmy, Małe Gliśno i Zalesie
- Realizacja robót budowlanych polegających na budowie ulic Słonecznej i Królowej Marii Ludwiki w Leśnie w ramach zadania "Budowa ulic Słonecznej oraz Marii Ludwiki w Leśnie"
więcej: przetargi BRUSY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w m. Zwiernik, gmina Pilzno (budowa przyszkolnej hali sportowej) - w ramach Programu Olimpia
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
- Budowa windy zewnętrznej dla nieruchomości mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
- Budowa lądowiska dla śmigłowców ratunkowych i budowa/wymiana urządzeń dźwigowych w ramach realizacji Projektu pod nazwą (...).
- "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Giby"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.