Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00538643/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
- 2024/BZP 00658634/01 - Wynik z dnia 2024-12-17
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Postępowanie powtórzone: Wykonanie Projektów Koncepcyjnych i Programów Funkcjonalno-Użytkowych wraz z technologią wyposażenia, urządzeń i sprzętu oraz szacunkowymi kosztami dla 4 zadań inwestycyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293640
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Ogińskiego 6
1.4.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.4.3.) Kod pocztowy: 58-506
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz.jgora.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jgora.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541094
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00538643
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zdolność techniczna i zawodowa
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) zdolności technicznej lub zawodowej:
1) W postępowaniu może brać udział Wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponował co najmniej następującymi
osobami, które zostaną skierowane do realizacji przedmiotowego zamówienia (przy bezpośredniej realizacji zamówienia), o
minimalnych poniższych kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zadania:
Projektant branży architektonicznej bez ograniczeń:
-osoba posiadająca od co najmniej 5 lat uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez
ograniczeń
-osoba wpisana na dzień składania ofert na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
2) W postępowaniu może brać udział Wykonawca, który w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych,
również należycie wykonuje co najmniej 2 zamówienia na wykonanie, projektu w obszarze budynków użyteczności
publicznej o wartości minimum:
dla zadania 1 – 30 000,00 zł. pln każde zamówienie,
dla zadania 2 – 20 000,00. pln każde zamówienie,
dla zadania 3 – 15 000,00 pln każde zamówienie,
dla zadania 4 – 15 000,00 pln każde zamówienie,
Zamawiający informuje, iż na potrzeby postępowania pod pojęciem „projektu” użytym ww warunku rozumie wszelką
dokumentację, o której mowa w § 2 ust. 1 ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ROZWOJU I TECHNOLOGII z dnia 20 grudnia
2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru
robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454 ze zm.)
Zamawiający informuje, iż na potrzeby postępowania pod pojęciem „budynku użyteczności publicznej” użytym w SWZ -
należy rozumieć budynek użyteczności publicznej w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia
2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. 2022 nr 1225 z
póź zm. ) tzn.
Po zmianie:
4. Zdolności technicznej lub zawodowej
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) zdolności technicznej lub zawodowej:
1) W postępowaniu może brać udział Wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponował co najmniej następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji przedmiotowego zamówienia (przy bezpośredniej realizacji zamówienia), o minimalnych poniższych kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zadania:
Projektant branży architektonicznej bez ograniczeń:
-osoba posiadająca od co najmniej 5 lat uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń
-osoba wpisana na dzień składania ofert na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
2) W postępowaniu może brać udział Wykonawca, który w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, również należycie wykonuje co najmniej 2 zamówienia na wykonanie projektu w obszarze obejmującym zakresem budynki szpitalne o wartości minimum:
dla zadania 1 – 30 000,00 zł każde zamówienie,
dla zadania 2 – 20 000,00 zł każde zamówienie,
dla zadania 3 – 15 000,00 zł każde zamówienie,
dla zadania 4 – 15 000,00 zł każde zamówienie,
Zamawiający informuje, iż na potrzeby postępowania pod pojęciem „projektu” użytym w warunku rozumie wszelką dokumentację, o której mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju
i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 r., poz. 2454 ze zm.)
Zamawiający informuje, iż na potrzeby postępowania pod pojęciem „budynku szpitalnego” użytym w SWZ - należy rozumieć budynek zdefiniowany według Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych należące do klasy 1264 - Budynki szpitali i zakładów opieki medycznej.
Warunek zdolności technicznej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej usługi polegające na wykonaniu projektu przebudowy, modernizacji, adaptacji lub budowy obejmującej zakresem budynki szpitalne (wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych należące do klasy 1264 - Budynki szpitali i zakładów opieki medycznej0.
Ponadto – dla Pakietu Nr 1, Pakietu Nr 2 oraz Pakietu Nr 4 - Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że przedmiot zamówienia obejmował wykonanie ww. usług w zakresie Bloku Operacyjnego lub sal operacyjnych.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 4.1.1 – 4.1.6 musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub łącznie Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Przed zmianą:
Załącznik Nr 5 - Wykaz minimum dwóch usług zgodnie z pkt 9 Zdolności technicznej lub zawodowej pkt 2 -polegających na
wykonaniu Programu Funkcjonalno-Użytkowego, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz
których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały
wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Przedmiotowy wykaz należy złożyć w formularzu, którego wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ,
dla zadania 1 – 35 000,00 zł. pln każde zamówienie,
dla zadania 2 – 25 000,00. pln każde zamówienie,
dla zadania 3 – 18 000,00 pln każde zamówienie,
dla zadania 4 – 18 000,00 pln każde zamówienie,
Załącznik Nr 7 – Wykaz osób zgodnie z pkt 9 Zdolności technicznej lub zawodowej pkt 1, które zostaną skierowane do realizacji
przedmiotowego zamówienia (przy bezpośredniej realizacji zamówienia) osoba posiadająca od co najmniej 5 lat uprawnienia
budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń. Przedmiotowy wykaz należy złożyć w formularzu,
którego wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ.
Po zmianie:
4) Załącznik Nr 5 - Wykaz minimum dwóch usług zgodnie z pkt 9 Zdolności technicznej lub zawodowej pkt 2 -polegających na wykonaniu Programu Funkcjonalno-Użytkowego, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Przedmiotowy wykaz należy złożyć w formularzu, którego wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ,
dla zadania 1 – 30 000,00 zł każde zamówienie,
dla zadania 2 – 20 000,00 zł każde zamówienie,
dla zadania 3 – 15 000,00 zł każde zamówienie,
dla zadania 4 – 15 000,00 zł każde zamówienie;
Załącznik Nr 7 – Wykaz osób zgodnie z pkt 9 Zdolności technicznej lub zawodowej pkt 1, które zostaną skierowane do realizacji
przedmiotowego zamówienia (przy bezpośredniej realizacji zamówienia) osoba posiadająca od co najmniej 5 lat uprawnienia
budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń. Przedmiotowy wykaz należy złożyć w formularzu,
którego wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Usługa zakwaterowania wraz z wyżywieniem podczas organizacji w 2025 roku Regionalnych Mistrzostw w Ratownictwie Medycznym
- Odpady budowlane i rozbiórkowe inne niż niebezpieczne dostarczane do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (...)
- Dostawy leków i materiałów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby magazynu leków gotowych Działu Farmacji Szpitalnej w SP ZOZ Szpitalu Specjalistycznym MSWiA w Jeleniej Górze w 2025 roku.
- PRZYGOTOWANIE I WYDAWANIE GORĄCEGO POSIŁKU DLA PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W JELENIEJ GÓRZE W OKRESIE OD 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- USŁUGA CATERINGOWA: PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA UCZESTNIKÓW DZIENNEGO DOMU SENIOR+ W JELENIEJ GÓRZE I DZIENNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W JELENIEJ GÓRZE, W 2025 ROKU
- FW Śniatowo - przeprowadzenie badań stałych zbiorników ciśnieniowych (w miejscu ich zainstalowania) w 16 elektrowniach wiatrowych Vestas V90 wraz z ich rejestracją w Urzędzie Dozoru Technicznego (UDT)
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy Parku im. H. Sienkiewicza - część północna
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.